Ze was 21quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
Lekker wijf
Mijn moeder wordt ook altijd aan de telefoon uitgevraagd, wie weet is jouw A&F chickie ook wel een vrouw van 45(wel stijlvoller gekleed dan mijn moeder iig)
kwam zo ter sprakenquote:
zeker goed werk van julliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef Longer het volgende:
mooi gedaan dudes!
Wat zijn wij een goed team hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:![]()
Heel goed nieuws. Ik zorg dat er morgen iemand thuis is.
Vrijdag in ieder geval, maar ik zal proberen of het donderdag nog kan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat ik morgen thuis ben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
Wat zijn wij een goed team he![]()
Wanneer denk je dat ik de kleding in huis heb![]()
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef Molluck het volgende:
Goed werk jongens, ik zou zeggen, Op naar de volgende, helaas staat er vrij weinig op de site op dit moment. Het wordt tijd voor de wintercollectie
Die standaard polo's zijn trouwens even duur geworden als de andere (nu ook 49,95 ipv 39,95)
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Aenas het volgende:
[..]
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaan
doe al mee, vorigequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef jayson het volgende:
[..]
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?
ga dan naar: American Eagle
He dat vind ik nou een top ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:56 schreef Steijn het volgende:
ik zal vanavond wel even wat foto's maken.
hoe bedoel je nu ik nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |