TERING gek dat word dan dus gewoon luchtpost van uit de US naar de douanequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad en het pakket kan niet worden ingeklaard omdat het Certificate of Origin ontbreekt. Deze kan alleen door de officiele verzender (Abercrombie & Fitch dus) worden afgegeven en het moet een autenthiek document zijn, een kopie voldoet dus niet. De bal ligt dus volledig bij A&F en wij moeten verder maar afwachten.Geduld dus.
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net de douane afdeling van FedEx aan de lijn gehad
Ik ben Steijn dan wel niet, maar:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:03 schreef Billy_Mack het volgende:
Stijn, aangezien je niet op mijn mail reageert: hoe werkt het bestellen van producten van A&F? je voert je creditcard nummer enzo in, en dan? Wanneer moet je ergens voor tekenen? Als de postbode aan je deur komt, of helemaal niet? Komen dit soort vertragingen (zoals je die net beschreef) vaak voor?
Heb je de mail ontvangen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb steijn even gesproken en we gaan er beiden als een debiele mogol achter die zending aan. Ik ga elke dag status opvragen bij de douane en ook vragen wat ze al gedaan hebben om de juiste informatie te pakken te krijgen. Elke dag bellen, bellen, bellen. Net zo lang tot dat zo ZO gek van me worden dat ze wat harder gaan werken!
Ook zal ik contact opnmenem met A&F eerst per mail en als dat niet wil lukken ga ik gewoon bellen. En als het echt moet ga ik Fed-ex in de US bellen. Ga ik gewoon vragen naar de account manager van A&F want die hebben ze daar zeker weten. En dan ga ik gewoon zorgen dat hij contact opneemt met A&F en Fed-ex nederland. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Daar hebben ze namelijk EMAIL voor uit gevonden
Als ik meer info heb laat ik het jullie wel weten![]()
Sssst, niks vertellen over die ramkraak vannacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Nou mensen wat denken jullie. Hoe snel zal de zending bij steijn zijn?
Ik gok max 1.5 weer![]()
track en trace pakket werkt niet meer je krijgt deze mededeling op de sitequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef Steijn het volgende:
Het totaalpakket is afgeleverd bij Fedex en de geschatte afleverdatum is: Oct 3, 2005 12:00 PM
Track & Trace totaalpakket
ja ik keek even voor de nieuwschierigheidquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef ook_gek het volgende:
CrookedEye je weet dat hij vast ligt en dus de komende dagen even niks speciaals te zien krijgt bij track & trace?
Je bedoelt dat hij in Parijs gecontroleerd had moeten worden ipv Amersfoort? Dat is vreemd inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
ik heb fed-ex net gesproken en even goed door gevraagt en we hebben een serieus probleem!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef CrookedEye het volgende:
Trouwens wat ik ook niet snap ik dacht dat spullen die het eu gebied ingingen bij de grens van het land waar ze aankwamen werden gecontroleerd? en niet bij het land van bestelling werden gecontroleerd?
Hoezo dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef Billy_Mack het volgende:
jezusik wilde nog mee gaan doen aan de volgende inkoopactie, maar laat nu maar zitten
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch, A&F maakt een fout en daar zouden jullie nou het 'slachtoffer' van worden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Ja het is al betaald.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Hmm.. dat is idd lastig met die verzendkosten dan, ze kunnen het toch zeker niet maken om jullie dat nog een keer te laten betalen?quote:
Dat moet je in geen geval accepteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
Laat ook even weten of er iemand gaat bellenquote:Dear Mr/Mrs,
Our shipment with tracking nr 70087146405531 REF 001-2945440-01 with order nr 4710517 is hold bij customs. It’s hold there because the don’t have a certificate of origin. Can you please call fed-ex to make sure they have it before tomorrow because they need it before 00.00. If Fex-ex the Netherlands don’t have the papers the shipment will return to the sender.
Contact me if you need more info about this shipment. Phone ************
Kind regards,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |