Daarom kom ik ook met een serieuze reactie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef juiced het volgende:
[..]
Kom op, dit is een serieus bedoeld topic!
vriendjedingquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja ok, heel goed plan hoor, maar hoe verloopt het pad naar het punt dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
vriendjeding
Ik zou gewoon keihard gaan nuecken ()
Waarom wil je toch zo graag bij me komen wonen!?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:06 schreef MaRySe het volgende:
Nou.
Dan ga ik bij je wonen!
En dan..
rot gewoon op met je semi stoere bierdrink post! kneus! serieus het is niet stoer om bier te roepenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Samen bier gaan drinken op de 1e echte date.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou je zo vaak mogelijk willen zien. Maar we moeten wel ergens beginnen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef MaRySe het volgende:
Dan ben ik altijd bij je in de buurt
Bosjosti.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
rot gewoon op met je semi stoere bierdrink post! kneus! serieus het is niet stoer om bier te roepen
JA HOFTENOGWATTES NATUURLIJK WIL IK MET JE NEUKEN MAAR IK BEN STIEKEM OOK EEN BEETJE ROMANTISCH DUS DAAROM DOE IK ZO MOEILIJK MAAR DAN STEEK IK ER WEL EVEN EEN KAARSJE BIJ AAN!!!!quote:
MaRySe, wat ben je toch een geweldige lieve mooie jongedame.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:21 schreef MaRySe het volgende:
Dan gaan we picknicken. En nuecken. En dan weer picknicken.
Ja?
Ok, morgen. Maar dan gaan we wel gewoon alleen neuken, want het wordt cleaute weer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:23 schreef MaRySe het volgende:
Ok. Morgen?
Ok.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:25 schreef juiced het volgende:
[..]
Ok, morgen. Maar dan gaan we wel gewoon alleen neuken, want het wordt cleaute weer.
Precies, het zij mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:25 schreef MaRySe het volgende:
Maar hij heeft een naam: Satan.
Slaap lekker, poedeliewoepsie van me! En niet teveel dromen over mij, anders wordt je beeld van mij alleen maar nog vertekender.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:26 schreef MaRySe het volgende:
Maar nu ga ik even fijn dromen over Juiced!!!!!!
Tsja, dat was eigenlijk ook de bedoeling van dit topic. Hoe kom ik op zo'n punt. Maarja, mevrouw wil gewoon gelijk neuken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef HenryHill het volgende:
Ik zou d'r voor je laten koken.
Echte vrouwen weten immers dat de liefde van de man door de maag gaat.
Echt... en dan zeggen ze van mannen dat we maar aan 1 ding denken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:33 schreef juiced het volgende:
[..]
Tsja, dat was eigenlijk ook de bedoeling van dit topic. Hoe kom ik op zo'n punt. Maarja, mevrouw wil gewoon gelijk neuken.
Tsja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:34 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Echt... en dan zeggen ze van mannen dat we maar aan 1 ding denken...
Het zijn er natuurlijk 2!
Precies... en als ze al niet goed kan koken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:39 schreef juiced het volgende:
[..]
Tsja..![]()
Eerst eten en dan neuken natuurlijk!
Ik wel.quote:
Goei plan, ik ook maar. Truste allen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ga lekker slapie-slapie doen![]()
![]()
Que?quote:
Ik schat neen.quote:
Een garpje nog wel. Hup slapen jong.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
En het was maar een garpje![]()
in Onzin voor je levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef juiced het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |