quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Pauper
Geen porem. Ik vind dat je niet spoort als je zoiets op je arm laat zetten. Maar ja, ga je gang.quote:
Ieder zijn mening heb ook lang getwijfeld is eens wat anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen porem. Ik vind dat je niet spoort als je zoiets op je arm laat zetten. Maar ja, ga je gang.
Monkey see monkey do?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening heb ook lang getwijfeld is eens wat anders.
Die jongen die mij tatoo gaat zetten heeft over zijn hele rug een boom met UTP kabels en een backbone laten tatoeren![]()
Nee een passatquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef BennyNL het volgende:
en je rijdt zeker in een golf
kutsjonnie
Dat was dus ook een beetje mijn idee, die tekst vond ik juist wel grappig. Maar die pik gaat er zo ie zo afquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haal die pik eraf en die tekst weg en dan issie grappig om te zien..
Kijk sletquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verklaar 'look slet' eens nader?
Maar dan op je borstquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind hem verder wel orgineel :p denk alleen dat veel mensen (vooral ouwe zakken) er geen humor inzien en dat veel vrouwen hem aanstootgevend vinden.... ik zou toch gaan voor het hakenkruis
Of de Nederlandse vlag op je rechter arm met daarboven "Made in Holland"quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind hem verder wel orgineel :p denk alleen dat veel mensen (vooral ouwe zakken) er geen humor inzien en dat veel vrouwen hem aanstootgevend vinden.... ik zou toch gaan voor het hakenkruis
Dat zou ik 20x eerder doen dan zo'n idioot poppetjequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Of de Nederlandse vlag op je rechter arm met daarboven "Made in Holland"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:55 schreef skiczukie het volgende:
'Look slet'.![]()
Maar post je bewijs maar.
Goed idee. Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
moet ik mijn username er ook maar bij zetten dan op mijn arm
![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vet mooie tatoe man!
Jij hebt echt gelijk : http://www.xs4all.nl/~speedz/tattoo/lookslet/quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je ziet duidelijk dat de tatoo op de foto nep is en gemaakt met een zwarte stift.
Schopje naar ONZ?
Hier ben ik het echt helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen porem. Ik vind dat je niet spoort als je zoiets op je arm laat zetten. Maar ja, ga je gang.
OMG, ik neem mijn woorden terugquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jij hebt echt gelijk : http://www.xs4all.nl/~speedz/tattoo/lookslet/
Geloof je het nu?
Nee nog niet bij mij dat is een andere jongen.quote:
ooh okquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee nog niet bij mij dat is een andere jongen.![]()
OMG deze is ook leuk :quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef tonks het volgende:
http://www.bmezine.com/tattoo/geek004.html
Wat ben je toch een top-weblogger.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:22 schreef tonks het volgende:
http://www.bmezine.com/tattoo/geek004.html
Truequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een top-weblogger.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
Bijna
goede collega moet dat zijn geweest dat je zijn gezicht op je rechterbovenarm wilquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef Razor21 het volgende:
Woensdag krijg ik een tatoo van een oud collega van mij. Op mijn rechterbovenarm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |