Bizar, ik heb vandaag meer lachende Tanja gecapped dan de afgelopen 2 wekenquote:
ik kijk csi en lees ondertussen hier wel mee.. geluid van de streams kan ik niet meer verdragen nuquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef wickie het volgende:
ik ga Paul de Leeuw kijken
Dr is geen flikker aanquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef wickie het volgende:
ik ga Paul de Leeuw kijken
Heeft in 1 uurtje genoeg nicotine tot der genomen....quote:
O shit is CSI ook bezig hmmquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kijk csi en lees ondertussen hier wel mee.. geluid van de streams kan ik niet meer verdragen nu
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
Roel
'Ze wil graag neuken met die kale pinda'![]()
Joost heeft het al gevraagd in de DBK en werd uitgelachen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, hummie, nu muziek.
Herhaling jaquote:
die nieuwe houding van haar gaat wel weer over hoor.. morgen is ze gewoon weer zichzelf en de asociale vieze crackhoer waar we zo lekker over kunnen scheldenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef Gert het volgende:
En ik merk tot m'n schrik dat ik het eigenlijk wel prettiger vind dat Tanja een beetje opgeknapt is en weer bij de groep zit.![]()
Het is veel leuker om het gewoon een asociale vieze crackzeug te vinden.
Tjakkaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:41 schreef CartWOman het volgende:
Chantal en Nathalie brainstormen over Lieske![]()
Geweldig jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Gert het volgende:
Hahaha Ralph: "da bauve op die berrag".
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Gert het volgende:
Satan Masochisme?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Sado madogisme??? (die dido is echt de slimste niet geloof ik)
Lieske is al naar binnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Ze doen niet meer open bij de DBK... haha
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef MissX het volgende:
volgens mij gaat Joost op ze flikker krijgen nu
zou er vreselijk om gaan lachen als ze dat bij zouden doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef MissX het volgende:
Voor straf alle sigaretten inleveren, dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef MissX het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, en ophouden doen ze voorlopig niet, dus ik ga een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Laat er alsjeblieft muziek komen.. dat gezang van ze is echt slecht
Toch nog gebeurd, we zijn het eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Voor straf alle sigaretten inleveren, dat zou leuk zijn![]()
en dito voor het Engels.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensen, als je de tekst niet kent ZING DAN NIET!!!
Die middelste danst precies op de maatquote:
correctie: Ralph kan niet dansen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef sannuh het volgende:
hahaha die ralph danst echt grappig
gewoon er niet aan denken dat ze daar zittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef MissX het volgende:
jezus tanja blijf daar niet zitten
daarom is t zo sweetquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
correctie: Ralph kan niet dansen.
Lijkt net een junkie...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is heel erg blij met de muziek
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Rob trekt z'n dansbeen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |