Ik was naar een verjaardag en ik moest rijden. Dus heb ik geen alcohol in mijn lijf... dus ben ik nuchter dus is dat niet fijnquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef Duiveltja het volgende:
Alcohol drinken op een lege maag komt hard aan
Ik mag daar nog steeds niet komen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
Buppie, kom dan ook naar de nieuwe pubsc
ik heb em zelfs geopend![]()
sorry voor t offtopic gaan hier
Ik sta vooraanquote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie je die lange rij?
Sluit daar maar achter aan.
Ja, als je 'm verkleint wordt ie onduidelijkquote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wordt nog moeilijk/tijdrovend.
Ik doe het morgen wel. Denk ik.
Jij gaat zelf ook slapenquote:
Of ik lees voortaan gewoon goed.quote:
Psiesquote:Op zondag 18 september 2005 01:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of ik lees voortaan gewoon goed..
quote:Op zondag 18 september 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Psies
Heb je nog iets speciaals gedaan vandaag?
quote:Op zondag 18 september 2005 01:28 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Het Schnitzel-paradijs is echt een geweldige film![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Bracha
Bobben is gayquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was naar een verjaardag en ik moest rijden. Dus heb ik geen alcohol in mijn lijf... dus ben ik nuchter dus is dat niet fijn
Ik ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondagquote:
Ik ben elke dag al om 8 uur klaar wakker.... en anders om 7 uurquote:Op zondag 18 september 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo vroeg wakker geweest op een zondag!
Zaterdag ben ik altijd om 7 uur wakker, want dan moet ik me klaar gaan maken om te gaan werkenquote:
Om 8uur zit ik al in mijn tweede trein van die dagquote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben elke dag al om 8 uur klaar wakker.... en anders om 7 uur
quote:Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Om 8uur zit ik al in mijn tweede trein van die dag![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
Buppie, kom dan ook naar de nieuwe pubsc
ik heb em zelfs geopend![]()
sorry voor t offtopic gaan hier
quote:Op zondag 18 september 2005 00:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dank je wel hoor![]()
Slaap lekker in je kamer met Garfield (was dat het nou?) behang
quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Dat je dat onthoudt zeg?
Maar daar slaap ik al een tijdje niet meer.
Pfff.... Volgens mij niet echtquote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek en daar sta ik samen met een andere FOK user op en volgens mij ken je die
Ach, zij kent wel e beruchte Bupatih. We hebben veel over je geroddeld gisterquote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff.... Volgens mij niet echt
Maar er zijn meer Fok!sters met zo'n soortgelijke naam.Dus het kan best zijn dat ik haar wel/niet ken.
En met haar wou je wel meeten hequote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, zij kent wel e beruchte Bupatih. We hebben veel over je geroddeld gister
Maar daardoor kon ik wel lekker slapen vannachtquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Koud vandaag ... rrrrrrrr
Dat ene doelpunt van Arveladze komt dus op naam van Sneijderquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijke domheid in dat AZ-Ajax topic..
Ik dus niet ... koud koud koudquote:Op zondag 18 september 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daardoor kon ik wel lekker slapen vannacht!
Beter dan dat je je kapotzweetquote:
Ik weet niet, er staat overal nog Arveladze.quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ene doelpunt van Arveladze komt dus op naam van Sneijder??
Ik ken haar... das heel andersquote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met haar wou je wel meeten he
Moet jij niet op de crew meet zijn?quote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff.... Volgens mij niet echt
Maar er zijn meer Fok!sters met zo'n soortgelijke naam.Dus het kan best zijn dat ik haar wel/niet ken.
Hoe weet je nou of hij daar niet is, er staat toch een minnetje bij zijn naamquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Moet jij niet op de crew meet zijn?
Ey iddquote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of hij daar niet is, er staat toch een minnetje bij zijn naam?
Hihiquote:
Ja, ik heb ook liever CCquote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi.
Zo is het maar net ... CC is way lekkerder dan dat Pepsi.
Als je het zo noemen wil wel ja.quote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Wat was dat nou met Brainpower en Hind ... zijn zij een "ding"![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef mark_03 het volgende:
Wat was dat nou met Brainpower en Hind ... zijn zij een "ding"![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hind en Brainpower, showbizzpaar van het jaar!
Ze staan wel achter.quote:
Komt nog wel goed denk ik.quote:
Welke 1-2quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:07 schreef BVO het volgende:. CD Tenerife.
. uit bij Real Madrid B.
.
Maar dan zou RMB dus ook kunnen promoverenquote:Op zondag 18 september 2005 15:10 schreef BVO het volgende:. Als het zo blijft spelen ze komend jaar gewoon weer in de Primera Dvisión hoor.
.
Nee, de B-teams kunnen nooit even hoog of hoger dan het A-team komen. Als ze dus derde ofzo worden promoveren niet zij, maar de nummer 4.quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan zou RMB dus ook kunnen promoveren?
Ja, we moeten we het toch ergens over hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
Jah zeg... Gvdrefsodhjdol! Gaat het weer over voetbal![]()
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we moeten we het toch ergens over hebben?
Zijn ook pas 4 wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Svensational het volgende:
Die #1 en #10 zitten trouwens wel erg dicht bij elkaar...
Neuh, dan vind ik voetbal toch interessanterquote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?
Nee dat mag niet, ze werken wel met een vaste selectie.quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
En wisselen er ook de hele tijd spelers tussen het A en B-team? Of mag dat niet (lijkt mij eigenlijk het meest logisch)
Dan pas ik.quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD's? Films? Band Of Brother? Mijn nieuwe avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |