abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31209617
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad en het pakket kan niet worden ingeklaard omdat het Certificate of Origin ontbreekt. Deze kan alleen door de officiele verzender (Abercrombie & Fitch dus) worden afgegeven en het moet een autenthiek document zijn, een kopie voldoet dus niet. De bal ligt dus volledig bij A&F en wij moeten verder maar afwachten. Geduld dus.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:35:33 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31211064
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad en het pakket kan niet worden ingeklaard omdat het Certificate of Origin ontbreekt. Deze kan alleen door de officiele verzender (Abercrombie & Fitch dus) worden afgegeven en het moet een autenthiek document zijn, een kopie voldoet dus niet. De bal ligt dus volledig bij A&F en wij moeten verder maar afwachten. Geduld dus.
TERING gek dat word dan dus gewoon luchtpost van uit de US naar de douane
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:08:40 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31211938
Steijn kan je mij even je bestel nummer of referentie nummer door mailen naar mij van de zending.
Dan mail ik A&F vanavond even met de vraag aan het verzoek van onze douane te voldoen. En wanneer ze meer informatie nodig hebben even contact op te nemen met die knakkers daar.

Of heeft fedex dat al gedaan? Weet niet wat ze tegen je gezegt hebben namelijk.
Ik klink wellicht ongeduldig. Maar ik weet uit ervaring dat je op dit soort dingen er echt boven op moet zitten wil je de spullen redelijk snel binnen krijgen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_31231212
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?
pi_31231831
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef Billy_Mack het volgende:
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?
Ik ben Steijn dan wel niet, maar:
1. Je plaatst je bestelling.
2. Je krijgt een mailtje 'Your A&F Order' waarin staat wat je besteld hebt.
3. Je krijgt een mailtje 'Your A&F Shipping Notice' waarin het trackingnummer vermeld staat.
4. Met de track&trace code kan je online zien waar je pakket zich bevind en wanneer het waarschijnlijk afgeleverd wordt.
5. Er staat een meneer voor de deur met je pakket, waarvoor je even moet tekenen.

.

Een dergelijke vertraging die er nu aan de hand is komt volgens mij zelden voor. Steijn heeft als ik het goed heb al 2 of 3 keer eerder een IA georganiseerd, waarbij alles goed verliep.
Ik heb zelf ook meerdere malen bij A&F besteld en heb het pakket altijd zeer snel in huis. Tot nu toe heb ik alleen 1x meegemaakt dat ik het 2e mailtje (shipping notice) niet kreeg, maar een paar dagen later kreeg ik wel gewoon het pakket. Waarschijnlijk gewoon een foutje dat dat mailtje niet naar mij was verzonden.
amokaapjeeh O+
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:26:36 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31282853
Ik heb steijn even gesproken en we gaan er beiden als een debiele mogol achter die zending aan. Ik ga elke dag status opvragen bij de douane en ook vragen wat ze al gedaan hebben om de juiste informatie te pakken te krijgen. Elke dag bellen, bellen, bellen. Net zo lang tot dat zo ZO gek van me worden dat ze wat harder gaan werken!

Ook zal ik contact opnmenem met A&F eerst per mail en als dat niet wil lukken ga ik gewoon bellen. En als het echt moet ga ik Fed-ex in de US bellen. Ga ik gewoon vragen naar de account manager van A&F want die hebben ze daar zeker weten. En dan ga ik gewoon zorgen dat hij contact opneemt met A&F en Fed-ex nederland. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Daar hebben ze namelijk EMAIL voor uit gevonden

Als ik meer info heb laat ik het jullie wel weten
pi_31283182
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb steijn even gesproken en we gaan er beiden als een debiele mogol achter die zending aan. Ik ga elke dag status opvragen bij de douane en ook vragen wat ze al gedaan hebben om de juiste informatie te pakken te krijgen. Elke dag bellen, bellen, bellen. Net zo lang tot dat zo ZO gek van me worden dat ze wat harder gaan werken!

Ook zal ik contact opnmenem met A&F eerst per mail en als dat niet wil lukken ga ik gewoon bellen. En als het echt moet ga ik Fed-ex in de US bellen. Ga ik gewoon vragen naar de account manager van A&F want die hebben ze daar zeker weten. En dan ga ik gewoon zorgen dat hij contact opneemt met A&F en Fed-ex nederland. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Daar hebben ze namelijk EMAIL voor uit gevonden

Als ik meer info heb laat ik het jullie wel weten
Heb je de mail ontvangen?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:45:39 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31283254
nog niet gekeken effe gen tijd voor
Maar dat zal wel goed zitten. Maandag kunnen we pas gaan bellen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:53:56 #189
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31283440
effe snel gekeken en ik heb alles ontvangen ja.
A&F al vast straks een mailtje ga mailen

Nou mensen wat denken jullie. Hoe snel zal de zending bij steijn zijn?
Ik gok max 1.5 weer
pi_31288497
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen wat denken jullie. Hoe snel zal de zending bij steijn zijn?
Ik gok max 1.5 weer
Sssst, niks vertellen over die ramkraak vannacht.
  zondag 9 oktober 2005 @ 08:58:28 #191
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31302476
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef Steijn het volgende:
Het totaalpakket is afgeleverd bij Fedex en de geschatte afleverdatum is: Oct 3, 2005 12:00 PM

Track & Trace totaalpakket
track en trace pakket werkt niet meer je krijgt deze mededeling op de site
Not tracked
We kunnen uw tracking-verzoek helaas niet verwerken. Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice .

doet het al weer

[ Bericht 2% gewijzigd door CrookedEye op 09-10-2005 10:06:14 ]
"Veni, vidi, vici."
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:49:30 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31303636
CrookedEye je weet dat hij vast ligt en dus de komende dagen even niks speciaals te zien krijgt bij track & trace?
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:31:18 #193
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31304274
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef ook_gek het volgende:
CrookedEye je weet dat hij vast ligt en dus de komende dagen even niks speciaals te zien krijgt bij track & trace?
ja ik keek even voor de nieuwschierigheid
"Veni, vidi, vici."
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:35:38 #194
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31304325
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
"Veni, vidi, vici."
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:12:17 #195
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31315199
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
Je bedoelt dat hij in Parijs gecontroleerd had moeten worden ipv Amersfoort? Dat is vreemd inderdaad
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:35:28 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31335094
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
ik heb fed-ex net gesproken en even goed door gevraagt en we hebben een serieus probleem!

1 het feit dat hij niet tegen gehouden is bij Parijs is puur omdat de douane daar niks hoefd aan te geven. Het word immers daar niet ingevoerd. Het is niet zijn bestelling. Dit word door gestuurd op een zogenoemd T forumlier. Een soort van doorverwijzing naar land van bestelmming. In dit geval NL Op het moment dat het hier binnen komt word het ingeklaard zoals je dat noemd. Alle zendingen boven de 370 euro in de BTW moeten een certificaat van oorsprong hebben.

2 Op het moment dat fed-ex nederland voor MORGEN 24UUR GEEN bericht en vrachtbrief heeft dat het certificaat onderweg is naar NL word de zending direct retour gezonden!!!!!

3 IEMAND moet nu A&F gaan bellen en zorgen dat het verzonden word en VRAAG OOK HET VERZEND NUMMER. Dit moet dan door gebeld worden naar Fed-EX Nederland!!!!
Nummer voor A&F is 161421953800 ( internationaal )

DUS GRAAG IEMAND bellen vandaag nog. Als iemand die kosten niet wilt maken fuck it dan maak ik het bedrag wel over. Maar ik kan niet bellen vandaag helaas. Ik had al moeite met Fed-ex te bellen.

Dus of iemand gaat bellen vandaag nog. En zorg er voor dat je alle zend gegevens heb dat is het belangrijkste. En laat ze contact opnemen met fed-ex US. En laat die direct alle gevens door geven aan NL anders is het echt zending.

Bedankt al vast!!!

PS
ik maak geen geintje. Er staat max 10 dagen voor dat de zending retour gaat. Ik heb hem al een paar dagen extra kunnen laten vast staan.
pi_31335599
jezus ik wilde nog mee gaan doen aan de volgende inkoopactie, maar laat nu maar zitten
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:42:37 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31336500
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef Billy_Mack het volgende:
jezus ik wilde nog mee gaan doen aan de volgende inkoopactie, maar laat nu maar zitten
Hoezo dan?

1 het ligt niet aan steijn maar aan A&F wegensh et niet mee sturen van het document

2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet

3 dit is de eerste keer dat dit gebeurd. De vorige 4 zendingen zijn zonder problmen verkomen. Dit is wat ze noemen OVERMACHT

Maar goed je moet het zelf weten.
pi_31337018
Ik doe ook 1 keer mee
Lang haar to get eunt!
pi_31337110
Oke dit is mooi kut. Ik ben zelf erg slecht in Engels, een brief schrijven lukt nog wel maar een gesprek echt niet. Echter ik heb een buurvrouw die uit Engeland komt, eens kijken of zij misschien wil bellen met A&F. Ik hoop dat we wat kunnen bereiken.

Bedankt voor het bellen Mark.
pi_31337155
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
pi_31337299
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch, A&F maakt een fout en daar zouden jullie nou het 'slachtoffer' van worden..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:26:44 #203
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31337307
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31337475
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31337659
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Ja het is al betaald.
pi_31337741
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja het is al betaald.
Hmm.. dat is idd lastig met die verzendkosten dan, ze kunnen het toch zeker niet maken om jullie dat nog een keer te laten betalen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:58:41 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_31338084
CC kun je altijd terug laten boeken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:15:40 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338359
Klein tipje.

Bel A&F en laat ze contact opnemen voor dat papiertje. Ik heb het voor elkaar gekregen dat de zending hier tot morgen blijft liggen. En morgen is er een kansje dat ik max 2 dagen uitsel krijg.

Het gaat op zeker veel problemen geven wanneer je het terug laat sturen en dan weer met de juiste papieren hier heen. 99$ verzendkosten gaat A&F niet leuk vinden als je snapt wat ik bedoel. Dat papiertje over sturen kost nog geen 10$

Voor de geen die gaat bellen. Laat even een bevestiging van het gesprek en afspraken mailen naar je zelf. Mail dit naar mij dan kan ik het door sturen naar de douane. Ik moet ze morgen toch nog bellen om te vragen of er meer info is en ook om te proberen om de zending vast te houden.

MAAR ER MOET GEBELD WORDEN! En echt ik zou het zo doen. Maar ik heb er helaas geen tijd voor. Ik ben weer weg. Als er vragen zijn laat het hier achter of mail me!

maandag 10 oktober 2005 @ 18:16:32 #209
95608 Speth
Rorschach
pi_31338376
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:

[..]

Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
Dat moet je in geen geval accepteren.

In de eerste plaats is het belangrijk om het zo te regelen dat FedEx de bestelling nog een tijdje vasthoudt, je moet dus A&F zover krijgen dat ze dat certificaat opsturen opdat je FedEx kan vertellen dat het eraan komt en dat het een hoop gedoe zou schelen als ze het gewoon even vasthouden. Bel echter eerst FedEx zelf op en vraag ze wat er normaal gesproken gebeurt als het certificate of origin ontbreekt en wiens verantwoordelijkheid dat is (het gebeurt vast wel vaker), ze zullen ws. zeggen dat de verantwoordelijkheid bij A&F ligt, waar je hen weer mee om de oren kan slaan.

Mocht FedEx de hele zaak toch terugsturen naar A&F, maak dan duidelijk dat het om een shipment naar een heleboel personen gaat die allemaal erg teleurgesteld zullen zijn, blabla. Ze willen geen reputatie als een slechte leverancier en dan heb je grote kans dat ze de hele zaak alsnog "gratis" terugsturen. Stel je in het geval van het terugsturen van de shipment naar A&F dus op als een verontwaardigde klant die erg teleurgesteld is, betere service had verwacht. Stel ze ook vooral niet de vraag of ze bereid zijn het gratis terug te sturen, maar laat gewoon blijken dat je daar domweg vanuit gaat.

"I've been waiting for my shipment for several weeks now, I'm rather disappointed with this whole situation and so are the people for whom I've placed this order." is bijvoorbeeld een goede zin.

Kans is vrij groot dat je een dom telefoonsletje aan de lijn krijgt die niet authorized is om je iets te beloven, in dat geval: "I would like to speak to your supervisor, please" (niet als in films "I demand to speak to blabla"). Vervolgens: "I am not willing to pay double shipping costs because of a mistake on behalf of your company, which means I will have to disappoint several people. I would like to have my shipment for which I've already paid delivered to me as soon as possible".

Blijf wel altijd beleefd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:19:11 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338431
PS dit mailtje heb ik snel in elkaar geknalt en verzonden naar A&F
quote:
Dear Mr/Mrs,

Our shipment with tracking nr 70087146405531 REF 001-2945440-01 with order nr 4710517 is hold bij customs. It’s hold there because the don’t have a certificate of origin. Can you please call fed-ex to make sure they have it before tomorrow because they need it before 00.00. If Fex-ex the Netherlands don’t have the papers the shipment will return to the sender.

Contact me if you need more info about this shipment. Phone ************

Kind regards,

Laat ook even weten of er iemand gaat bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')