ok dank je welquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om de tijd te doden
Goeiemiddag trouwens aan iedereen
en dr mond niet zo vreemd bewegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
dat vind ik ook.. langzaam maar zeker... (moet ze wel een beetje doorpraten en zinnen afmaken)
Laat ik het daar niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
dat vind ik ook.. langzaam maar zeker... (moet ze wel een beetje doorpraten en zinnen afmaken)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef Ireth het volgende:
Zit ik met mijn vinger op de F10, startklaar om een half naakte Ralph met ballen in actie te cappen, druk ik op F10, komt net Rob er met zijn kop voor staan!![]()
an-ti-cli-max!![]()
![]()
Die slapen nog denk ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef BubbleBabe het volgende:
Goed maar even de belangerijke dingen nu:
Waar zijn lieske en roel.. en waarom zien wij dat niet!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vindt haar ring leuk, maar had liever een trouwring.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
wie in dit topic heet er Anne Marije?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef teun911 het volgende:
Dildo brengt koffie voor Rob.
Kom Dido breng eens een ontbijtje naar Roel en Lieske..
Nope, Ingrid, Menno, Roel en Lieske + Linda zijn nog zwaar te slaap (samen met Joost)quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:44 schreef pinkplatinum het volgende:
is iedereen al wakker?
Steeds als ik in deze reeks kom, krijg is een skype melding van deze dame, vandaarquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Ik wil hier toch nog maar ff melden dat ik me gisteravond dood ergerde (zoals altijd) aan Rob.!!
Met dat hij er nooit uitgestemd KAN worden..
http://forum.fok.nl/user/history/127966 ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef milagro het volgende:
Steeds als ik in deze reeks kom, krijg is een skype melding van deze dame, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |