abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 16:07:24 #76
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30698267
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Xrenity het volgende:
knoppen probleem opgelost, D-pad probleem erbij:
http://rapidshare.de/files/5245693/button.AVI.html
Wat een prutsers!!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30698397
quote:
Hij speelt gewoon een filmpje af En doet dan alsof zn knopjes het niet doen

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2005 16:15:18 ]
  zondag 18 september 2005 @ 16:13:22 #78
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30698430
quote:
Doe mij maar een zwarte.
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Hoezo ik het het frontje van mn psp gehaald en iets boven de knoppen gehouden en doe nu net alsof sony kutspul maakt zodat heel nintendofanboywereld weer iets te bashen heeft
Wat hij zegt.
  zondag 18 september 2005 @ 16:14:28 #79
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30698462
quote:

[..]

Hoezo ik het het frontje van mn psp gehaald en iets boven de knoppen gehouden en doe nu net alsof sony kutspul maakt zodat heel nintendofanboywereld weer iets te bashen heeft
Paranoia?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30698478
quote:

[..]

o_0
Schijnen meer PSP's met dit probleem te zijn. En waarom zou je er een kopen als je het crap vind?
pi_30698497
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Xrenity het volgende:

[..]

o_0
Schijnen meer PSP's met dit probleem te zijn. En waarom zou je er een kopen als je het crap vind?
Lees mn edit

Gewoon fake dus
pi_30698557
quote:

[..]

Hij speelt gewoon een filmpje af En doet dan alsof zn knopjes het niet doen
  zondag 18 september 2005 @ 17:06:20 #83
125790 User_Name
De enige echte!
pi_30700110
Aangezien ik nog geen cardreader/usb datakabel heb (morgen halen!) en toch graag al even een filmpje wil testen dacht ik dat het volgende misschien mogelijk zou zijn dus dat vraag ik hier even (kan het over een paar uur pas testen namelijk)

Als ik nu de sony erricson w800i aansluit op mijn computer door middel van een datakabel, en ik stop er een mms in (512 mb pro duo van Sandisk) die is geformateerd in m'n psp en ook al een mapje heeft met een aantal mp4's erin.

Zou Windows en de telefoon dan in die sony erricson het mapje kunnen herkennen waarin die andere mp4's ook in staan zodat ik daar wat bij kan zetten?

Als iemand dit alvast zou kunnen vertellen voordat ik het straks uitprobeer erg bedankt...
Don't Worry, Be Happy
pi_30700195
Mijn PSP heeft geen kuren
Hij speelt heerlijk en ligt lekker in de hand
  Donald Duck held zondag 18 september 2005 @ 17:14:06 #85
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30700310
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:06 schreef User_Name het volgende:
Aangezien ik nog geen cardreader/usb datakabel heb (morgen halen!) en toch graag al even een filmpje wil testen dacht ik dat het volgende misschien mogelijk zou zijn dus dat vraag ik hier even (kan het over een paar uur pas testen namelijk)
Als jouw telefoon gewoon als verwisselbare harde schijf herkend wordt, kun je er natuurlijk gewoon bestanden bijplaatsen.
Als alles goed is, dus bestandsformaat, -naam, en -plaats, zou de PSP het zonder problemen moeten kunnen afspelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30700980
quote:

Als ik nu de sony erricson w800i aansluit op mijn computer door middel van een datakabel, en ik stop er een mms in (512 mb pro duo van Sandisk) die is geformateerd in m'n psp en ook al een mapje heeft met een aantal mp4's erin.

Zou Windows en de telefoon dan in die sony erricson het mapje kunnen herkennen waarin die andere mp4's ook in staan zodat ik daar wat bij kan zetten?

Als iemand dit alvast zou kunnen vertellen voordat ik het straks uitprobeer erg bedankt...
Ik heb hier nog een nieuwe PSP Kabel liggen.
Voor 10 Excl is hij voor jouw.

(MSn is duckycorparation@hotmail.com, als je hem wilt hebben)
  zondag 18 september 2005 @ 17:40:29 #87
125790 User_Name
De enige echte!
pi_30701100
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef DuckyV het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een nieuwe PSP Kabel liggen.
Voor 10 Excl is hij voor jouw.

(MSn is duckycorparation@hotmail.com, als je hem wilt hebben)
Nee dankje kan ze een stuk goedkoper aankomen.

(http://cgi.ebay.nl/NIEUW-PSP-USB-DATA-KABEL-1239_W0QQitemZ5242380976QQcategoryZ100831QQrdZ1QQcmdZViewItem)

(http://cgi.ebay.nl/USB-KABEL-2IN1-PSP-super-prijs_W0QQitemZ5243395445QQcategoryZ100831QQrdZ1QQcmdZViewItem)
Don't Worry, Be Happy
pi_30701117
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die Popolocrois hebben besteld?
Playing through remakes of what weren't particularly spectacular RPGs in the first place may not sound like too intriguing an idea, and despite all the effort SCE has put in to making changes and additions, Popolocrois Monogatari suffers from some major problems. Most notable are visual deficiencies. The game is hard on the eyes, with scrolling backgrounds that manage to blur the PSP screen like no other game (this is the first time we've seen this problem). The scrolling can also be choppy in some areas when there are a large number of sprites on screen. The bleeding that seems to be a frequent problem with certain colors when the PSP screen scrolls is particularly pronounced in Popolocrois Monogatari and, combined with the blurring and choppiness, managed to give us a headache as we played.

Artwork is also underwhelming. With its abundant memory and high-resolution screen, the PSP should be able to produce beautiful tile-based backgrounds and sprite-based characters, but the resources used for these areas in Popolocrois Monogatari range from good quality to amateurish, with the latter in greater abundance. While some of the characters and enemies are drawn well, most have a rough look, with visible corners that make it look like the artwork has been zoomed in and out. Character animation is also lacking. Background tile work looks good in most areas, but the tiles are poorly drawn in some sections and occasionally don't fit together properly. We're sure the PSP is capable of more than this.

The big problem area with the first PSP RPG, loading, is kept in check here, although there is room for improvement. Popolocrois Monogatari rarely fades the screen to black; even when entering a battle or leaving town, you continue on the same gameplay map. There are some pauses, though, with the screen dimming and the action freezing for a couple of seconds as a new area or the enemies for a battle load into memory. The pausing and loss of control of the main character make the game feel somewhat choppy at times and is particularly annoying with the high encounter rate and the amount of backtracking featured early on in the game. Of course, we presume data streaming is too much to ask for at this point in the PSP's life.

nee
pi_30701596
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:29 schreef gamecube_master het volgende:
met welke site kan je een beetje goed msn'en op je PSP? Webmessenger had ik al een kwartier op aanmelden staan maar gebeurde niets, en bij e-messenger zie ik niet wat anderen zeggen...

wel een gedoe om een stukje tekst te typen zeg!
Webmessenger opent zich in de 2de tab na het aanmelden, maar het laden duurt erg lang..

Die e-messenger is stukken beter, sneller! Er zit wel een banner op het beeld maarja..

Als je wilt scrollen naar het tekstgedeelte moet je eerst met je cursor op de bovenste frame gaan staan, dan het vierkantje indrukken en naar beneden scrollen, dan zie je de laatst getikte texten..

Om snel naar google/gmail/hotmail/emessenger te gaan, en andere coole functies: http://www.pspfiledb.com/portal/download.htm
  zondag 18 september 2005 @ 18:06:19 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30701975
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:41 schreef knater het volgende:

[..]nee
Ohw

Dat is een domper... Dan maar wachten op Tales of Eternia...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30705897
Is er niet iets zodat je bijv. de stream van Radio538 of bijv. Actionradio kan luisteren?
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_30706142
quote:
Op zondag 18 september 2005 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

FRS is juist ook enorm duur. Zo'n beetje alle winkels hebben nu de games voor 44,-, maar de FRS blijft de eigen hoge prijzen hanteren, tot wel 55 euro per game.
50-55 euro is ook de adviesprijs voor de games. Omdat FRS een 3=2 aktie startte op het moment dat de games uitkwamen, gooiden BS en Intertoys etc de prijzen van de games iets naar beneden als tegenaktie. De FRS-aktie loopt nog 2 weken, en gok dat de prijzen de andere winkels daarna ook weer gewoon 50-55 worden.
pi_30706272
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef cyberrobin het volgende:
Is er niet iets zodat je bijv. de stream van Radio538 of bijv. Actionradio kan luisteren?
Haha
Jammer dat er niks van radio inzit idd
  zondag 18 september 2005 @ 23:33:44 #94
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30713057
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef cyberrobin het volgende:
Dat zou idd heel erg vet zijn.
pi_30713157
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Echt weer MM Wel de duurste games, maar de goedkoopste, ho maar. Daarom koop ik mijn games ook altijd bij de FRS.
Agh zolang ze de Nintendogs box voor 135 in de winkel gaan leggen hoor je mij niet klagen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30713333
Ik kon het niet laten

pi_30714010
quote:

Hehe... voordat ik het juiste USB-kabeltje had voor m'n PSP, gebruikte ik m'n Sony Ericsson K750i dus om bestanden om Memory Stick Duo te zetten voor de PSP. Nu gebruik ik m'n PSP juist om bestanden voor m'n K750i op Memory Stick Duo te zetten, omdat de PSP een véél snellere "cardreader" is, dan de K750i / W800i.
pi_30714097
@ P-Style: Stoere avatar man zelf gemaakt?
pi_30714198
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
@ P-Style: Stoere avatar man zelf gemaakt?
Yep!
pi_30714272
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Yep!
Ik wil niet lullig zijn Maar wil je er ook zo 1tje voor mij maken. Maar dat de kleuren van de afbeeldingen anders zijn (rood, geel of blauw ? Achtergrond is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')