En condooms, drugs en drank!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:48 schreef Conflict het volgende:
Nu nog wapens verbieden!
De condooms en drank maken weinig kans op een verbod, drugs zijn er al verboden als ik het goed heb. Overigens was Arnold in zijn jonge jaren een aardige bierdrinker......quote:
Ah! Eindelijk het bewijs! Bier maakt wel degelijk spieren!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De condooms en drank maken weinig kans op een verbod, drugs zijn er al verboden als ik het goed heb. Overigens was Arnold in zijn jonge jaren een aardige bierdrinker......
Milk is for babies, men drink beer. Dit is een bekende uitspraak van hem, toen hij jong was ging hij vaak met vrienden naar het bos om daar te trainen en te zuipen enzo....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:59 schreef menesis het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk het bewijs! Bier maakt wel degelijk spieren!
Hij stak ook wel eens een jointje op meen ik, staat zelfs op z'n DVD.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De condooms en drank maken weinig kans op een verbod, drugs zijn er al verboden als ik het goed heb. Overigens was Arnold in zijn jonge jaren een aardige bierdrinker......
quote:
Het topsporter zijn hield hem niet tegen om flink van het leven te genieten op zijn tijd, maar meestal moest hij natuurlijk wel gezond leven, en dat is wat hij nu ook de jeugd in Californie wil laten doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hij stak ook wel eens een jointje op meen ik, staat zelfs op z'n DVD.
Jammer dan. Dan moet de groente er maar ingeramd wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef K.V. het volgende:
Dit zal snel een doorslaand succes worden
Iedereen die Jamie's school dinners gezien heeft weet dat kinderen in eerste instantie helemaal geen trek hebben in gezond eten en pas na een lange tijd zich overgeven.
Niet op basisscholen en op middelbare scholen hoeft het ook niet. Als ze dat willen drinken, doen ze het thuis maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef menesis het volgende:
Dat van dat fridsdrank is een beetje overdreven vind ik. Een colaatje op zn tijd moet kunnen!
Ze hoeven het toch niet geweldig te vinden? Ze kunnen eten van thuis meenemen, en gezonder eten op school kopen. Ik denk dat de meeste ouders dit zullen toejuichen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef K.V. het volgende:
Dit zal snel een doorslaand succes worden
Iedereen die Jamie's school dinners gezien heeft weet dat kinderen in eerste instantie helemaal geen trek hebben in gezond eten en pas na een lange tijd zich overgeven.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef baskabel4 het volgende:
mmmmm.......gvd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |