Ik beschouw mezelf als hetero maar kan ook sexuele gevoelens hebben voor vrouwen. Maar ik wil mezelf nou ook weer niet bi noemen want ik val in principe op mannen.
Vroeger toen ik zo'n jaar of 13 was dacht ik dat ik lesbisch was omdat ik verliefd was op een vriendin. Na mijn eerste vriendjes heb ik ook wel eens 'voor de lol' met een vriendin gezoend. En een paar jaar geleden een keer sex gehad met een meisje (en een jongen, dus een triootje).
Het was eigenlijk helemaal niet vreemd. Heel vertrouwd eigenlijk. En lief. Niet iets waar ik actief op zoek ga maar ook weer niet iets dat ik echt uit de weg zou gaan.
Zijn er meer mensen die zichzelf niet als homosexueel beschouwen en toch ervaringen hebben met hetzelfde geslacht?
maar toegegeven, als ik vrouw zou zijn zo ik gelijk lesbisch worden
quote:
devilman_
ik zelf van het mannelijk geslacht, kan me nix voor stellen en het lijkt me vies om met een andere vent in bed te liggen,
Hoe kan dat nou vies zijn, een vrouw vind het toch ook lekker...
Ik ben zelf ook volledig hetero, maar toch is het zo nu en dan gewoon heel erg opwindend, om als we een triotje doen (met 2m 1v) samen met mijn vrouw die man eens te pijpen. Maar dat moet je denk ik meegemaakt hebben, ik kan me heel goed voorstellen, dat als je dat alleen maar zo leest dan het je niets doet.
Maar vies kan het in ieder geval nooit zijn, hoogstens, jouw niets lijken.
Het wordt steeds persoonlijker om hier mijn eigen ervaringen neer te pennen, ik heb mijn halve vriendenkring naar fok gesleurd van enthousiasme
Maar goed, ik heb als tiener van 14 een paar keer hevig liggen vrijen met mijn toendertijd allerbeste vriendin. Dat was een hartstochtelijke openbaring. Ik ervaarde/ervoer mijzelf nog steeds niet als lesbisch en ik was dan eigenlijk ook helemaal niet verliefd, ik hield wel ontzettend van die meid. Maar dat was gewoon een hechte vriendschap.
Sinds dat heb ik nog een korte sexueel geladen relatie gehad met een meisje en ik heb met twee verschillende vrouwen een triootje gedaan (twee vrouwen en een man dus, drie vrouwen klinkt meer als een lesbische act). Ik zie mezelf nu nog steeds niet als lesbisch, hoogstens biseksueel met een duidelijke voorkeur voor mannen. Ik kan me niet voorstellen een vaste relatie met een vrouw aan te gaan, dan heb ik toch de geborgenheid van een man nodig.
enne devilman? Ik snap je helemaal, een vrouw is ook zo lekker zacht.
Ik kom altijd overal en nergens met veel verschillende vrienden en dan kom je ook wel eens zoenende of hand in hand lopende jongens tegen, net als lesbische vrouwen.
Op de 2 mannen is dan bijna altijd de reactie van Gadverdamme, goor, smerig, vuile homo's enz. Erg triest. Bij het zien van 2 zoenende vrouwen is de 1e reactie meteen: Zo dat zie er lekker uit, jammer dat ze pot zijn, daar zou ik ook wel eens tussen willen liggen en meer van dat soort.
Vrouwen kijken toch heel anders tegen zoiets aan dan mannen dat doen (zoals ik net hierboven beschreef). En wat in het allereerste stuk stond, Ik denk wel dat er mensen zijn die 100% hetero of 100% homoseksueel zijn, maar ik weet wel dat dit er betrekkelijk weinig zijn. Ikzelf ben Hetero maar ik heb me ook wel eens aangetrokken gevoeld tot een vriend van me.
Tja wat ben je dan? 85% heteroseksueel?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Behoefte tot intimiteiten met andere jongens voel ik allerminst maar ik zal dus nooit verkondigen dat ik helemaal 100% hetero ben.
Ik vind de reacties van de mensen tot nu toe trouwens erg leuk om te lezen en van karakter getuigen. Mensen die altijd beweren 100% hetero te zijn en dan gaan afgeven op homoseksuelen vind ik altijd maar een beetje beperkt. Dat afzetten daartegen is toch nergens voor nodig?
Maar afijn, ik heb al dik een jaar een lieve vriendin en zou niks anders willen als haar, maar ik vind dit wel een interessant discussiepunt, interessanter dan wie nou welk standje het lekkerst vindt of zo.
Zo en nou heb ik alle sex-topics wel gehad , en ga ik naar het gewone forum , want ik zit alweer veel te lang op mijn praat/schrijfstoel.
Had ik het gewone forum maar nooit verlaten , op zoek naar eens wat anders , want sex/erotiek is nou eenmaal mijn hobby !
Goed, ik begrijp ook wel dat het veel ingewikkelder ligt, want waren zijn sommige mensen puur homosexueel terwijl ze dat van huisuit echt niet hebben meegekregen etcetera.
Maar ik denk dat deze 'theorie' in ieder geval een deel van de werkelijkheid verklaart!
Over mezelf: ik vind mezelf redelijk hetero, maar ik heb wel zeker verliefde gevoelens gehad naar andere vrouwen. Maar op de een of ander manier is het er (nog) nooit van gekomen. Ik blijk toch een veel hogere drempel te hebben om op een vrouw af te stappen dan op een man...
Toch blijkt dat er ook in de dierenwereld voorbeelden te vinden zijn van homosexualiteit en aldus van niet-voortplantingsgerichte sex. Er is zelfs een apensoort die de hele dag aan het sexen is: zowel homo, hetero, bi, groepssex etcetera.
Dit geeft toch wel aan dat niet-heterosexuele sex best natuurlijk is!
Maar de hele natuur is zelfs ingesteld op bigamie. Het huisje boompje beestje en trouw aan je partner is in feite heel tegennatuurlijk.
In de dieren wereld is het heel normaal, dat 1 mannetje meerdere vrouwtjes heeft, de sterkste moet overwinnen.
En zelfs het menselijk lichaam is er op ingesteld dat de sterkste zal overwinnen.
Bij een bevruchting denkt iedereen dat alle sperma cellen op zoek gaan naar de eicel, dat is echter maar ter dele waar. Een deel van de spermadoieden blijft achter om "vijandelijk" sperma tegen te houden.
Het is dus ook echt zo dat als er sperma van een andere man bijkomt dat dat aangevallen wordt door de spermadoieden van de eerste man.
Geeft je toch wel stof tot nadenken.....
quote:
op 11-24-1999 om 11:56 AM schreef Kangaroo het volgende:
(...) ik denk dat de afkeer voor een deel ook biologisch bepaald is, net zo als dat ik geloof dat homofilie biologisch bepaald is. Tenslotte is de natuur er op gericht om zich voort te planten. En sex heeft primair de functie van voortplanting. (...)
Het is bij mijn weten nog niet echt duidelijk wat precies de (biologische) oorsprong van hetero- of homoseksualiteit is. Onderzoek hieraan doen is ook nogal tricky, omdat de uitkomsten van dergelijk onderzoek meteen gepolariseerd worden. Maar dat enigszins terzijde.
Wat al wel bekend is is dat mannelijke en vrouwelijke embryo's tot een bepaald moment exact hetzelfde ontwikkelen. Daarna begint een mannelijk embryo mannelijke hormonen te maken, onder invloed waarvan het embryo ook de uiterlijke kenmerken van een man krijgt.
Interessant hierbij is dat wanneer je een vrouwelijk embryo mannelijk hormoon geeft, het zich ook deels als een man gaat ontwikkelen (een vrouw met een piemel, en homoseksuele neigingen). Er is een correlatie gevonden (let wel: geen causaal verband) tussen de mate van aanwezigheid van mannelijk hormoon en 'jongensachtig' gedrag van meisjes (waarbij op meisjes vallen ook onder jongensachtig gedrag valt). Opschaling van deze resultaten, let wel, dit is dus zuiver speculatief, zou kunnen leiden tot de hypothese dat de hoeveelheid mannelijk hormoon die vrijkomt bij je ontwikkeling ook beinvloedt in hoeverre je homo- dan wel heteroseksueel bent.
Overigens is homofilie duidelijk niet iets wat alleen maar cultuur bepaald is; De kans dat de andere helft van een bij de geboorte gescheiden eeneiige tweeling homofiel is als de ene helft dat is, is beduidend hoger dan je volgens toeval zou verwachten. Maar ik geloof ook niet dat iemand in dit forum beweerde dat homoseksualiteit geen biologische oorsprong heeft.
Wat de functie van sex betreft: het hoofddoel is natuurlijk inderdaad voortplanting, maar bij soorten als de eerder genoemde bonobo heeft het een sterke sociale functie gekregen. Bij de mens zie je dit ook; seks wordt gebruikt om de paarband te versterken.
Ik ben zelf wel eens verliefd geweest op andere meisjes, maar beschouw mezelf niet als homoseksueel. Seks tussen mannen lijkt me inderdaad ranziger dan tussen vrouwen, maar dat is vooral de anale component; anale sex staat me ook tussen een jongetje en een meisje tegen. Het beeld van twee mannen die elkaar manueel dan wel oraal bevredigen staat me niet meer tegen dan dat van twee meisjes die dat doen...
Dat het vies word gevonden als 2 mannen met elkaar naar bed gaan komt puur door het zo algemene machisme (is dat een nederlands woord?) of macho-cultuur. Die hoe geemancipeerd het ook is hier nog lang niet verdwenen is.
Ik kan me wel voorstellen dat bevredigd worden door de gelijke sexe lekker kan zijn op het moment zelf maar zou er nooit op uit zijn. Ook de verwijfde handtas type homo zwaar in de minderheid overigens krijg ik de kriebels van maar ze doen maar zoals m'n signature al aangeeft.
Maar goed, om even terug te gaan naar het eigenlijke topic: ik ben een hetro man, maar heb soms toch homo-fantasien. Alhoewel ik niet geintresseerd ben in een homo-relatie lijkt het me wel spannend om eens met een jongen te vrijen. Al is het alleen al om eens te weten hoe het is. Maar zoals al eerder gezegd staat mij de anale seks ook een beetje tegen (heel erg zelfs!). Dat lijkt me dus helemaal niet lekker en zelfs pijnlijk.
En ik denk ook dat veel mannen er moeilijker voor uit kunnen komen dat ze ook homo-gevoelens kunnen hebben. Een vorm van Homofobie? Ik weet het niet. Het wordt er natuurlijk (nog steeds) met de paplepel ingegoten dat het niet normaal is dat je met iemand van hetzelfde geslacht vrijt. Alleen diegene die meer dan 50% homo zijn (om het dan maar even zo uit te drukken) durven er ook echt voor uit te komen. En dan ook nog niet eens allemaal.
Persoonlijk voel ik me 100% hetero. Als ik eraan denk dat ik op een man zou vallen dan heb ik daar geen lekker gevoel bij. En dat gaat dan echt niet alleen over sex, maar ook een man strelen doe ik niet. OK je maakt onderling wel eens een geintje, maar met gevoelens voor een man op het gebied van liefde heeft dat niets te maken (voor mij). Een vriend van mij probeert regelmatig mij op de bek te pakken (tongzoenen voor de duidelijkheid) hij doet dit altijd bij iedereen (manelijk en vrouwlijk) maar mijn reactie daarop is dat ik stevig mijn kaken op elkaar hou. Sorry, niets tegen zoenende mannen, maar niet bij mij.
Ook als ik 2 mannen met elkaar zie zoenen geeft bij mij een raar beeld, niet dat het verkeerd is, maar ik plaats mezelf dan in hun positie en dat vind ik niet echt fijn.
Ik heb helemaal niets tegen homo's maar ik voel er zelf helemaal niets voor. (maar dat was al wel duidelijk geloof ik).
Maar dan komt het volgende: 2 vrouwen! Daar kan ik gewoon naar kijken, vind ik er niet raar uitzien, kan er makkelijk naar kijken. Live of op TV .
Het gaat in dit topic al meerdere malen over trio's en daar zal ik dan ook mijn mening over geven. Ik heb het er met mijn vriendin al vaker over gehad. Ik zou het graag eens met 2 vrouwen willen doen, maar niet met een andere man en mijn vriendin. Dit zou kunnen komen door mijn jaloezie om mijn vriendin te moeten delen en door mijn gevoel dat ik in de eerste alinea heb gegeven. Mijn vriendin daarin tegen zou het niet met een vrouw en een man willen doen maar juist 2 mannen. Wat haar motieven precies zijn kan ik hier niet verwoorden.
En als reactie op een eerdere opmerking hier geplaatst:
Ik zie inderdaad mannen als hard/ruw en vrouwen als zacht/teder.
Aan mijn jeugd ligt het niet (denk ik) want mijn ouders hebben altijd gezecht dat het geen probleem zou zijn als ik met een jongen thuis zou komen, wel zeiden ze erbij dat ze er wel aan zouden moeten wennen, maar ze hebben er wel open voor gestaan, iets waar het bij een hoop nog mis gaat.
Ik hoop dat ik hier een beetje duidelijk mijn mening heb weergegeven en ik hoop dat er hierop reacties komen zodat ik eventueel sommige punten kan motiveren.
Greetinx [eNeRGy]
Ps. Ik zie nu dat Goter zijn intro bijna hetzelfde heeft
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 28 November 1999).]
quote:
op 11-28-1999 om 08:27 PM schreef [eNeRGy] het volgende:
Ok, hierbij veranderdBedankt Djeez.
Greetinx [eNeRGy]
Graag gedaan, we zijn op de wereld om elkaar te helpen toch ?
Groetjes,
Djeez
Wat jammer Energy, dat jij en je vriendin dus niet tot de samenstelling van het trio zullen komen, omdat jullie wensen zo tegen elkaar ingaan. Mijn relatie met mijn vriend is zjuist beeindigd, en we hadden er samen over gefantaseerd hoe een trio met een man of een vrouw erbij zou zijn. Het maakte ons (man+vrouw) weinig uit of er een man of een vrouw bij zou komen, allebei heerlijk, toch? Mijn exvriend is bi, en ik vond het idee hem samen met een man te zien enorm opwindend!! Niet ranzig, vies of wat dan ook. Ik baal als een stekker dat die relatie over is (voordat we onze fantasie in werkelijkheid hebben gebracht), en ik hoop dat jij en je vriendin het beiden wat ruimer kunnen nemen, want je ontzegt jezelf een hoop plezier op deze manier!
quote:
op 11-23-1999 om 06:15 PM schreef Twinny Sister het volgende: Over mezelf: ik vind mezelf redelijk hetero, maar ik heb wel zeker verliefde gevoelens gehad naar andere vrouwen. Maar op de een of ander manier is het er (nog) nooit van gekomen. Ik blijk toch een veel hogere drempel te hebben om op een vrouw af te stappen dan op een man...
Ja Twinny Sister, ik herken wat je zegt. Want ondanks alle zogenoemde openheid vind ook ik (v) het welhaast niet te doen een vrouw te versieren. Een man versieren is gesneden kost natuurlijk. Ik baal daar best wel van, vooral omdat alles vooral zo 'moet kunnen'. Maar ondertussen...
quote:
op 11-30-1999 om 11:34 PM schreef dolfin het volgende:[QUOTE]op 11-28-1999 om 02:32 AM schreef [eNeRGy] het volgende:
Mijn vriendin daarin tegen zou het niet met een vrouw en een man willen doen maar juist 2 mannen. Wat haar motieven precies zijn kan ik hier niet verwoorden.
Wat jammer Energy, dat jij en je vriendin dus niet tot de samenstelling van het trio zullen komen, omdat jullie wensen zo tegen elkaar ingaan. Mijn relatie met mijn vriend is zjuist beeindigd, en we hadden er samen over gefantaseerd hoe een trio met een man of een vrouw erbij zou zijn. Het maakte ons (man+vrouw) weinig uit of er een man of een vrouw bij zou komen, allebei heerlijk, toch? Mijn exvriend is bi, en ik vond het idee hem samen met een man te zien enorm opwindend!! Niet ranzig, vies of wat dan ook. Ik baal als een stekker dat die relatie over is (voordat we onze fantasie in werkelijkheid hebben gebracht), en ik hoop dat jij en je vriendin het beiden wat ruimer kunnen nemen, want je ontzegt jezelf een hoop plezier op deze manier!
[/QUOTE]
Nadat ik het bericht hier had gepost heb ik het er nog eens met mijn vriendin over gehad, ze staat er nu wel anders voor, ze zou het wel eens met een andere vrouw willen doen maar nu nog niet. En aangezien ik er geen haast mee heb, vind ik dat ook niet erg.
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 01 December 1999).]
Maar wat is dat toch dat heteros denken dat homos het alleen maar anaal doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |