Is er een travo danquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef Debbus het volgende:
Ik word helemaal gek van die travo-geruchten![]()
![]()
nee, roel en lieske.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef Maurisico het volgende:
goedemorgen......Lees net dat vannacht vlees het thema was..... rob met zijn runderlappen en Lieske met de worst van roel!![]()
En dat zal jij nooit meemakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:22 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Chantal "Het lijkt me wel heel vreemd als er melk uit je borsten komt"
Lijkt me dat je als baby daar ook niet aan wil sabbelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef teckeltje het volgende:
[..]
En dat zal jij nooit meemaken![]()
tis hier ook mooi weer hoor! (ca. 20 km van Aalsmeer)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Bergie het volgende:
He....dat BB-huis staat toch in Nederland?
Hier lopen de mussen met sjaals en bontmussen op en op de stream zie ik Ralph in zijn korte broek zonder shirt in de tuin zitten???!!!!
Hier in vlaardingen schijnt de zon ook hoor dus in je tuin cq op je balkon in de zon is het gewoon heerlijk warmquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Bergie het volgende:
He....dat BB-huis staat toch in Nederland?
Hier lopen de mussen met sjaals en bontmussen op en op de stream zie ik Ralph in zijn korte broek zonder shirt in de tuin zitten???!!!!
Hier aan de kust schijnt het zonnetje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef teckeltje het volgende:
hier aan de kust komt het met bakken de lucht uit
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:27 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Lieske en Roel zijn aan het knuffelen![]()
Hier aan de kust met duitsland ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:28 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Hier aan de kust schijnt het zonnetje.
ze smeert hem ook ff inquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
zozo natte praat met ralph
die Ralph rookte toch ineens na dat etentje is dat bij 1 sigaret gebleven of heeft hij er daarna meer gerookt?quote:
Volgens mij 1.. ik heb hem daarna niet meer zien roken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:33 schreef teckeltje het volgende:
[..]
die Ralph rookte toch ineens na dat etentje is dat bij 1 sigaret gebleven of heeft hij er daarna meer gerookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |