quote:
tja euhmm de dagen dat het goed ging was het wel leuk en gaaf, maar op dag 3 had het beestje geen zin meer, alicia had al een paar keer weten te blijven zitten, maar die laatste keer dus niet, hij bokte wederom zij gleed zijwaarts wist zich hangende te houden wij haar proberen te helpen, paardje uiteraard in paniek, ik scheen- en bovenbeen blauw en knie kapot paardje kon gelukkig mij raak trappen en niet alicia die op gezichtshoogte was van de hoefjes. De rest van de week heb het paardje lekker mogen uitrusten in de stal genieten van veel gras en water en zo nu en dan een wortel.
De vakantie was waanzinnig. We hebben veel gedaan, lagen er vaak om negen, uiterlijk tien uur in om om 5 uur smorgens er weer naast te staan. Apenheul gezien, kabouterland, 2 ballorig-vestigingen,, een zwembad, slagharen natuurlijk medere malen, en een aantal vertrouwde plaatsjes voor mij waar we lekker gewinkeld hebben. We hebben dik 75 filmpjes van ieders tussen de 3 en 8 minuten van de laatste week slagharen (we hebben hem toen pas gekocht) en 1620 foto's zijn inmiddels van de camera af, de rest doe ik morgen er af halen, veeeeeeel te veel. Nog niet alles is uitgepakt en baal behoorlijk van de troep hier op dit moment maar het is het allemaal waard geweest. Heb nog nooit zo'n leuke vakantie gehad. (nou ben ik ook nog nooit echt veel op vakantie geweest en hadden we flink veel gespaard zodat we er ook echt van konden genieten, hadden we het weer mee en hebben de kinderen omdat ze op elkaar aangewezen waren geleerd een beetje samen te spelen). Ze zijn vertroeteld en verwend en hadden wel tig opa's en oma's op het park (die allemaal even in de wangetjes moesten knijpen of over de bol moesten aaien)
Ow en we hebben op de oude-van-dagen-bingo nog gewonnen ook, en alicia mocht bij een clown komen op het podium, heb een mini prijsje gewonnen bij de miss-pony verkiezing en jayden ook met zijn versierde buggy (waar ik een kaart aan had gehangen, met 'stalen ros' erop) en zo kan ik nog uren doorgaan over de afgelopen drie weken, maar ben anderzijds ook best blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen en die heerlijke poezen van me weer om me heen heb.
zo een veel te lange post voor hier en veel te veel off-topic dingetjes. Probeer zo snel mogelijk lekker veel te spammen. Er is zo enorm veel gebeurd
![]()
voel me helemaal keigoed in elk geval sinds lange tijd