Anders had dit volk nog in europa rondgehangen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef Dirktator het volgende:
Blame it all on Columbus...
Nee, dan was het nooit zover gekomen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:38 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Anders had dit volk nog in europa rondgehangen.
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee, dan was het nooit zover gekomen...![]()
Een stoornis in de ontwikkeling wel.quote:
Er is geen doodstraf in Europa.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:41 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Een stoornis in de ontwikkeling wel.![]()
Allemaal BSE koeien daarquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:52 schreef ScudRaket het volgende:
Koeienhersenen eten. Eet smakelijk
Zichzelf oplossend probleemquote:
En jij wast nooit je auto met drinkwater waar ze in Afrika een gigantisch tekort aan hebben ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef Sjabba het volgende:
Lache he? Zat mensen op de wereld, zelfs in Amerika die honger lijden en dan op zo'n manier omgaan met voedsel. Doodleuk een show van maken en trots overal uitzenden.
Eetwedstrijden bestaan al langer hoor... kneusquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef Sjabba het volgende:
Lache he? Zat mensen op de wereld, zelfs in Amerika die honger lijden en dan op zo'n manier omgaan met voedsel. Doodleuk een show van maken en trots overal uitzenden.
Tuurlijk wel, maar ik maak er geen triest spectakel van dat ik vervolgens wereld wijd uitzend zodat iedereen kan zien, hoeveel water ik wel niet kan verspillen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef Samcali het volgende:
[..]
En jij wast nooit je auto met drinkwater waar ze in Afrika een gigantisch tekort aan hebben ?![]()
Alsof ik zei dat dit iets nieuws is, kneusquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Varr het volgende:
[..]
Eetwedstrijden bestaan al langer hoor... kneus
Wat is jouw suggestie dan? Al die hamburgers in een vrachtwagen laden en naar Afrika brengen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik maak er geen triest spectakel van dat ik vervolgens wereld wijd uitzend zodat iedereen kan zien, hoeveel water ik wel niet kan verspillen.
Je snapt de essentie van dit topic niet geloof ik.
En wat dacht je van de Japanse kamikaze spelshows?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:33 schreef Sjabba het volgende:
Het is ranzig, smaakloos en respectloos.
Typerend amerikanen dus...
Bedankt dat je je overbodige reactie ook ff plaatst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef MatiCe het volgende:
Linkse rakkers
Daar kijken geen mensen naar die erg graag dood willen maar dat niet lukt. Verkeerde vergelijking, en trouwens daar gaat het nu niet over.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En wat dacht je van de Japanse kamikaze spelshows?
Maar daar spreek je niet over met je Amerika-is-slecht-gebrainwashde hoofd.
Bedankt dat je je overbodige reactie ook ff plaatstquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Respect voor Kobayashi.
Iig nog on-topic.quote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Bedankt dat je je overbodige reactie ook ff plaatst![]()
Alweer die beunhaas, die zich als een wondermiddel voordoet. En dan Nederland verantwoordelijk houden. Hij heeft zijn populariteit flink misbruikt en dient daarvoor hoge boetes te betalen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Dr Phil: "Today, we're talking about gluttony and how it affects our community and how the Dutch government is responsible for everything".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |