Als ik dat doe, dan is het niet echt meer mijn avatar...quote:Op maandag 19 september 2005 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijnMaar wil je er ook zo 1tje voor mij maken. Maar dat de kleuren van de afbeeldingen anders zijn (rood, geel of blauw
? Achtergrond is goed
Jammer. Maar begrijpelijkquote:Op maandag 19 september 2005 00:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan is het niet echt meer mijn avatar...
dus wat wil je weten?quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om thuis een wifinetwerkje aan te leggen? Wil online met mn PSP maar ik heb kabelinternet, dus dat gaat zo moeilijk draadloos
Ik wil wel een kabel naar de pc houden, gewoon een WAP voor de PSP en misschien later DS
Wat je dus nodig heb is een draadloze router (802.11B of 802.11G, B=11mbit, G=54mbit). En je hebt een draadloze netwerkkaart nodig. Totale kosten misschien 60 euro.quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om thuis een wifinetwerkje aan te leggen? Wil online met mn PSP maar ik heb kabelinternet, dus dat gaat zo moeilijk draadloos
Ik wil wel een kabel naar de pc houden, gewoon een WAP voor de PSP en misschien later DS
Oki, thxquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat je dus nodig heb is een draadloze router (802.11B of 802.11G, B=11mbit, G=54mbit). En je hebt een draadloze netwerkkaart nodig. Totale kosten misschien 60 euro.
Dat kan wel maar is een hoop geklooi en wat kost een router nou tegenwoordigquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan een draadloze netwerkkaart in de PC niet gebruikt worden om de PSP online te krijgen?
De computer is ook al verbonden met een kabel via het internet.
60 euro? Voor een merk wat na een jaar uit elkaar donderd misschien.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat je dus nodig heb is een draadloze router (802.11B of 802.11G, B=11mbit, G=54mbit). En je hebt een draadloze netwerkkaart nodig. Totale kosten misschien 60 euro.
Dit waren ook 'vanaf' prijzenquote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef Pecker het volgende:
[..]
60 euro? Voor een merk wat na een jaar uit elkaar donderd misschien.
Ik kan Linksys aanraden, router kost 69 en een PCI kaartje vanaf 20 euro. 30 euro duurder, maar 10x betere kwaliteit
Ik heb die kit van dreamgear gekocht, was 20 euro ofzo en die kan ik je zowieso aanraden. Bij de intertoys heb ik em gehaald volgens mij. Zit een beschermhoes bij, no'n plastic ding wat je op je scherm kunt drukken voor bescherming (verdomd handig ding trouwens), een oplader voor in de auto, bewaarhoesjes voor je spellen en nog wat meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb eindelijk genoeg geld om ook aan de PSP te gaan, maar ik wil er graag wel wat bescherming bij hebben. Nu zag ik bij DimPlus deze "starter kit" van Logic3 staan. Heeft iemand daar ervaring mee, of kan iemand wat anders aanraden?
Ja mijn smiley is stoer hequote:Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kon het niet laten
[[url=http://img276.imageshack.us/img276/7533/afbeelding0029nl.th.jpg]afbeelding][/URL] [afbeelding]
Is Lumines toch niet leuk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik jullie nog even op deze wijzen
[TR}PSP Lumines en Ridge racer
koop een logitec case, zon ding beschermd je psp verdomd goed en het is ook fijn als standaartquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb eindelijk genoeg geld om ook aan de PSP te gaan, maar ik wil er graag wel wat bescherming bij hebben. Nu zag ik bij DimPlus deze "starter kit" van Logic3 staan. Heeft iemand daar ervaring mee, of kan iemand wat anders aanraden?
Die van Burnout 3 waren best snelquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met de laadtijden van Burnout?
Ik heb het natuurlijk over de PSP versiequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die van Burnout 3 waren best snel
uitermate goed tot nu toe. soms heeft ie wel even nodig. maar het speelt echt als een dolle. het is STERK beter gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met de laadtijden van Burnout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |