abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:45:43 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30648129
Zelf vind ik dat na al die jaren van krimp, Nederland weer eens moet denken aan gebiedsuitbreiding. We zijn een fantastisch land en het wordt tijd dat we meer mensen op de wereld laten meedelen van onze normen en waarden. Ik denk dan dat we het beste in een Afrikaans land kunnen beginnen. Het liefst een land waar de rest van de wereld zich liever toch niet mee bemoeit en een land dat lastig is te bereiken. Ik denk aan een land als de centraal afrikaanse republiek.

Dit is een land dat ideaal is om onder Nederlands gezag te stellen. We kunnen hiermee onze invloed vanuit het hart van Afrika verspreiden. Niemand zal zich ermee bemoeien, omdat men zich toch niet interesseert voor Afrika. Vanuit de centraal afrikaanse repubiek bouwen we uit het zich van de wereldgemeenschap een machtsbasis van waaruit we heel Afrika onder Nederlands gezag gaan stellen.

De wereld zal ons toejuichen en andere landen zullen zich vrijwillig onderwerpen als ze zien dat we van nu kansloze landen als de centraal afrikaanse republiek een meer welvarende staat kunnen maken. Zo kunnen wij in de toekomst DE nieuwe wereldmacht worden. Als wij binnen onze grenzen blijven verkommeren en zeurpieten wordt het nooit meer wat, we denken met zijn allen terug aan de gouden eeuw van de VOC, maar niemand doet er eens wat aan. We kunnen het! Er moet alleen nog eens de politieke wil komen in den Haag om dergelijke stappen te nemen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:54:20 #2
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30648465
Ik denk dat we delen van de VS en Bangladesh moeten annexeren.

Deze landen weten geen goede infrastructuur op te zetten om onder de zeespiegel te bouwen. Als je het niet kan, kun je deze stukken land beter geven aan een land wat dat wel kan.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30648513
Je zou de politiek in moeten gaan BHFH, ik zie grote mogelijkheden in je plan. Grandioos.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:04:08 #4
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30648777
Ik vind je topics altijd heel verfrissend, BHFH, maar je zit nu al tijden op hetzelfde stramien. Dat je liever een plantage in Nederlandsch-Indië had geleid is nu wel genoegzaam bekend denk ik.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:04:50 #5
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30648796
Overigens ben ik voor gebiedsuitbreiding. Wat mij betreft beginnen we morgen aan de inpoldering van de Markerwaard.
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:13:40 #6
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30649092
Volgens mij is Somalië een beter alternatief. De voordelen:

• Het ligt aan zee, handig voor transport e.d.
  • Ligt in een relatief stabiel gebied. Met de buurlanden valt ongetwijfeld wel wat te regelen waardoor NL steun zal kunnen krijgen.
  • Er is nauwelijks gezag, waardoor verzet, hoewel hevig, met een goed gecoördineerde actie in de kiem te smoren is.

Wat is verder je doel? Lebensraum creëren voor het Nederlandse volk of slaven recruteren?
  • Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:15:30 #7
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_30649160
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef vbmot het volgende:

• Er is nauwelijks gezag, waardoor verzet, hoewel hevig, met een goed gecoördineerde actie in de kiem te smoren is.
  • Dat dachten de Amerikanen toch ook met operatie-Restore Hope? Daar zijn ze ook nogal op teruggekomen.
    pi_30649208
    Wie gaat dat trouwens doen daar, ik denk niet dat er veel Nederlanders zijn die vrijwillig in Afrika een derde wereldland van de grond af willen opbouwen met het klimaat daar.
    "Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:18:09 #9
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_30649257
    In Somalie krijg je allerlei landen op je dak die zich ermee gaan bemoeien. Somalie is te makkelijk bereikbaar. Ergens in de Jungle van de centraal afrikaanse republiek val t het niet en zal men niet de zin hebben zich ermee te bemoeien. Voor de centraal afrikaanse republiek heb je niet eens zoveel militairen nodig, gewoon slimme propaganda, het innemen van strategisch punten, het uitdelen van goodies aan de bevolking en het overnemen van al het centrale gezag is voldoende.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:20:50 #10
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_30649356
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef freako het volgende:

[..]

Dat dachten de Amerikanen toch ook met operatie-Restore Hope? Daar zijn ze ook nogal op teruggekomen.
    De Amerikanen gingen de steden in. Wij moeten eigen infrastructuur opzetten en de steden (lees: concentraties van bevolking) isoleren.
    Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
    pi_30649412
    We moeten Vlaanderen erbij trekken, had allang moeten gebeuren.
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:22:47 #12
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_30649428
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    In Somalie krijg je allerlei landen op je dak die zich ermee gaan bemoeien. Somalie is te makkelijk bereikbaar. Ergens in de Jungle van de centraal afrikaanse republiek val t het niet en zal men niet de zin hebben zich ermee te bemoeien. Voor de centraal afrikaanse republiek heb je niet eens zoveel militairen nodig, gewoon slimme propaganda, het innemen van strategisch punten, het uitdelen van goodies aan de bevolking en het overnemen van al het centrale gezag is voldoende.
    Tsjaad is de laatste jaren ook nogal druk met de CAR. Dan moet je die er toch eerst uitschoppen. Het is overigens in de 45 jaar dat de CAR nu onafhankelijk is nog niemand gelukt om het land op een normale manier onder controle te houden. Machtswisseling verloopt per coup, niet via verkiezingen.
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:25:58 #13
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_30649556
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Wat hebben wij aan een stuk onbereikbaar oerwoud? Niemand wil er wonen en er valt niks aan te verdienen, tenzij er waardevolle grondstoffen te vinden zijn.

Met (een gedeelte van) Somalië daarentegen hebben we een strategisch gelegen grondgebied in handen. Met Nederlandse investeringen kunnen we er het Singapore van Afrika van maken. Nou nog een oplossing zoeken voor de inboorlingen
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:27:18 #14
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_30649622
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef freako het volgende:

[..]

Tsjaad is de laatste jaren ook nogal druk met de CAR. Dan moet je die er toch eerst uitschoppen.
    Is die JSF nog ergens goed voor
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:32:24 #15
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_30649800
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef vbmot het volgende:

[..]

Wat hebben wij aan een stuk onbereikbaar oerwoud? Niemand wil er wonen en er valt niks aan te verdienen, tenzij er waardevolle grondstoffen te vinden zijn.
    Er is een beetje hardhout. De Fransen gebruikten de CAR vooral als plantage, koffie enzo. Ook niet de meest lucratieve business.

Het enige waar echt wat aan te verdienen is, zijn de diamantmijnen.
      vrijdag 16 september 2005 @ 22:55:08 #16
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_30650537
    Misschien kunnen we iets gaan doen met geboortebeperking, anders is de volgende tip die je ons geeft dat we moeten denken aan planeetuitbreiding.
    O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
    pi_30650752
    De SP heeft vast al een nieuw Comintern.
    pi_30650832
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef vbmot het volgende:

[..]

...
    gewoon, om de eerste te zijn, voordat aliens ofzo hetzelfde van plan zijn
    pi_30651309
    Zeg BHFH,

Welk politiek systeem wil je invoeren daar?
    Wordt het een ouderwetse koloniale dictatuur of een parlementaire democratie.?
    Als het nederlands grondgebied is dan moeten mensen ook kunnen stemmen voor de Tweede Kamer in Den Haag.
    En hoe staat het met de burgerlijke vrijheden ?
    Mogen mensen een politieke partij "weg met die indringers' oprichten ?
    Of komen ze direct in de gevangenis ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 16-09-2005 23:39:30 ]
      vrijdag 16 september 2005 @ 23:21:46 #20
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_30651525
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef Bluesdude het volgende:

Als het nederlands grondgebied is dan moeten mensen ook kunnen stemmen voor de Tweede Kamer in Den Haag.
    Neuh. Dat mogen de Antillen ook niet. En dat hebben ze nooit gemogen ook.
      vrijdag 16 september 2005 @ 23:37:58 #21
    47819 vbmot
    Are those my feet?
    pi_30652049
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 22:32 schreef freako het volgende:

[..]

Er is een beetje hardhout. De Fransen gebruikten de CAR vooral als plantage, koffie enzo. Ook niet de meest lucratieve business.

Het enige waar echt wat aan te verdienen is, zijn de diamantmijnen.
    Ik vraag me toch af of dat lucratief is.
      vrijdag 16 september 2005 @ 23:39:07 #22
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_30652082
    ik ben voor Belgie, uitgraven en volgooien met water, Maastricht aan Zee
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      vrijdag 16 september 2005 @ 23:44:16 #23
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_30652227
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 23:37 schreef vbmot het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af of dat lucratief is.
    Ik vraag het me ook af. Er wonen 3,6 miljoen mensen in dat land. Het is maar de vraag of die allemaal enige welvaart krijgen als je eigenlijk alleen maar die diamanten (en vast nog wel wat meer delfstoffen) hebt.
    pi_30652312
    Ik vraag me alleen een beetje af of Afrika nog wel zo op Nederland zit te wachten, zo vlak na de apartheid enzo.
    Let's play some tetris, motherfucker.
      vrijdag 16 september 2005 @ 23:47:37 #25
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_30652335
    .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')