Misschien als je van de linnenkast wilt springen of door je bed zakt, maar normaal niet volgens mij....quote:
ehm nee hoor, zitten twee topic_ID's tussenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]![]()
jij bent eerder trouwens.
doh..quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm nee hoor, zitten twee topic_ID's tussen
B had moeten openen conform de nieuwe regelsquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doh..ik moet maar eens wat anders gaan doen geloof ik
![]()
nieuwe regels?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
B had moeten openen conform de nieuwe regels
B was rennen met de hondjes, en B is de laatste op de wereld die zich van die regel wat aantrekt, dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook schijt aan regels, maar als ze er zijn, mogen ze best bekend gemaakt wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B was rennen met de hondjes, en B is de laatste op de wereld die zich van die regel wat aantrekt, dat weet je zelf ook
De sluiter opent, maar die regel werkt dus niet echt heel erg goedquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook schijt aan regels, maar als ze er zijn, mogen ze best bekend gemaakt worden![]()
ah.. okay.. ik zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
De sluiter opent, maar die regel werkt dus niet echt heel erg goed.
klobtquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B was rennen met de hondjes, en B is de laatste op de wereld die zich van die regel wat aantrekt, dat weet je zelf ook
nee niet bepaaldquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
De sluiter opent, maar die regel werkt dus niet echt heel erg goed.
niksquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee niet bepaaldMaar goed, wat boeit het ook eigenlijk
dat zal stukken lastiger wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:53 schreef dolle_hond het volgende:
andersom kunnen we ook instellen
Als je opent verplicht rond blijven hangen tot je kunt sluitenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:53 schreef dolle_hond het volgende:
Ik doe nooit aan regelsquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
De opener sluit?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:53 schreef dolle_hond het volgende:
Kijk , en zo is het.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
damn.. da's ook niet echt een optie geloof ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal stukken lastiger worden
we kunnen ook allebei doen, maar dan moeten we telkens op 299 op Renesite gaan zitten wachten, wie weet dagenlang
dan is t allebijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zal stukken lastiger worden
we kunnen ook allebei doen, maar dan moeten we telkens op 299 op Renesite gaan zitten wachten, wie weet dagenlang
maakt t een stuk spannenderquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je opent verplicht rond blijven hangen tot je kunt sluiten. Iets zegt me dat die regel nog minder goed zal werken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |