quote:Op zondag 18 september 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik ga!
Shit, je wint, Tania!
Maar goed, van jou wil ik wel verliezen. [afbeelding]
Ja ey eeuh !quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Wake-up call: Beev heeft als enige van de 3 aanwezige SC-mannen een vriendin. Einde bericht..
Reply, vriend. Reply.quote:Op zondag 18 september 2005 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ey eeuh !
Bupa kom jij maar met een goeie replay ik kan er namelijk niet opkomen![]()
Nou, veel plezier met je "vriendjes" en "vriendinnetjes"quote:
Dit is heus niet m'n eerste hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar Beev, jij bent ook ouder, dus je hebt een voorsprong. Toen je zo oud was als zij nu zijn had je ook geen vriendin
Dank je wel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met je "vriendjes" en "vriendinnetjes"
Mag ik jou als mijn vriendin nominerenquote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Tania18 het volgende:
Ja maar Beev, jij bent ook ouder, dus je hebt een voorsprong. Toen je zo oud was als zij nu zijn had je ook geen vriendin
Neequote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mag ik jou als mijn vriendin nomineren?
Zie je die lange rij?quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mag ik jou als mijn vriendin nomineren?
WHAAA zijn ze weer truth or dare aan het doen of is Roel gewoon op ze kop gevallen ?quote:
Arme liesjequote:
quote:“Ik vind het echt belachelijk dat Lieske en Roel nu samen in bed liggen. Roel doet heel de week lief tegen me, heeft ook gezegd dat hij mij leuker vindt dan Lieske en dan doet hij dit! Maar nu is natuurlijk Flipske (Rikkert) pleite en zoekt zij Roel ook op." Rob begrijpt wat ze bedoelt. “Hij speelt een beetje met je.” Dido: “Misschien ben ik wel teveel koningin, maar ik wil een vent die voor iemand kiest en daar ook voor gaat. Het is alleen ik of niet. En nu hij zo met haar bezig is, is het voor mij klaar. Het heeft niet echt met jaloezie te maken, maar het klopt gewoon niet. Dat is toch logisch?”
Ik was naar een verjaardag en ik moest rijden. Dus heb ik geen alcohol in mijn lijf... dus ben ik nuchter dus is dat niet fijnquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Duiveltja het volgende:
Alcohol drinken op een lege maag komt hard aan
Ik mag daar nog steeds niet komen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
Buppie, kom dan ook naar de nieuwe pubsc
ik heb em zelfs geopend![]()
sorry voor t offtopic gaan hier
Ik sta vooraanquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie je die lange rij?
Sluit daar maar achter aan.
Ja, als je 'm verkleint wordt ie onduidelijkquote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wordt nog moeilijk/tijdrovend.
Ik doe het morgen wel. Denk ik.
Jij gaat zelf ook slapenquote:
Of ik lees voortaan gewoon goed.quote:
Psiesquote:Op zondag 18 september 2005 01:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of ik lees voortaan gewoon goed..
quote:Op zondag 18 september 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Psies
Heb je nog iets speciaals gedaan vandaag?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:28 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Het Schnitzel-paradijs is echt een geweldige film![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Bracha
Bobben is gayquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was naar een verjaardag en ik moest rijden. Dus heb ik geen alcohol in mijn lijf... dus ben ik nuchter dus is dat niet fijn
Ik ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondagquote:
Ik ben elke dag al om 8 uur klaar wakker.... en anders om 7 uurquote:Op zondag 18 september 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondag!
Zaterdag ben ik altijd om 7 uur wakker, want dan moet ik me klaar gaan maken om te gaan werkenquote:
Om 8uur zit ik al in mijn tweede trein van die dagquote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben elke dag al om 8 uur klaar wakker.... en anders om 7 uur
quote:Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Om 8uur zit ik al in mijn tweede trein van die dag![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
Buppie, kom dan ook naar de nieuwe pubsc
ik heb em zelfs geopend![]()
sorry voor t offtopic gaan hier
quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dank je wel hoor![]()
Slaap lekker in je kamer met Garfield (was dat het nou?) behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |