liever een gezond kind die meteen door justitie bij haar moeder wordt weggehaald en in een pleeggezin wordt gestoptquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
Bedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
die is fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
Volgens mij gaat het saai wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
heel grof jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
hoiquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
Joepieeeeeeeeequote:
Nee toch....quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het saai worden
Ik hoop het ook niet, maar ik vrees het welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee toch...., ik wacht op een spannende nacht
![]()
mooi fotoquote:
ze heeft me vaker versteld doen staan ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoe ver laat lieske roel gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |