D's schijnt een trafo in het huis te zitten, misschien Linda welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef brummie34 het volgende:
@scanman zo is die linda ook net een kerel ,van de zijkant
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
Linda houdt niet van vetrandjes
Ga dan meedoen in de tuin
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:58 schreef KRIBBET het volgende:
Die Lieske springt echt als een hork zeg![]()
![]()
![]()
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Vraag aan de dames op het forum.
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
ik denk dat ze sigaretten mistquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
Denk een combi van niet roken en Roel/Lieske....kan ze zich mooi verschuilen achter het niet roken...voorlopig dan he...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Ze zou wel als cheerleader kunnen gaan werken bij ded JOSTI BAND !!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessen![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Knurkie het volgende:
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?
En die bolle heeft alle asbakken al leeg gestolenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |