zometeen aantal pics.. ben vanmiddag in zandvoort geweest.. ff strand op gehuppeld.. zag er erg donker uit boven zee.. maar toch droog gebleven.. foto's komen zoquote:Op zondag 18 september 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat dan in ieder geval weten wat het weer is..![]()
daar is et wel donkerquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
1e foto zeekerdonker, 2e foto kruisje
Had wel wat meer verwacht van sp!tsquote:De prijs van olie steeg naar $68 per vat. Die stijging werd veroorzaakt door tornado Katrina, die over de Verenigde Staten raast, en een terugloop van de benzinevoorraden.
Da's een oude versie van de Spits danquote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef i2Them2 het volgende:
hier ook koud geweest, met mooie mist banken. Nu lekker zonnig.![]()
Even wat tussendoor. Was laast sp!ts aan het lezen kom ik dit tegen:
[..]
Had wel wat meer verwacht van sp!ts
Eindhoven en omgeving.quote:Op maandag 19 september 2005 18:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waar ga je trouwen dan Coelho?? Maakt vaak ook nog een verschil, zeker met zware buien en ander extreem weer.
Het maakt sowieso altijd een verschil :|
Tnx!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal je toezwaaien vanuit Eindhoven
ja, dat mag van mij ook wel inderdaad, ik acht die kans alleen behoorlijk klein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:29 schreef Adelante het volgende:
laat het nog maar lekker een maandje helder blauw en 20 graden blijven
bron: knmiquote:woensdag 21 september tot en met zondag 25 september 2005
In het algemeen rustig nazomerweer onder invloed van een hogedrukgebied. In het weekeinde een enkele bui.
maandag 26 september tot en met donderdag 29 september 2005
60% kans op wisselvallig weer en 40% kans op stabiel hogedrukweer. Temperaturen rond of iets boven de normale waarden (Tmin = 9 en Tmax = 18 graden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |