Gewoon updaten! Je krijgt er veel voor terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:41 schreef Hbjr het volgende:
ik heb een vraag betreffende firmware update. huidig ben ik nog niet van plan om Homebrew shit te draaien, kan het updaten wachten? of is het wel handig als je het doet?
Dit MOET echt dikke nep zijnquote:
Wie o Wie is zo domquote:
tja, dit bestandje is een fake ( geveriefieerd ) maar het echte bestand moet binne nu en een half uur erop staanquote:
PSPTV van Team Xtender is geen hoax...quote:Op woensdag 21 september 2005 11:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De vorige keer werd dit ding nog als hoax afgedaan door iemand.
Jammer joh
Dat zeg ik toch ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Ni3L50L het volgende:
[..]
PSPTV van Team Xtender is geen hoax...
kun je ff een plaatje oid posten van het hoesje dat je hebt gekochtquote:Op woensdag 21 september 2005 13:27 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, die Logitech case was overal uitverkocht in Groningen gister! Toen heb ik bij de MM maar een degelijke hoes gekocht voor een tientje. Kan ik geen buil op vallen. Ohjua, ook nog Burn Out, Virtua Tennis en Ape Escape gekocht. Ik hoop dat ik er veel plezier aan zal eleven. Wipe Out was trouwens uitverkocht bij FRS.
hoezo vervalt de garantie dan? en waar wordt dit ding op aan gesloten? welke uitgang op de PSP biedt een video out?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |