quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Thetallguy het volgende:
hahahahahaha
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vaak hoor je nog een of ander iemand overdreven lachen
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
ik kan me iets vaags herinneren in een televisiemuseum waar ik ooit was, dat er een gigantisch apparaat was en als je dat draaide kwam er een gelach uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:18 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen bestaan die hun brood verdienen met het lachen op lachbandjes? Dat ze dan 's avonds thuiskomen van hun werk, hun vrouwen vragen: "En, was het leuk op de zaak?", en ze dan als antwoord geven: "Ja, het was weer lachen."
Oh, mijn excuses. Ik wist niet dat uw aan een kutfungus overleden moeder vroeger in de lachbandjesindustrie zat. Het was niet mijn bedoeling om u te beledigen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?
Dit hele topic heeft ie geopend wachtende op het moment dat ie dit kon posten, al gniffelend boven zn toetsenbordquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Probeer je nou grappig te zijn gore hufter?
'Sabrina' is inderdaad een goed voorbeeld. Er is werkelijk niets grappigs aan dat programma, en toch draait het lachbandje overuren. Daaróm draait het lachbandje overuren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zat laatst "Sabrina the teenaged witch" te kijken.
daar wéét je gewoon waneer er gelachten word, zelfs voordat de persoon is begonnen met praten. gemiddeld om de 3 zinnen een flink gelach, vaak nog gevolgt door nog eentje.lachbandjes
Maar Melissa Joan Hart is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
'Sabrina' is inderdaad een goed voorbeeld. Er is werkelijk niets grappigs aan dat programma, en toch draait het lachbandje overuren. Daaróm draait het lachbandje overuren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. Ik wist niet dat uw aan een kutfungus overleden moeder vroeger in de lachbandjesindustrie zat. Het was niet mijn bedoeling om u te beledigen.
Waar je van kan lachen? Is misschien wel wat voor een aantal ( chagerijnige ) collega's op mijn werkquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef FicoF het volgende:
o, ik denk; er is weer een nieuw bandje voor om je pols.....
Ik dacht het ook maar het bleek een kuttopic te zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef FicoF het volgende:
o, ik denk; er is weer een nieuw bandje voor om je pols.....
dan kan ik er ook nog wel eens eentje gebruikenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar je van kan lachen? Is misschien wel wat voor een aantal ( chagerijnige ) collega's op mijn werk![]()
Sabrina the teenage witch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zat laatst "Sabrina the teenaged witch" te kijken.
daar wéét je gewoon waneer er gelachten word, zelfs voordat de persoon is begonnen met praten. gemiddeld om de 3 zinnen een flink gelach, vaak nog gevolgt door nog eentje.lachbandjes
vreselijk, die stemmetjes die het al niet-grappige filmpje nog dommer doen lijken, gevolgt door een hoop gelach van niet bestaande mensen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef Ronno het volgende:
Friends bijvoorbeeld![]()
![]()
America's Funniest Home Videos daarentegen![]()
![]()
schitterende pulpquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vreselijk, die stemmetjes die het al niet-grappige filmpje nog dommer doen lijken, gevolgt door een hoop gelach van niet bestaande mensen.
![]()
Met Cock Faggot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef Ronno het volgende:
Friends bijvoorbeeld![]()
![]()
America's Funniest Home Videos daarentegen![]()
![]()
Helemaal mee eens. Er was rond die tijdstip niets leuks op TV en ik had niets anders te doen dus had ik ook Jensen aanstaan. Had hij Kellyquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie kijkt er dan ook jensen?, die man is echt semi-grappig.
Ik moest niet lachenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef Tokay het volgende:
Ik heb een leuk plaatje voor u, professor.
Het geluid moet u er zelf even bijdenken.
[afbeelding]
Ze clicken gewoon met de muis---»»»http://cims.clayton.edu/jmedastin/courses/itsk2411/sound.htmlquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef ijsklont het volgende:
Ja ik snap dat ook niet. Onder een treurig programma zetten ze toch ook geen huilband. Of een denkband bij een serieus programma. En onder een autoprogramma, zetten ze toch ook geen autoband..
paars.quote:Op zondag 18 september 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Welke kleur heeft dat bandje ?toch geen geel roze ofzoiets want die bestaan al
Onder een programma van de jostiband zetten ze wel een euh... ja.. jostibandquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef ijsklont het volgende:
Ja ik snap dat ook niet. Onder een treurig programma zetten ze toch ook geen huilband. Of een denkband bij een serieus programma. En onder een autoprogramma, zetten ze toch ook geen autoband..
Als ik tijd heb ga ik eens bij een Amerikaanse comedy al het gelach er uitknippen. Kijken hoe leuk het dan nog is.quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef BGN het volgende:
Ik dacht altijd al van "zo grappig zijn die Amerikaanse series toch helemaal niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |