Misschien kun je het nog een keer hier vragenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef fleur87 het volgende:
Haai mensen,
Ik heb dus een nano, maar ik ben er niet zo handig in...
De hele installatie verliep allemaal goed hoor, maar toen heb ik de ipod met de computer verbonden en in een razendsnel tempo stonden alle liedjes die in Itunes stonden op mijn Ipod Nano.
Nou was dit niet echt mijn bedoeling, want ik heb nu ook liedjes van mijn ouders en broer en zusje erop staan!! En ik heb gewoon echt GEEN id hoe ik liedjes kan wissen .... en hoe ik alleen de liedjes erop krijg die ik wil !!!
Kan iemand mij ajb het verlossende antwoord geven ????
Alvast bedankt,
Groet Fleur
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:08 schreef fleur87 het volgende:
Okay Remco ... heel erg bedankt, het is me geluktben er erg blij mee
![]()
kuss Fleur
http://depot.info.apple.com/ipod/?country=nl&language=nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb de Nano nu ongeveer 2 weken, wat een heerlijk ding is het
1 vraagje: Ik heb mijn oordopjes gesloopt, maar het schijnt dat je via de apple site (gratis?) nieuwe kan bestellen, ik kan dit echter nergens vinden...
Misschien had ik het anders moeten verwoorden: Mijn rechter oordopje kraakt sinds gisteren op de bass in een liedje, voor zover ik weet heb ik m niet in mijn koffie gehangen, en ik ben er ook niet op gaan zitten. Maargoed, het is mogelijk dat ik het zelf gedaan heb, echter is er ook een kans dat het gewoon een slecht paar oordopjes isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Man, hier word echt overal om nieuwe oordopjes gevraagt
Maar als je hem zelf gesloopt hebt, vind ik het niet echt netjes om gratis oordopjes aan te vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |