Lang niet iedereen met internet kijkt de streams, daar is het de doelgroep in principe niet voor. Misschien is 95% wat hoog, maar zeker 80% van de TV-kijkers zal nog nooit een stream hebben bekeken, of niet zo lang om te weten wat voor een zwelgje Tanja is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:57 schreef misterDre het volgende:
[..]
Denk je dat 95% van de kijkers geen internet heeft?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie: ´Uhmmmmmmmmmm.......´
Ralph: ´Nou.´
Nathalie kijkt met een dodelijke blik
Ralph: Normaal hebben we genoeg gespreksstof
Nathalie: ´Ja´
Nathalie werpt weer een dodelijke blik.![]()
En Ruud vind je ook al niks, zware avondquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:09 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff wat een bitch is die Bridget toch, bah(sorry, kan der niet uitstaan!)
d ohquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:13 schreef misterDre het volgende:
De verrassing was er al een beetje af![]()
Rikkert gaat zo nog een liedje zingen, hebben we gister gemistquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:15 schreef J-net het volgende:
AHHHHH
en dat zinnetje hebben ze van Idols: Nederland heeft beslist dat jij mag blijven......
het is beslist besloten ja...quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland heeft beslist?
Is het niet, Nederland heeft besloten?
Jup is tuinverlichting en plantenbak in 1.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind die plantenbakken met die lichten erin zo leuk, tenminste het lijkt of er een lampje inzit ipv erop schijnt?? (zomaar ff tussendoor)
Die vind ik ook zo leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind die plantenbakken met die lichten erin zo leuk, tenminste het lijkt of er een lampje inzit ipv erop schijnt?? (zomaar ff tussendoor)
NonPlusUltra heeft ze aldus google, maar zijn wel duurquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die vind ik ook zo leukVolgens mij zijn ze gewoon te koop, maar ik zou niet weten waar helaas.. Het lijkt me enig op het terras hier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |