abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 20:28:22 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_30737084
ik geloof je easy Het wordt steeds leuker he?
stormy waters...
sailin'
pi_30737103
Tot de puberteit zeker..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 september 2005 @ 20:29:58 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_30737130
heej tex.... daar gaan we het nog ff niet over hebben he

stormy waters...
sailin'
pi_30737209
Dutchie wat leuk dat hij al zo brabbeld
En luchtbel Tinga Heeft ze dat an boohbah, of heeft ze dat nog nooit gezien?

Janneke is dus echt gewoon zindelijk
Vandaag wezen spelen op de spelotheek en ze ging daar gewoon op de wc plassen. Ze heeft dus alleen met dr slaapies nog een luier aan (en eigenlijk is dat niet eens nodig, want savonds laat gaat ze huilen en dan kom ik dan moet ze plassen en slaapt dan weer verder)
Alleen t poepen vind ze nog doodeng. Ze heeft het 2 dagen opgehouden en zit nu schreeuwend op de pot, van de pijn en dat ze t eng vind. Zelfs met een luier om wil ze niet poepen. Vanmiddag eindelijk gelukt, maar ze moet nog meer. Dan gaat ze op de pot zitten en als ze dan voelt dat t komt gaat ze er weer vanaf. Met als resultaat dat er wel steeds een iniminiebeetje poep tussen haar billen zit (lekker praatje) Heb nu maar lekker veel fruit waaronder pruimen gekocht. Dat geef ik haar morgen op haar nuchtere maag. Dan word het wel wat dunner. Maar ik sta er echt versteld van hoe goed dat het gaat. En aan iedereen die ze kan en ziet verteld ze op haar manier dat ze zindelijk is. Dat gaat dan van " een grote grijns en dan hup die jurk omhoog en haar onderbroek showen "
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 september 2005 @ 21:59:35 #55
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_30740619
Wat super Jessie en wat goeeed van Janneke. Heerlijk dat ze dat op haar manier duidelijk kan maken dat ze zindelijk is, prachtig meisje...
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_30741139
Janneke, wat stoer zeg! Lekker hoor Jessie. Waar zou het toch vandaan komen dat kindjes het eng vinden om op de wc of een potje te poepen? Ik heb wel eens gelezen dat ze bang zijn iets van zichzelf kwijt te raken oid
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 september 2005 @ 22:53:26 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30742786
Wat goed van Janneke!!

Hier zijn we ook wat meer bezig met de wc. Saskia geeft nl. zelf regelmatig aan dat ze moet plassen/aan 't plassen is.. Sinds gisteravond rennen wij bij die tekenen dus meteen naar de wc. gisteravond hadden we een klein plasje op de wc (het meeste zat al in d'r luier, maar gewone luier en duurde dus lang voor ze op de wc zat) vandaag hadden we niks (ja, volle luierbroekjes )
Ze vind 't helemaal geweldig, trok ze me tot gister elke 5 minuten mee naar de koelkast voor kaas onder het commando 'kom' en hevig trekken aan mijn hand... Het 'kom' en trekken aan m'n hand is hetzelfde gebleven, alleen nu moeten we naar de wc
Zo lang ze 't leuk vind blijf ik het maar doen. Als er een goede plas is ga ik helemaal uit m'n bol natuurlijk. En wie weet...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:43:31 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_30750144
wat goed van Janneke! en Nu Saskia ook al een begin

Toevallig staat op dit moment Liam naast me te vertellen dat ie aan het poepen is, dus misschien gaan we hier ook maar eens een begin maken, hoe eerder je van die luiers af kan, hoe beter he!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:44:30 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_30750161
Ik heb gister toch maar weer een pak luiers gehaald ipv een pot
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:45:41 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_30750186
och mous, ik heb ook niet de illusie dat het zo snel zal gaan, maar niet geschoten enzo...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:51:42 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_30750318
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:45 schreef Belana het volgende:
och mous, ik heb ook niet de illusie dat het zo snel zal gaan, maar niet geschoten enzo...
zo bedoelde ik het niet Ik hou Cas nog ff klein, hij heeft het besef van zn piemel alleen maar als er een billendoek overheen wordt gehaald
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:07:11 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_30750634
hahaha, ja, dat heeft Liam ook hoor. Hij is zich blijbaar nu wel bewust van het poepen, maar dat is ook makkelijker te leren, want iedere keer als zijn kop zo paar aanloopt en hij zo loopt te kreunen als een oude man hebben wij natuurlijk gezegd: ben je aan het poepen?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:24:59 #63
43556 miss_dynastie
pi_30751052
Janneke, wat goed !
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:27:59 #64
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30751133
Ik ben met Tom op het cb geweest voor controle, hij is nu 90,4 cm wat aan de kleine kant is, en weegt 11 kilo wat dik onder het gemiddelde is. Ze bood me een gesprek aan bij de dieetiste maar dat heb ik afgewezen, hij eet gezond en snoept niet dus daar kan gewoon niets aan verbeterd worden.
Over een half jaar gaan we weer terug voor een meet- en weegafspraak.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:13:28 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_30752233
het is gewoon een kleintje he coolbabe? Zolang hij goed eet idd zou ik me ook geen zorgen maken.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:25:13 #66
3011 E.T.
pi_30752495
Ik krijg altijd 't idee dat ze op 't CB alleen maar 'gemiddelde' kinderen willen.
Een tenger, klein of juist groot of zwaar kind krijgt al gauw een doorverwijzing want er zal wel iets niet goed zijn ofzo.
Sommige mensen zijn nou eenmaal klein, groot, zwaar of tenger.. En Tom lijkt er ook zo eentje
Zo lang ie goed eet enzo zou ik me ook geen zorgen maken, coolbabe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:05:10 #67
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30753557
Goed eten doet hij eigenlijk ook niet, het is niet dat we er een strijd om moeten voeren maar hij heeft gewoon nooit trek in eten. Ik denk ook dat hij gewoon zo ís.
Ik vind het alleen vreemd dat hij, totdat hij steeds ziek werd, wel heel spekkig was en het er daarna nooit meer bij is gekomen.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30753963
Ik denk dat dat spekkige er ook niet echt meer aankomt coolbabe. Nu bewegen ze veel enzo. Bij een vriendin van mij (zij heeft een tweeling) was 1 van de 2 ook flink ziek geweest toen hij anderhalf ofzo was, en die spekkies zijn ook niet meer terug gekomen. Bij Sven zijn ze ook verdwenen sinds hij ziek is geweest. (Sven schommelt zo rond de 12 kilo met zijn gewicht en is ongeveer 95cm)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_30755829
Wouw wat ontzettend goed van Janneke

Bram heeft dit weekend ook flink op het potje gepoept en geplast! Begint eindelijk een beginnetje te komen. Maar sindsdien heeft het natuurlijk geen interesse meer.

Coolbabe als jij vind dat hij het lekker doet zou ik ook zeker niet naar de dietist gaan. Een vriendin van me had dat wel gedaan (ongeveer hetzelfde verhaal, klein jongetje en at niet al te veel). Hebben toen het voedingspatroon doorgenomen en het enige wat die dietiste toen zei is dat ze af en toe hem een plakje kaas of worst in zijn handje moest geven als hij slecht gegeten had zodat hij dat in ieder geval binnen had. Misschien is dat nog een idee?
  Jubileum moderator dinsdag 20 september 2005 @ 20:00:28 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30767799
Wow Janneke wat goed!!

Iris is eindelijk koortsvrij Ik vond het toch wel lang duren inmiddels, al vanaf zaterdagmiddag steeds tussen de 39 en de 40 graden koorts maar sinds vanmiddag is het eindelijk stukken minder! Ze heeft weer wat gegeten, ze drinkt ook weer meer dan de afgelopen dagen en ze kletst weer wat! Nu maar hopen dat ze ook weer in haar eigen bedje wil slapen want de afgelopen dagen lag ze als een klein babietje in mijn armen te slapen steeds. Wel heel erg lief hoor maar je slaapt er zelf zo onrustig van.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_30769093
voor alle kindjes die op het potje plassen en/of poepen.

Fijn dat Iris weer opgeknapt is Lois
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_30772141
Wat een vooruit gang bij alle kindjes!!

Djulian loopt steeds grotere stukjes Hij wil soms alleen snel lopen en dat lukt nog niet.
Verder is het enorme waterrat, hij doet zijn hoofdje onder water om met een grote lach boven te komen. Heerlijk spetteren en gek doen, maar zijn hoofd in het water vind hij helemaal het einde!
De eerste keer schrok ik me kapot, nu zie ik dat hij het leuk vind, echt heerlijk. Zal straks wat foto's online zetten.
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:43:38 #73
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30774279
Ik ben me vanmiddag lens geschrokken, Tom ging over zo`n touwloopbrug, wat heel goed ging tot z`n voet van het touw afgleed en hij door een maas heen glipte. 1,5 meter naar beneden
Hij stond op, zei "oepsies", veegde zijn handjes af en klom weer omhoog om het opnieuw te doen

Karin, dat van worst of kaas is wel een goed idee, ware het niet dat hij dat al standaard van ons krijgt, naast z`n boterham Ik heb nu maar volle melk voor hem gekocht, ben benieuwd of hij dat lust aangezien hij karnemelk (wat veel magerder is) gewend is

Gelukkig voelt Iris zich weer beter Lois
Djulian
pi_30775916
Tom gekkie!
  woensdag 21 september 2005 @ 11:05:05 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30784868
Fijn dat Iris weer koortsvrij is!

Gister bleek het dus feest op het werk (zie Speeltuinbankje), niet alleen dus die aanhouding maar heb ook mijn ogen uit mijn hoofd geschaamd.

Tijdens een evenement laatst waarbij ons demo-team diverse demonstraties gaf en waar ik ook aanwezig om vragen te beantwoorden hadden we een tv-videocombi op de tafel staan. Hierop draaide een video met nog meer demo's. Stroom mochten we van een kapsalon gebruiken, maar die gingen eerder dicht. Dus die hadden tijdens het draaien de stekker eruit getrokken. Ik die tv mee naar huis genomen. In de keuken gezet, want daar stond ie veiliger als in de auto.
Léon heeft heel lief gespeeld in de keuken en naar een paar keer 'Nee Léon', bleef hij van de tv af. Dachten we...

Toen ik de tv weer terug bracht bleek de band er niet meer uit te willen. Komt omdat die stekker eruit gehaald was terwijl de video nog draaide, dachten we....

Gister deed ie het weer! Ze hadden wel het klepje van de video eraf moeten halen, want anders lukte het niet. Dus ik vroeg wat het nou was. Pakt mijn bazin een groen blokje en zegt: "Hoe dit er nou weer in gekomen is??"
Ik ben bijna onder de tafel gekropen van schaamte. Want ik wist wel hoe die erin gekomen was!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30785385
Die Léon
Je mag hem wel snel het verschil tussen cd's, dvd's en video's uitleggen
  woensdag 21 september 2005 @ 12:42:22 #77
3011 E.T.
pi_30787858
Ben toch blij dat de video bij mij achter een deurtje staat
pi_30794282
Er bestaan ook van die beveiligingsklepjes om in je video te doen zodat er niks in gestopt kan worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:35:29 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30794745
Oh Coolbabe verrot is dat he. Je schrikt je helemaal dood en dan is er niks aan de hand!
Jolie had gister ook zoiets. Vloog voorover met een hobbelpaard op de stenen grond (kinderboerderij) uiteraard opd'r hoofd. Ik stond echt even helemaal stil maar Jolie gaat rechtop zitten en zegt; oh jeetje mama! wijst vervolgens naar het paardje dat ook plat ligt; op?! pfff
  Jubileum moderator donderdag 22 september 2005 @ 20:32:40 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30835622
Iris heeft de betekenis van een aantal nieuwe woorden ontdekt waaronder het werkwoord "mogen".
Je hoort nu de hele dag "iesie mag...." en vul dan maar in.
Dinsdagavond was ze echt weer helemaal beter en dus was het tijd voor haar eigen bedje vonden wij (toen ze zo ziek was sliep ze in mijn armen in ons bed). Dus ik haar uitgelegd dat ze niet meer ziek was en dat ze dus gewoon weer in haar eigen bedje moest slapen.
Daarop volgde een enorme discussie:
"iesie niette eigen bed niet! Iesie mag in mama's bed!"
Dus ik weer uitleggen dat ze niet meer ziek was en dus in haar eigen bedje ging.
"iesie ziek! ooo koots!" waarbij ze met een dramatisch gebaar de rug van haar handje tegen haar voorhoofd hield alsof ze de koorts kon voelen.
Ik moest mijn gezicht vreselijk in de plooi houden maar uiteindelijk hebben we haar toch zover gekregen dat ze in haar eigen bedje ging slapen.

Vandaag hoorde ik haar steeds aan de pop vertellen "iesie mag koekie, iesie mag ijssie, iesie mag snoepie" Het klinkt wel erg leuk maar helaas voor Iris trapt mama er niet in.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_30839174
Ik weet niet of ik Iesiebestendig zou zijn, het klinkt zo lief
  donderdag 22 september 2005 @ 22:32:48 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_30840533
Hahahaha, Iris!! Toevallig had ik van Liam het idee dat ie ook "mag" begon te begrijpen, want die zegt het vaak en hij knikt er heel overtuigd "ja" bij
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:02:59 #83
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30843906
Is vanmiddag gigantisch uit de bocht gevlogen in de speeltuin

Zoë zit heerlijk te spelen in een huisje, hier kan ze lekker op een klein bankie zitten en lekker lawaai maken op het tafeltje. Helemaal geweldig, blijkbaar vond het andere meisje het niet zo leuk ze tilt Zoë op en bonsjoert Zoë zo naar buiten die verschrikkelijk lelijk terecht kwam. Mijn haren stonden recht op, kind op de kop in het zand en echt met een verschrikkelijke knik in de nek kwam ze terecht.

Heb het meisje dus helemaal stijf gekregen van de schrik, meisje kon geen woord meer uitbrengen. Ik ging gewoon over de rooie en bleef maar herhalen waarom ze het had gedaan. Het meisje is dus huilend weggelopen maar meeeeen mijn moederhart brak toen ik die ijskoude gil van Zoë hoorde.
Op dat moment had ik echt zoiets van mijn kind heeft haar nek gebroken, gelukkig bleef de schade beperkt door een blauwe plek op haar ribben en een beste buil op haar voorhoofd

Nu ik dit zo opschrijf zit ik echt weer met allerlei rillingen over mijn lichaam, gelukkig durfde Zoë later wel weer te spelen in de speeltuin. Hebben het meisje de rest van de middag ook niet weer gezien.
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:59:25 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_30849287
Oe Rottdog, ik voel het helemaal weet je dat! Ik kan me je reactie ook wel voorstellen eigenlijk! Hoe is het nou met 'r?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:47:48 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30854904
Ow getver Rottdog, dan komt duidelijk je oergevoel als moeder naar boven hè? Ik krijg er kippenvel van.
Hoe is het nu?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30854996
Rottdog dat is schrikken zeg. Ben je al bekomen van de schrik?
Zo te lezen denk ik dat dat andere kind noooooooit meer zoiets doet
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:09:56 #87
3011 E.T.
pi_30855559
Oe Rottdog!!
Hoe oud was dat meisje?
Ik heb trouwens ook altijd de neiging om andere kinderen weg te halen als ze alleen al 'niet aardig' doen tegen Saskia terwijl ze ook gewoon moet leren van d'r afbijten enzo.
Maar gewoon dat beschermende...
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:23:56 #88
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30855952
Met Zoë is natuurlijk weer niets aan de hand en zelfs de fikse buil op het hoofd is weer verdwenen. Het is nogal een taaie

Het meisje is een jaar 4/5 zit op de kleuterschool in elk geval.

Wij gaan gewoon na de middagdut van Zoë de speeltuin weer in kunnen nu nog genieten van het mooie weer

Dat beschermde idd E.T het was ook echt het oer-gevoel-moeder wat boven kwam, nou ben ik vrij makkelijk in de kinderen met elkaar laten omgaan maar denk wel dat ik nu en stuk alerter ben.
  zaterdag 24 september 2005 @ 16:05:31 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_30889347
Liam heeft Bob de Bouwer ontdekt
stormy waters...
sailin'
pi_30891411
Ik moet even van me af schrijven hoor. Ben zo geschrokken. Bo heeft net weer met de vingers tussend e deur gezeten. Ze doet hem altijd met de vekeerde hand dicht zeg maar, waardoor het dus nogal eens mis kan gaan. Ze gilde en ze had hem er nog tussen. De middelste vinger het middelste kootje was gelijk dik en raar. En ze gilde het uit. Janneke ook. Geer werken natuurlijk, buren niet thuis (anders had ik Jans daar ff kunnen brengen) Hand gelijk onder de kraan gedaan en Geer gebeld. Ze zijn nu naar het ziekenhuis. Ze is zo bang zei ze. En ze is ook bang dat haar vinger er af gaat. Gezegd dat dat niet zo is. Maar ze heeft erg veel pijn en haar geschreeuw ging door merg en been. En nu zit ik hier wit en angstig te wachten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30891449
Jeetje rottdog wat zul jij je woedend gevoelt hebben en vreselijk geschrokken zijn
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:27:46 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_30891702
och jeetje jessie! Ik hoop dat het meevalt zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_30893514
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 17:19 schreef jessie het volgende:
Ik moet even van me af schrijven hoor. Ben zo geschrokken. Bo heeft net weer met de vingers tussend e deur gezeten. Ze doet hem altijd met de vekeerde hand dicht zeg maar, waardoor het dus nogal eens mis kan gaan. Ze gilde en ze had hem er nog tussen. De middelste vinger het middelste kootje was gelijk dik en raar. En ze gilde het uit. Janneke ook. Geer werken natuurlijk, buren niet thuis (anders had ik Jans daar ff kunnen brengen) Hand gelijk onder de kraan gedaan en Geer gebeld. Ze zijn nu naar het ziekenhuis. Ze is zo bang zei ze. En ze is ook bang dat haar vinger er af gaat. Gezegd dat dat niet zo is. Maar ze heeft erg veel pijn en haar geschreeuw ging door merg en been. En nu zit ik hier wit en angstig te wachten.
dat was dan bijna een mini-meet geworden, een dik uur geleden valt alicia zo ongelukkig dat ze de ondertanden compleet in de bovenverhemelte heb staan, en de bovenkaak in d'r onderlip, snee in de kin en heel veel bloed. Gelukkig gaat ie nu weer beter en stopte het bloedde naar onze zin snelgenoeg, maar ze heb nog wel flink veel pijn.

ow ja, we zijn weer terug
pi_30894094
Ik mistte je al Knor maar je was natuurlijk op vakantie!!!
Sterkte met Alicia, dat klinkt ook niet lekker

Bo dr vinger is gelukkig niet gebroken. Ze hebben 4 foto's gemaakt. De dokter zei gelijk laat maar een foto maken daar hij niet naar dr handje mocht kijken van de angst, paniek en pijn. Het is dus zwaar gekneusd. En ze kan er nu niks mee. Maar ik ben al lang blij dat het niet gebroken is. Poe wat gaat de pijn van je kind toch door merg en been.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30894335
Dat zijn enge dingen Jessie, Rottdog en Knorretje

Weet dat het in kleuters tot pubers hoort, maar gisteren kwam Djen uit school met een dikke lip, dikken neus en een blauw oog. Ze is van een klimrek gevallen want haar handen gleden weg Plat op haar gezicht terecht gekomen. De ene kant van haar gezicht is dik en een beetje blauw, heeft hoofdpijn en tanden door lip. Ook als ze groter zijn scheurt je hart dan
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 19:21:59 #96
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2005 @ 19:22:58 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30895321
Jeetje Djen ook al zo´n smak! Ik denk inderdaad dat het niks uit maakt of je kids groot of klein zijn. Je moederhart breekt gewoon
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 24 september 2005 @ 19:40:31 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30895443
Jeetje meiden wat een schrik allemaal
Eva ♥ en Iris ♥
pi_30895897
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
hoe was het met de paardjes knor?
tja euhmm de dagen dat het goed ging was het wel leuk en gaaf, maar op dag 3 had het beestje geen zin meer, alicia had al een paar keer weten te blijven zitten, maar die laatste keer dus niet, hij bokte wederom zij gleed zijwaarts wist zich hangende te houden wij haar proberen te helpen, paardje uiteraard in paniek, ik scheen- en bovenbeen blauw en knie kapot paardje kon gelukkig mij raak trappen en niet alicia die op gezichtshoogte was van de hoefjes. De rest van de week heb het paardje lekker mogen uitrusten in de stal genieten van veel gras en water en zo nu en dan een wortel.

De vakantie was waanzinnig. We hebben veel gedaan, lagen er vaak om negen, uiterlijk tien uur in om om 5 uur smorgens er weer naast te staan. Apenheul gezien, kabouterland, 2 ballorig-vestigingen,, een zwembad, slagharen natuurlijk medere malen, en een aantal vertrouwde plaatsjes voor mij waar we lekker gewinkeld hebben. We hebben dik 75 filmpjes van ieders tussen de 3 en 8 minuten van de laatste week slagharen (we hebben hem toen pas gekocht) en 1620 foto's zijn inmiddels van de camera af, de rest doe ik morgen er af halen, veeeeeeel te veel. Nog niet alles is uitgepakt en baal behoorlijk van de troep hier op dit moment maar het is het allemaal waard geweest. Heb nog nooit zo'n leuke vakantie gehad. (nou ben ik ook nog nooit echt veel op vakantie geweest en hadden we flink veel gespaard zodat we er ook echt van konden genieten, hadden we het weer mee en hebben de kinderen omdat ze op elkaar aangewezen waren geleerd een beetje samen te spelen). Ze zijn vertroeteld en verwend en hadden wel tig opa's en oma's op het park (die allemaal even in de wangetjes moesten knijpen of over de bol moesten aaien)

Ow en we hebben op de oude-van-dagen-bingo nog gewonnen ook, en alicia mocht bij een clown komen op het podium, heb een mini prijsje gewonnen bij de miss-pony verkiezing en jayden ook met zijn versierde buggy (waar ik een kaart aan had gehangen, met 'stalen ros' erop) en zo kan ik nog uren doorgaan over de afgelopen drie weken, maar ben anderzijds ook best blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen en die heerlijke poezen van me weer om me heen heb.

zo een veel te lange post voor hier en veel te veel off-topic dingetjes. Probeer zo snel mogelijk lekker veel te spammen. Er is zo enorm veel gebeurd voel me helemaal keigoed in elk geval sinds lange tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')