abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157759
Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat iemand nooit 100% homo of 100% hetero is. Volgens mij zit iedereen er ergens tussenin.

Ik beschouw mezelf als hetero maar kan ook sexuele gevoelens hebben voor vrouwen. Maar ik wil mezelf nou ook weer niet bi noemen want ik val in principe op mannen.

Vroeger toen ik zo'n jaar of 13 was dacht ik dat ik lesbisch was omdat ik verliefd was op een vriendin. Na mijn eerste vriendjes heb ik ook wel eens 'voor de lol' met een vriendin gezoend. En een paar jaar geleden een keer sex gehad met een meisje (en een jongen, dus een triootje).

Het was eigenlijk helemaal niet vreemd. Heel vertrouwd eigenlijk. En lief. Niet iets waar ik actief op zoek ga maar ook weer niet iets dat ik echt uit de weg zou gaan.

Zijn er meer mensen die zichzelf niet als homosexueel beschouwen en toch ervaringen hebben met hetzelfde geslacht?

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_157760
nee, sorry,
ik zelf van het mannelijk geslacht, kan me nix voor stellen en het lijkt me vies om met een andere vent in bed te liggen,
nisschien dat het bij vrouwen anders ligt maar daar lijkt me dus echt nix aan,
als een vrouw bij me ligt, heb ik het gevoel alsof ik in de hemel ben,
ik bedoel, het kijkern naar zo'n mooie schoonheid (l0s van het feit dat ze knap zou zijn of een mooi lichaam zou hebben ) vind ik al geweldig.
Naar mijn mening isn het vrouwelijk lichaam de uitvnding van de eeuw,
zoveel perfectie op z'n lichaam, is gewoon het mooiste wat er is.

maar toegegeven, als ik vrouw zou zijn zo ik gelijk lesbisch worden

pi_157761
quote:
devilman_
ik zelf van het mannelijk geslacht, kan me nix voor stellen en het lijkt me vies om met een andere vent in bed te liggen,

Hoe kan dat nou vies zijn, een vrouw vind het toch ook lekker...
Ik ben zelf ook volledig hetero, maar toch is het zo nu en dan gewoon heel erg opwindend, om als we een triotje doen (met 2m 1v) samen met mijn vrouw die man eens te pijpen. Maar dat moet je denk ik meegemaakt hebben, ik kan me heel goed voorstellen, dat als je dat alleen maar zo leest dan het je niets doet.
Maar vies kan het in ieder geval nooit zijn, hoogstens, jouw niets lijken.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_157762
Ik ben het helemaal met je eens Merisse, maar toch lijkt dat voor mannen anders te liggen. Vrouwen willen nog wel experimenteren en daar openlijk voor uit komen, maar een man begint al hevig tegen te spartelen van het idee 'het' met een andere man te doen. Het zal wel een cultureel opgedrongen beeld zijn, zo'n homophobie. Ik zelf ben er ook wel een beetje schuldig aan: een triootje met 2 vrouwen, perfecto, maar met 2 mannen? Ik moet er niet aan denken, 2 van die kerels, wat moet ik ermee? en het idee an sich lijkt me al niet 'fris' (hoe omschrijf je zoiets tactisch). Ik ben het wel eens met Sakura dat het eigenlijk niet vies kan zijn, een hetero vrouw vindt het immers ook lekker, alleen het idee staat me niet bepaald aan. Verwrongen man-beeld of zoiets.

Het wordt steeds persoonlijker om hier mijn eigen ervaringen neer te pennen, ik heb mijn halve vriendenkring naar fok gesleurd van enthousiasme
Maar goed, ik heb als tiener van 14 een paar keer hevig liggen vrijen met mijn toendertijd allerbeste vriendin. Dat was een hartstochtelijke openbaring. Ik ervaarde/ervoer mijzelf nog steeds niet als lesbisch en ik was dan eigenlijk ook helemaal niet verliefd, ik hield wel ontzettend van die meid. Maar dat was gewoon een hechte vriendschap.
Sinds dat heb ik nog een korte sexueel geladen relatie gehad met een meisje en ik heb met twee verschillende vrouwen een triootje gedaan (twee vrouwen en een man dus, drie vrouwen klinkt meer als een lesbische act). Ik zie mezelf nu nog steeds niet als lesbisch, hoogstens biseksueel met een duidelijke voorkeur voor mannen. Ik kan me niet voorstellen een vaste relatie met een vrouw aan te gaan, dan heb ik toch de geborgenheid van een man nodig.

enne devilman? Ik snap je helemaal, een vrouw is ook zo lekker zacht.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157763
Dat verschil tussen mannen en gevoelens voor andere mannen of vrouwen onderling zit helemaal ingepeperd in de meeste jongens.

Ik kom altijd overal en nergens met veel verschillende vrienden en dan kom je ook wel eens zoenende of hand in hand lopende jongens tegen, net als lesbische vrouwen.

Op de 2 mannen is dan bijna altijd de reactie van Gadverdamme, goor, smerig, vuile homo's enz. Erg triest. Bij het zien van 2 zoenende vrouwen is de 1e reactie meteen: Zo dat zie er lekker uit, jammer dat ze pot zijn, daar zou ik ook wel eens tussen willen liggen en meer van dat soort.

Vrouwen kijken toch heel anders tegen zoiets aan dan mannen dat doen (zoals ik net hierboven beschreef). En wat in het allereerste stuk stond, Ik denk wel dat er mensen zijn die 100% hetero of 100% homoseksueel zijn, maar ik weet wel dat dit er betrekkelijk weinig zijn. Ikzelf ben Hetero maar ik heb me ook wel eens aangetrokken gevoeld tot een vriend van me.
Tja wat ben je dan? 85% heteroseksueel?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Behoefte tot intimiteiten met andere jongens voel ik allerminst maar ik zal dus nooit verkondigen dat ik helemaal 100% hetero ben.
Ik vind de reacties van de mensen tot nu toe trouwens erg leuk om te lezen en van karakter getuigen. Mensen die altijd beweren 100% hetero te zijn en dan gaan afgeven op homoseksuelen vind ik altijd maar een beetje beperkt. Dat afzetten daartegen is toch nergens voor nodig?

Maar afijn, ik heb al dik een jaar een lieve vriendin en zou niks anders willen als haar, maar ik vind dit wel een interessant discussiepunt, interessanter dan wie nou welk standje het lekkerst vindt of zo.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage zondag 21 november 1999 @ 23:17:00 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_157764
Ik beschouw mezelf ook als 100% hetero, ondanks dat ik 'HET' nog nooit heb gedaan.
Maar ik heb wel een hele goeie vriend die nu weer mijn collega is. Hij is jarenlang een mannequin geweest. Hij is erg knap en ik denk wel es, als ik nu homo was geweest, dan wist ik het wel. Onder het werk knuffelen we mekaar wel es op de Ruudmanier. Effe een arm om mekaar heen en dat vind ik altijd wel prettig. Hij is ook van karakter een hele fijne vent. Maar nogmaals, ik ben wel hetero en denk er nooit over na om daar iets sexueels mee te doen. Natuurlijk wel met zijn vriendin, die is echt een hele mooie meid, ook ex-model. Maar ja, die heeft al met hem he !'t Is hard. Hopende weer wat zinnigs te hebben gezegd, groet ik u.
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 21 november 1999 @ 23:31:00 #7
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_157765
Misschien interessant om hier eens vanaf een homosexuele kant tegenaan te kijken. Ik ben dus wel homo (hoeveel % weet ik dus niet )
Ik was vroeger trouwens altijd verliefd op meisjes, maar dan altijd platonisch. Pas toen de hormoontjes begonnen te gieren, bleek dat ik op jongens viel, wat als een schok kwam voor mij.
Ik kan meisjes best heel leuk vinden, maar zie me gewoon geen sex met een meisje hebben omdat ik dus niet die spanning voel voor een meisje, het blijft platonisch ben ik bang. Ik voel absoluut geen afkeer voor het aanraken van een meisje, zoals sommige mannen wel problemen hebben met het aanraken van een jongen. De reden daarvoor ligt volgens mij toch ook voor een groot deel in de opvoeding en inprenting van de maatschappij. Daar wordt je namelijk geleerd dat 2 mannen die zoenen meer afkeuring verdiend dan 2 vechtende mannen. Beetje gechargeerde stelling misschien, maar toch zit er een kern van waarheid in.
Kortom, ik zie me dus niet in bed liggen met een meisje, maar heb ook geen gevoelens van afkeer of iets dergelijks. Zou alleen het gevoel hebben dat er geen spanning zou zijn.
  maandag 22 november 1999 @ 05:54:00 #8
691 luciano
ondertitelloos
pi_157766
Ik ben nu toch overal in de sex rubrieken lekker bezig , dus dan hier ook maar .
In de meeste van mijn sexuele relaties die ik heb gehad , btw ik ben 36 , hoorde ik van de vrouw dat ze er wel eens aan dacht hoe het met een andere vrouw zou zijn , terwijl meerderen het al eens hadden gedaan , meestal op jeugdige leeftijd.
Ook zij reageren meestal met een bah/vies/smerig op het onderwerp 2 mannen , want een mannenlichaam is volgens de meesten een grof iets .
Een vrouwen lichaam is veel fijner gebouwd , en daar ben ik het volkomen mee eens.
Ik weet alleen uit eigen ervaring zeker dat de meeste vrouwen wel eens iets met een andere vrouw willen proberen , omdat ze denken dat een man bepaalde dingen niet cq niet goed kan !
Ik heb ooit na een relatie van 4 jaar mijn vriendin verloren aan een verpleegstertje .
Ik wist toen ik haar leerde kennen al snel van haar bi-gevoelens (experiment in jeugd , zoals eerdergenoemd ).
Er volgde een soort van overgangsperiode waarin ik probeerde om met allebei wat op te bouwen , daar ik wist dat mijn vriendin bi was .
Mijn (ex)vriendin had daar wel oren naar , want zij is één van diegenen waarover ik schreef in het topic van Djeez over 20/maagd enz.
Dat verpleegstertje was echter het prototype van de keiharde pot . Toen bleek dat zij met haar ietwat te grote mond mbt. haar ervaringen op sexgebied nou niet bepaald goed bleek te scoren , is het zelfs zover gekomen dat ik mijn ervaringen met mijn ex aan haar heb overgedragen wat betreft erogene zones , hoe hard , hoe zacht , hoe vaak , hoe diep , enz enz enz !
Dit alles overigens in goede harmonie !
Dit is voor mij een verschrikkelijke ervaring geweest , want aan de ene kant krijg je de kommentaren van de buitenwereld , dat je HET natuurlijk niet goed deed , maar aan de andere kant wist ik wel beter , aleen kon ik daar niemand van overtuigen , want iedereen verklaarde mij voor gek als ik zei , dat ik haar advies gaf over mijn ex!!!!!
Pas na enkele maanden begon ik zelf ook het absurde van de situatie in te zien , maar het feit dat ik vanaf dat moment 1000% zeker wist dat als je er de tijd voor neemt , en een vrouw(enlichaam) volledig respecteert , je er zeker van kunt zijn dat je WEL DEGELIJK met een vrouw kan concurreren , gaf mij toch weer een glimlach terug op mijn gezicht , die de meeste van mijn vrienden maar niet begrepen!
Ik weet nu wel beter , en heb sindsdien een verrijkt sexleven , want ik wil deze ervaring , nogmaals zie topic van Djeez over maagd/20 zo vaak mogelijk in de praktijk brengen.
Het liefst met dezelfde partner natuurlijk , maar dat lukt niet altijd .
Ik heb daarna ook éénmaal het voorrecht gehad om met 2 vrouwen te vrijen , en daar hebben we alledrie enorm van genoten .
Dit was gewoon bij iemand thuis , terwijl ik ook eens met een ex-vriendin , 1½ jaar geleden naar een parenclub ben geweest , waar overigens juist niets is gebeurd , gek hè ! Deze ex is trouwens nu nog steeds één van mijn beste vriendinnen , en tevens al 2 jaar mijn stijldanspartner !

Zo en nou heb ik alle sex-topics wel gehad , en ga ik naar het gewone forum , want ik zit alweer veel te lang op mijn praat/schrijfstoel.
Had ik het gewone forum maar nooit verlaten , op zoek naar eens wat anders , want sex/erotiek is nou eenmaal mijn hobby !

dinsdag 23 november 1999 @ 18:15:00 #9
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_157767
Ik heb altijd al de mening gehad dat mensen van nature bi-sexueel zijn. In je opvoeding krijg je echter allemaal normen en waarden mee, en daardoor 'besluiten' veel mensen nooit iets te hebben met iemand van hun eigen sexe. Gewoon aangeleerd dus.

Goed, ik begrijp ook wel dat het veel ingewikkelder ligt, want waren zijn sommige mensen puur homosexueel terwijl ze dat van huisuit echt niet hebben meegekregen etcetera.

Maar ik denk dat deze 'theorie' in ieder geval een deel van de werkelijkheid verklaart!

Over mezelf: ik vind mezelf redelijk hetero, maar ik heb wel zeker verliefde gevoelens gehad naar andere vrouwen. Maar op de een of ander manier is het er (nog) nooit van gekomen. Ik blijk toch een veel hogere drempel te hebben om op een vrouw af te stappen dan op een man...

pi_157768
Toch zie dat deze draad ook alweer rol bevestigend is, bijna alleen maar vrouwen die er voor uit durven te komen dat ze toch wel licht bisexueel zijn....
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_157769
misschien op dit forum, maar ik wil ze dr nog wel eens voor uit zien komen in real life
pi_157770
Ik zie anders genoeg bi vrouwen in mijn omgeving hoor, maar ja, ik zit ook vrij veel in de vrije sex scene.
Maar bi mannen kom je daar ook minder tegen, tenminste, ze komen er niet openlijk voor uit, maar heel veel mannen hebben net als heel veel vrouwen in meer of mindere maten bi gevoelens.
Maar zoals al eerder in deze draad beschreven, twee vrijende vrouwen is lekker, en twee vrijende mannen is vies........
pi_157771
HOHO, ik heb niet gezegd dat het vies IS, ik heb gezegd daat het mij niet aantrok/ ik persoonlijk het niet lekker vond,
(bij vrouwen vind ik anaal overigigens ook nix)
  woensdag 24 november 1999 @ 11:56:00 #14
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_157772
Ik gooi maar eens de knuppel in het hoenderhok. Ik vind het idee van het hebben van sex met een man VIES. Laat staan dat in het echt te doen. Het vervult me van walging. Zo dan! Waarom zou ik politiek correct moeten reageren? Ik hou ook niet van karnemelk. Ik vind karnemelk ook VIES. Nou krijg ik waarschijnlijk meteen te horen dat ik een homo hater ben, want het rare is dat je daarmee meteen geassocieerd wordt als je zegt dat je het een walgelijk idee vind. Of dat het toch eigenlijk moet kunnen. Nou, ik vind het prima als 2 mannen sex hebben en daar geweldig van genieten. Als ik het maar niet hoef te doen! *huiver* En wat betreft opvoeding.. ik denk dat de afkeer voor een deel ook biologisch bepaald is, net zo als dat ik geloof dat homofilie biologisch bepaald is. Tenslotte is de natuur er op gericht om zich voort te planten. En sex heeft primair de functie van voortplanting.
Dat wij mensen er allerlei gevoelens aan hechten, zelfs moeten hechten, dat is eigenlijk punt 2. Het feit dat er ook homofilie in de natuur bestaat kan volgens mij ook niets anders zijn dan een biologisch 'foutje'. Tenslotte moeten er veel en vaak kindertjes gemaakt worden om de 'mens' te laten overleven (al kun je overkill nou ook niet echt gezond noemen). Daarom denk ik dus dat er niks mis is om zoiets walgelijk te vinden. Het punt is alleen dat veel mensen die walging omzetten naar een een walging ten opzichte van anderen. Dat vind ik nou weer verwerpelijk. Dat ik geen karnemelk lust wil niet zeggen dat iemand anders dat dus ook maar niet moet lusten.

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  woensdag 24 november 1999 @ 12:26:00 #15
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_157773
Natuurlijk is sexuele voorkeur ook biologisch bepaald. En omdat sex primair gericht is op voortplanting levert dat automatisch heterosexuele neigingen op.

Toch blijkt dat er ook in de dierenwereld voorbeelden te vinden zijn van homosexualiteit en aldus van niet-voortplantingsgerichte sex. Er is zelfs een apensoort die de hele dag aan het sexen is: zowel homo, hetero, bi, groepssex etcetera.
Dit geeft toch wel aan dat niet-heterosexuele sex best natuurlijk is!

pi_157774
Mijn opmerking was niet persoonslijk bedoeld hoor Devilman, maar meer in het algemeen.

Maar de hele natuur is zelfs ingesteld op bigamie. Het huisje boompje beestje en trouw aan je partner is in feite heel tegennatuurlijk.
In de dieren wereld is het heel normaal, dat 1 mannetje meerdere vrouwtjes heeft, de sterkste moet overwinnen.
En zelfs het menselijk lichaam is er op ingesteld dat de sterkste zal overwinnen.
Bij een bevruchting denkt iedereen dat alle sperma cellen op zoek gaan naar de eicel, dat is echter maar ter dele waar. Een deel van de spermadoieden blijft achter om "vijandelijk" sperma tegen te houden.
Het is dus ook echt zo dat als er sperma van een andere man bijkomt dat dat aangevallen wordt door de spermadoieden van de eerste man.

Geeft je toch wel stof tot nadenken.....

vrijdag 26 november 1999 @ 17:12:00 #17
1153 Annetwee
De eeuwige newbie
pi_157775
quote:
op 11-24-1999 om 11:56 AM schreef Kangaroo het volgende:
(...) ik denk dat de afkeer voor een deel ook biologisch bepaald is, net zo als dat ik geloof dat homofilie biologisch bepaald is. Tenslotte is de natuur er op gericht om zich voort te planten. En sex heeft primair de functie van voortplanting. (...)

Het is bij mijn weten nog niet echt duidelijk wat precies de (biologische) oorsprong van hetero- of homoseksualiteit is. Onderzoek hieraan doen is ook nogal tricky, omdat de uitkomsten van dergelijk onderzoek meteen gepolariseerd worden. Maar dat enigszins terzijde.
Wat al wel bekend is is dat mannelijke en vrouwelijke embryo's tot een bepaald moment exact hetzelfde ontwikkelen. Daarna begint een mannelijk embryo mannelijke hormonen te maken, onder invloed waarvan het embryo ook de uiterlijke kenmerken van een man krijgt.

Interessant hierbij is dat wanneer je een vrouwelijk embryo mannelijk hormoon geeft, het zich ook deels als een man gaat ontwikkelen (een vrouw met een piemel, en homoseksuele neigingen). Er is een correlatie gevonden (let wel: geen causaal verband) tussen de mate van aanwezigheid van mannelijk hormoon en 'jongensachtig' gedrag van meisjes (waarbij op meisjes vallen ook onder jongensachtig gedrag valt). Opschaling van deze resultaten, let wel, dit is dus zuiver speculatief, zou kunnen leiden tot de hypothese dat de hoeveelheid mannelijk hormoon die vrijkomt bij je ontwikkeling ook beinvloedt in hoeverre je homo- dan wel heteroseksueel bent.

Overigens is homofilie duidelijk niet iets wat alleen maar cultuur bepaald is; De kans dat de andere helft van een bij de geboorte gescheiden eeneiige tweeling homofiel is als de ene helft dat is, is beduidend hoger dan je volgens toeval zou verwachten. Maar ik geloof ook niet dat iemand in dit forum beweerde dat homoseksualiteit geen biologische oorsprong heeft.

Wat de functie van sex betreft: het hoofddoel is natuurlijk inderdaad voortplanting, maar bij soorten als de eerder genoemde bonobo heeft het een sterke sociale functie gekregen. Bij de mens zie je dit ook; seks wordt gebruikt om de paarband te versterken.

Ik ben zelf wel eens verliefd geweest op andere meisjes, maar beschouw mezelf niet als homoseksueel. Seks tussen mannen lijkt me inderdaad ranziger dan tussen vrouwen, maar dat is vooral de anale component; anale sex staat me ook tussen een jongetje en een meisje tegen. Het beeld van twee mannen die elkaar manueel dan wel oraal bevredigen staat me niet meer tegen dan dat van twee meisjes die dat doen...

pi_157776
Ik ben het er wel mee eens dat iemand nooit 100% homo of hetero is. Uiteindelijk gaat het toch om de persoon, en niet om het omhulsel. (goed ik weet het, het klinkt idealistisch, naief en onrealistisch, maarja, zo denk ik er over)

Dat het vies word gevonden als 2 mannen met elkaar naar bed gaan komt puur door het zo algemene machisme (is dat een nederlands woord?) of macho-cultuur. Die hoe geemancipeerd het ook is hier nog lang niet verdwenen is.

zaterdag 27 november 1999 @ 17:39:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_157777
Het is inderdaad vooral de anale sex die me tegen de borst stuit zoiezo al. Maar dat t biologisch bepaald is weet ik haast wel zeker het is geen keuze je voelt wat je voelt.

Ik kan me wel voorstellen dat bevredigd worden door de gelijke sexe lekker kan zijn op het moment zelf maar zou er nooit op uit zijn. Ook de verwijfde handtas type homo zwaar in de minderheid overigens krijg ik de kriebels van maar ze doen maar zoals m'n signature al aangeeft.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_157778
Dat homo/hetroseksualiteit biologisch bepaalt is, daar ben ik het ook mee eens. Maar dat seks gericht is op het voortbestaan van de eigen soort (zoals Kangaroo schreef) is natuurlijk erg achterhaald. De mens heeft zich veel verder ontwikkeld en seks heeft nog weinig met voortplanting te maken. De meeste diersoorten zijn ook niet kunstzinnig of hebben de neiging op alles hun eigen mening te geven (!), maar de mens dus wel. Dit zou ik nog wel kunnen onderbouwen met wat theorien (zoals de behoeftepiramide van Moslow) waaruit blijkt dat persoonlijke ontwikkeling het uiteindelijk doel van de mens is. En daarbij hoort ook je seksuale geaardheid en dat heeft dus niks met voortplanting te maken (seks om de eigen soort in stand te houden is immers een primaire levensbehoefte, nog voor veiligheid en geborgenheid).

Maar goed, om even terug te gaan naar het eigenlijke topic: ik ben een hetro man, maar heb soms toch homo-fantasien. Alhoewel ik niet geintresseerd ben in een homo-relatie lijkt het me wel spannend om eens met een jongen te vrijen. Al is het alleen al om eens te weten hoe het is. Maar zoals al eerder gezegd staat mij de anale seks ook een beetje tegen (heel erg zelfs!). Dat lijkt me dus helemaal niet lekker en zelfs pijnlijk.

En ik denk ook dat veel mannen er moeilijker voor uit kunnen komen dat ze ook homo-gevoelens kunnen hebben. Een vorm van Homofobie? Ik weet het niet. Het wordt er natuurlijk (nog steeds) met de paplepel ingegoten dat het niet normaal is dat je met iemand van hetzelfde geslacht vrijt. Alleen diegene die meer dan 50% homo zijn (om het dan maar even zo uit te drukken) durven er ook echt voor uit te komen. En dan ook nog niet eens allemaal.

zondag 28 november 1999 @ 02:32:00 #21
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_157779
Ik denk dat vroeger (dus duizenden jaren geleden) biologisch gezien de mens 100% hetero was. Maar sinds toen heeft de mens zoveel (zichtbare) mutaties doorgaan dat er toch flink wat dingen veranderd zijn. We hebben nu toch ook geen vacht meer als een aap? Waarom zou zoiets als liefde voor een bepaalde sekse dan ook niet anders kunnen zijn ?

Persoonlijk voel ik me 100% hetero. Als ik eraan denk dat ik op een man zou vallen dan heb ik daar geen lekker gevoel bij. En dat gaat dan echt niet alleen over sex, maar ook een man strelen doe ik niet. OK je maakt onderling wel eens een geintje, maar met gevoelens voor een man op het gebied van liefde heeft dat niets te maken (voor mij). Een vriend van mij probeert regelmatig mij op de bek te pakken (tongzoenen voor de duidelijkheid) hij doet dit altijd bij iedereen (manelijk en vrouwlijk) maar mijn reactie daarop is dat ik stevig mijn kaken op elkaar hou. Sorry, niets tegen zoenende mannen, maar niet bij mij.

Ook als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen geeft bij mij een raar beeld, niet dat het verkeerd is, maar ik plaats mezelf dan in hun positie en dat vind ik niet echt fijn.
Ik heb helemaal niets tegen homo's maar ik voel er zelf helemaal niets voor. (maar dat was al wel duidelijk geloof ik).

Maar dan komt het volgende: 2 vrouwen! Daar kan ik gewoon naar kijken, vind ik er niet raar uitzien, kan er makkelijk naar kijken. Live of op TV .

Het gaat in dit topic al meerdere malen over trio's en daar zal ik dan ook mijn mening over geven. Ik heb het er met mijn vriendin al vaker over gehad. Ik zou het graag eens met 2 vrouwen willen doen, maar niet met een andere man en mijn vriendin. Dit zou kunnen komen door mijn jaloezie om mijn vriendin te moeten delen en door mijn gevoel dat ik in de eerste alinea heb gegeven. Mijn vriendin daarin tegen zou het niet met een vrouw en een man willen doen maar juist 2 mannen. Wat haar motieven precies zijn kan ik hier niet verwoorden.

En als reactie op een eerdere opmerking hier geplaatst:
Ik zie inderdaad mannen als hard/ruw en vrouwen als zacht/teder.

Aan mijn jeugd ligt het niet (denk ik) want mijn ouders hebben altijd gezecht dat het geen probleem zou zijn als ik met een jongen thuis zou komen, wel zeiden ze erbij dat ze er wel aan zouden moeten wennen, maar ze hebben er wel open voor gestaan, iets waar het bij een hoop nog mis gaat.

Ik hoop dat ik hier een beetje duidelijk mijn mening heb weergegeven en ik hoop dat er hierop reacties komen zodat ik eventueel sommige punten kan motiveren.

Greetinx [eNeRGy]

Ps. Ik zie nu dat Goter zijn intro bijna hetzelfde heeft

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 28 November 1999).]

Oxytocine, imagine a world without!
  Redactie Frontpage zondag 28 november 1999 @ 17:44:00 #22
3926 crew  Djeez
pi_157780
Ja Energy, her woord jaloezie heb je fout geschreven. Het moet dus jaloezie zijn, niet jaloersie!!
Groetjes,
Djeez
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 28 november 1999 @ 20:27:00 #23
653 [eNeRGy]
pi_157781
Ok, hierbij veranderd

Bedankt Djeez.

Greetinx [eNeRGy]

Redactie Frontpage zondag 28 november 1999 @ 22:29:00 #24
3926 crew  Djeez
pi_157782
quote:
op 11-28-1999 om 08:27 PM schreef [eNeRGy] het volgende:
Ok, hierbij veranderd

Bedankt Djeez.

Greetinx [eNeRGy]

Graag gedaan, we zijn op de wereld om elkaar te helpen toch ?
Groetjes,
Djeez

dinsdag 30 november 1999 @ 12:24:00 #25
1153 Annetwee
De eeuwige newbie
pi_157783
even een volslagen off-topic reactie, de theorie dat alles wat leeft streeft naar het voortbestaan van de soort is al een jaar of dertig geleden achterhaald, aleen is ie een beetje in het collectieve geheugen van de maatschappij blijven hangen ofzo... Het hele begrip 'soort' is eigenlijk niet goed, evolutie is een glijdende schaal, en het hangt nogal van het oog van de waarnemer af waar nou precies de scheidslijn tussen soorten ligt. Het idee is nu dat je gewoon een lichtelijk uit de hand gelopen kopieerapparaat van je genen bent. Voor de liefhebbers, en om te voorkomen dat ik hier nog bladzijden over doorga: lees 'the selfish gene' van Richard Dawkins eens. Leuk boek. Verhelderend ook.
pi_157784
Ik ben zelf 100% Hetero.
Wat andere doen moeten ze zelf weten, ik heb echt geen enkel probleem met homo's in onze samenleving, vaak vind ik deze mannen nog aardiger (in de omgang) dan gewone mannen
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_157785
[quote]op 11-28-1999 om 02:32 AM schreef [eNeRGy] het volgende: Mijn vriendin daarin tegen zou het niet met een vrouw en een man willen doen maar juist 2 mannen. Wat haar motieven precies zijn kan ik hier niet verwoorden.

Wat jammer Energy, dat jij en je vriendin dus niet tot de samenstelling van het trio zullen komen, omdat jullie wensen zo tegen elkaar ingaan. Mijn relatie met mijn vriend is zjuist beeindigd, en we hadden er samen over gefantaseerd hoe een trio met een man of een vrouw erbij zou zijn. Het maakte ons (man+vrouw) weinig uit of er een man of een vrouw bij zou komen, allebei heerlijk, toch? Mijn exvriend is bi, en ik vond het idee hem samen met een man te zien enorm opwindend!! Niet ranzig, vies of wat dan ook. Ik baal als een stekker dat die relatie over is (voordat we onze fantasie in werkelijkheid hebben gebracht), en ik hoop dat jij en je vriendin het beiden wat ruimer kunnen nemen, want je ontzegt jezelf een hoop plezier op deze manier!

..vol verwachting klopt mijn hart..
pi_157786
quote:
op 11-23-1999 om 06:15 PM schreef Twinny Sister het volgende: Over mezelf: ik vind mezelf redelijk hetero, maar ik heb wel zeker verliefde gevoelens gehad naar andere vrouwen. Maar op de een of ander manier is het er (nog) nooit van gekomen. Ik blijk toch een veel hogere drempel te hebben om op een vrouw af te stappen dan op een man...

Ja Twinny Sister, ik herken wat je zegt. Want ondanks alle zogenoemde openheid vind ook ik (v) het welhaast niet te doen een vrouw te versieren. Een man versieren is gesneden kost natuurlijk. Ik baal daar best wel van, vooral omdat alles vooral zo 'moet kunnen'. Maar ondertussen...

..vol verwachting klopt mijn hart..
  woensdag 1 december 1999 @ 14:42:00 #29
653 [eNeRGy]
pi_157787
quote:
op 11-30-1999 om 11:34 PM schreef dolfin het volgende:

[QUOTE]op 11-28-1999 om 02:32 AM schreef [eNeRGy] het volgende:

Mijn vriendin daarin tegen zou het niet met een vrouw en een man willen doen maar juist 2 mannen. Wat haar motieven precies zijn kan ik hier niet verwoorden.

Wat jammer Energy, dat jij en je vriendin dus niet tot de samenstelling van het trio zullen komen, omdat jullie wensen zo tegen elkaar ingaan. Mijn relatie met mijn vriend is zjuist beeindigd, en we hadden er samen over gefantaseerd hoe een trio met een man of een vrouw erbij zou zijn. Het maakte ons (man+vrouw) weinig uit of er een man of een vrouw bij zou komen, allebei heerlijk, toch? Mijn exvriend is bi, en ik vond het idee hem samen met een man te zien enorm opwindend!! Niet ranzig, vies of wat dan ook. Ik baal als een stekker dat die relatie over is (voordat we onze fantasie in werkelijkheid hebben gebracht), en ik hoop dat jij en je vriendin het beiden wat ruimer kunnen nemen, want je ontzegt jezelf een hoop plezier op deze manier!

[/QUOTE]

Nadat ik het bericht hier had gepost heb ik het er nog eens met mijn vriendin over gehad, ze staat er nu wel anders voor, ze zou het wel eens met een andere vrouw willen doen maar nu nog niet. En aangezien ik er geen haast mee heb, vind ik dat ook niet erg.

Greetinx [eNeRGy]

[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 01 December 1999).]

maandag 22 juli 2002 @ 00:48:11 #30
26304 Thanos
seeking immortality
pi_5105329
  † In Memoriam † maandag 22 juli 2002 @ 01:57:48 #31
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_5106067
99,9% homoseksueel hier...