Hoezo nou 'liegen'. Wat hebben mensen aan de andere kant van een wereldwijd netwerk er nu mee te maken waar ik me in mijn huis bevind? Ik denk dat je de term "afwezig" in virtuele zin wel wat ruimer mag nemen. Ik ben dan gewoon niet beschikbaar voor iedereen, dus afwezig wat betreft MSN-gesprekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:31 schreef 700MB het volgende:
[..]
Maar als ze daar dan moeilijk over doen als er geen antwoord op komt is dat verder helemaal aan hen te wijten, want het staat er immers dat ze geen antwoord hoeven te verwachten, terwijl je als je jezelf op afwezig zet terwijl dat niet zo is je iedereen gewoon een beetje voor zit te liegen.
FuifDuifquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het geeft aan dat jij niet te vertrouwen bent. Dat het via MSN is doet daarbij verder niet terzake.
Hè ja ga er nóg een keertje serieus op inquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Pool het volgende:
-knip-
Ik zeg niet dat ze daar iets mee te maken hebben, alleen dat er een behoorlijk verschil zit tussen zeggen dat je er niet bent en er wel zijn maar iemand gewoon negeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Pool het volgende:
Hoezo nou 'liegen'. Wat hebben mensen aan de andere kant van een wereldwijd netwerk er nu mee te maken waar ik me in mijn huis bevind?
quote:
juistquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja, en dan voor je 'online' gaat eerst ff een aantal mensen blocken waar je op dat moment absolúut niet mee wil praten
Bij gebrek aan de "not available for certain persons"-knop gebruik ik afwezig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze daar iets mee te maken hebben, alleen dat er een behoorlijk verschil zit tussen zeggen dat je er niet bent en er wel zijn maar iemand gewoon negeren.
Dit is derhalve dan ook een serieus forumquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hè ja ga er nóg een keertje serieus op in![]()
Zolang die niet gewenste personen dan ook maar van jou weten dat zij niet gewenst zijn is dat verder prima.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef boyv het volgende:
[..]
Bij gebrek aan de "not available for certain persons"-knop gebruik ik afwezig.
Daarvoor is email bedoeld, niet MSN.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Market_Garden het volgende:
Omdat mensen niet al te vaak willen worden aangesproken, en graag zelf de mensen bepalen waarmee ze praten..
Dan zal ik ze voortaan even vooraf inlichtenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zolang die niet gewenste personen dan ook maar van jou weten dat zij niet gewenst zijn is dat verder prima.
Hé! Blauw?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit is derhalve dan ook een serieus forum
Heel goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef boyv het volgende:
[..]
Dan zal ik ze voortaan even vooraf inlichten [afbeelding]
Mijne staat op online als ik gewoon aan het chatten ben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef RoaRRR het volgende:
Waarom maken mensen gebruik van MSN als 90% toch altijd de status afwezig heeft ????
Of mensen die altijd MSN aan hebben staan maar nooit thuis danwel achter hun pc te vinden zijn ?
Ik weet dat sommige mensen soms geen zin hebben om met iemand te lullen maar goed dan kun je die persoon toch ook blokkeren of even melden dat je geen tijd/zin hebt....
Op dit moment op mijn msn van de 25 mensen online zijn er welgeteld 3 mensen die de status online hebben...Terwijl ik weet dat 80 % wel gewoon aanspreekbaar is...
Kan iemand mij even uitleggen waarom je kiest voor de status afwezig wanneer je er gewoon wel bent ?
Ja handig, maar dan heb je ook een groep die al standaard altijd op Bezet staat.quote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef rockstah het volgende:
Erg irritant idd, aangezien ze voor zulk soort gevallen (geen zin om te chatten) al een hele mooie status hebben uitgevonden,
en het heet: ----->BEZET<-----!!!!!!
En dat is echt zooooooooooo erg.quote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja handig, maar dan heb je ook een groep die al standaard altijd op Bezet staat.
Precies, ze zijn er wel, maar ze zijn muziek aan het luisteren en willen dat irritante geluidje niet horen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja handig, maar dan heb je ook een groep die al standaard altijd op Bezet staat.
Die kan je uitzetten.quote:Op maandag 19 september 2005 18:08 schreef BGN het volgende:
[..]
Precies, ze zijn er wel, maar ze zijn muziek aan het luisteren en willen dat irritante geluidje niet horen.![]()
Ja, maar als je dan TV zit te kijken en je status op afwezig hebt staan, hoor je het weer niet als iemand tegen je begint te pratenquote:Op maandag 19 september 2005 18:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Die kan je uitzetten.
Die meldingen dat iemand online komt enzo heb ik ook gewoon uit staan, irritant gedoe.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef Pool het volgende:
Als ik op (afwezig) sta, voel ik me niet verplicht om te antwoorden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |