quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
kind kan 'r niets aan doen, maar best oke als Tanja er zelf wat van krijgt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
liever een gezond kind die meteen door justitie bij haar moeder wordt weggehaald en in een pleeggezin wordt gestoptquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
die is fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
Volgens mij gaat het saai wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
heel grof jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |