Ik vind haar wel ERRUG prettig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hoe moet ik dat duiden? omschrijf die emotie eens?
ik dacht ook wel dat er nog meer zou komenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:31 schreef FlowKey het volgende:
hoe moet ik dat duiden? omschrijf die emotie eens?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel ERRUG prettig om naar te kijken
Hij was nog beter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Jensen: "Kel, wanneer was de 2e wereldoorlog?"
Kelly: "1940"
Jensen: "En wanneer was ie afgelopen?"
Kelly: "Dat weet ik niet"
die indruk wekt ze ook helemaal nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
prima toch zo'n mooie meid moet niet aan de drugsquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
ja vertel eens iets interessants over het studentenlevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |