Dat vind ik. En ik ben helemaal niet kerkelijk of preuts ingesteld of wat trouwens hoor. Ik wacht er gewoon liever mee tot "My prince" komt enzo.quote:
Kun je het je voorstellen? Nog geen haar op z'n kin maar wel compleet uitgewoond. Als een nieuwe auto met al 150.000 op de teller.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je het je voorstellen? Nog geen haar op z'n kin maar wel compleet uitgewoond. Als een nieuwe auto met al 150.000 op de teller..
No Comment.quote:Op zondag 18 september 2005 12:57 schreef TehRockstar het volgende:
Wie mag die Wiskundemeneer dan wel niet zijn?
Ja. Okeej.quote:
Je was 24.quote:Op zondag 18 september 2005 12:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Okeej..
En eerlijk is eerlijk, terugkijkend ben ik ook gewoon jaloers hoor, op al die puberhomo's die al op hun 15e uit de kast komen. Je hebt dan denk ik een leukere middelbare school en studententijd dan wanneer je er mee worstelt tot je 24e ofzo..
Internet blijkt toch een sterke kathalysator voor dit soort dingen.
Maar wij kunnen later nog trots vertellen dat we het nog vrijwel zonder al die internet dinges voor elkaar hebben gekregenquote:Op zondag 18 september 2005 12:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Okeej..
En eerlijk is eerlijk, terugkijkend ben ik ook gewoon jaloers hoor, op al die puberhomo's die al op hun 15e uit de kast komen. Je hebt dan denk ik een leukere middelbare school en studententijd dan wanneer je er mee worstelt tot je 24e ofzo..
Internet blijkt toch een sterke kathalysator voor dit soort dingen.
Da's niet echt laat.quote:
Weten... Weten.... Ze zullen er iig niet meer raar van opkijken, dus wat dat betreft weten ze het zo ongeveer wel. Verder weet lang niet iedereen het hoor, alleen wat vrienden enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Da's niet echt laat.
Timmah, weten je ouders het al?
Och... dat idee hebben we al in 1389 topic's gehad...quote:Op zondag 18 september 2005 13:02 schreef Timmah het volgende:
Uhoh... Mn het-eind-van-het-topic-is-in-zicht-syndroom begint op te spelen..
quote:Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Weten... Weten.... Ze zullen er iig niet meer raar van opkijken, dus wat dat betreft weten ze het zo ongeveer wel. Verder weet lang niet iedereen het hoor, alleen wat vrienden enzo..
Eej cyb..quote:Op zondag 18 september 2005 13:02 schreef Cybart het volgende:
ja......hoi.....
Alleen vrienden en m'n ouders heb ik het verteld.. de rest merkt het idd wel..quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Timmah het volgende:
Ik vind dat hele coming-out gedoe zo overdreven. Mensen merken het vanzelf wel hoor.. Dus ik neem de moeite gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |