Wat een prutsers!!!quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Xrenity het volgende:
knoppen probleem opgelost, D-pad probleem erbij:
http://rapidshare.de/files/5245693/button.AVI.html
Hij speelt gewoon een filmpje afquote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Doe mij maar een zwarte.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoezo ik het het frontje van mn psp gehaald en iets boven de knoppen gehouden en doe nu net alsof sony kutspul maakt zodat heel nintendofanboywereld weer iets te bashen heeft![]()
Paranoia?quote:Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoezo ik het het frontje van mn psp gehaald en iets boven de knoppen gehouden en doe nu net alsof sony kutspul maakt zodat heel nintendofanboywereld weer iets te bashen heeft![]()
o_0quote:Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lees mn editquote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
o_0
Schijnen meer PSP's met dit probleem te zijn. En waarom zou je er een kopen als je het crap vind?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon een filmpje afEn doet dan alsof zn knopjes het niet doen
![]()
![]()
Als jouw telefoon gewoon als verwisselbare harde schijf herkend wordt, kun je er natuurlijk gewoon bestanden bijplaatsen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef User_Name het volgende:
Aangezien ik nog geen cardreader/usb datakabel heb (morgen halen!) en toch graag al even een filmpje wil testen dacht ik dat het volgende misschien mogelijk zou zijn dus dat vraag ik hier even (kan het over een paar uur pas testen namelijk)
Ik heb hier nog een nieuwe PSP Kabel liggen.quote:Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef User_Name het volgende:
Aangezien ik nog geen cardreader/usb datakabel heb (morgen halen!) en toch graag al even een filmpje wil testen dacht ik dat het volgende misschien mogelijk zou zijn dus dat vraag ik hier even (kan het over een paar uur pas testen namelijk)
Als ik nu de sony erricson w800i aansluit op mijn computer door middel van een datakabel, en ik stop er een mms in (512 mb pro duo van Sandisk) die is geformateerd in m'n psp en ook al een mapje heeft met een aantal mp4's erin.
Zou Windows en de telefoon dan in die sony erricson het mapje kunnen herkennen waarin die andere mp4's ook in staan zodat ik daar wat bij kan zetten?
Als iemand dit alvast zou kunnen vertellen voordat ik het straks uitprobeererg bedankt...
Nee dankjequote:Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een nieuwe PSP Kabel liggen.
Voor 10 Excl is hij voor jouw.
(MSn is duckycorparation@hotmail.com, als je hem wilt hebben)
Playing through remakes of what weren't particularly spectacular RPGs in the first place may not sound like too intriguing an idea, and despite all the effort SCE has put in to making changes and additions, Popolocrois Monogatari suffers from some major problems. Most notable are visual deficiencies. The game is hard on the eyes, with scrolling backgrounds that manage to blur the PSP screen like no other game (this is the first time we've seen this problem). The scrolling can also be choppy in some areas when there are a large number of sprites on screen. The bleeding that seems to be a frequent problem with certain colors when the PSP screen scrolls is particularly pronounced in Popolocrois Monogatari and, combined with the blurring and choppiness, managed to give us a headache as we played.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die Popolocrois hebben besteld?
Webmessenger opent zich in de 2de tab na het aanmelden, maar het laden duurt erg lang..quote:Op zondag 18 september 2005 15:29 schreef gamecube_master het volgende:
met welke site kan je een beetje goed msn'en op je PSP? Webmessenger had ik al een kwartier op aanmelden staan maar gebeurde niets, en bij e-messenger zie ik niet wat anderen zeggen...
wel een gedoe om een stukje tekst te typen zeg!
Ohwquote:
50-55 euro is ook de adviesprijs voor de games. Omdat FRS een 3=2 aktie startte op het moment dat de games uitkwamen, gooiden BS en Intertoys etc de prijzen van de games iets naar beneden als tegenaktie. De FRS-aktie loopt nog 2 weken, en gok dat de prijzen de andere winkels daarna ook weer gewoon 50-55 worden.quote:Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
FRS is juist ook enorm duur. Zo'n beetje alle winkels hebben nu de games voor 44,-, maar de FRS blijft de eigen hoge prijzen hanteren, tot wel 55 euro per game.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef cyberrobin het volgende:
Is er niet iets zodat je bijv. de stream van Radio538 of bijv. Actionradio kan luisteren?![]()
Dat zou idd heel erg vet zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef cyberrobin het volgende:
Is er niet iets zodat je bijv. de stream van Radio538 of bijv. Actionradio kan luisteren?![]()
Agh zolang ze de Nintendogs box voor 135 in de winkel gaan leggen hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt weer MMWel de duurste games, maar de goedkoopste, ho maar. Daarom koop ik mijn games ook altijd bij de FRS.
Hehe... voordat ik het juiste USB-kabeltje had voor m'n PSP, gebruikte ik m'n Sony Ericsson K750i dus om bestanden om Memory Stick Duo te zetten voor de PSP.quote:Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef User_Name het volgende:
Als ik nu de sony erricson w800i aansluit op mijn computer door middel van een datakabel, en ik stop er een mms in (512 mb pro duo van Sandisk) die is geformateerd in m'n psp en ook al een mapje heeft met een aantal mp4's erin.
Zou Windows en de telefoon dan in die sony erricson het mapje kunnen herkennen waarin die andere mp4's ook in staan zodat ik daar wat bij kan zetten?
Als iemand dit alvast zou kunnen vertellen voordat ik het straks uitprobeererg bedankt...
Yep!quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
@ P-Style: Stoere avatar manzelf gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |