..maar wacht even...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
En dan geld vragen voor een potje "golf", en daarmee me weerstation betalen; is wel een idee ja.![]()
i2TheM2 rent naar buiten en pakt schep
Jep, dat meldden ze gisteren ook al, dat het eraan kwam dit weekeinde, dus slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:19 schreef E.T. het volgende:
Hoorde ik nou het woordje 'nachtvorst' vallen in het weerbericht?
Voor de nacht van zaterdag op zondag?
O dat slaapt zo lekker![]()
voordat je het hele gazon omscheptquote:
Doe het net als mij, het bevalt me echt uitstekent.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier ook een lekkere bui en ik heb net 1 flits gezien
Weet iemand toevallig wat de verwachting voor eindhoven van zondag is?
quote:vrijdag 16 september en zaterdag 17 september 2005
Wisselend bewolkt en enkele buien. Maxima rond 15 graden.
In een noordelijke stroming wordt polaire onstabiele lucht aangevoerd. Hierin komen enkele buien voor. Er waait een matige, langs de kust en op het IJsselmeer krachtige noordenwind, die geleidelijk wat in sterkte afneemt.
Vannacht vallen de meeste buien in de kustprovincies en nabij het IJsselmeer. Landinwaarts zijn er opklaringen en valt slechts een enkele bui. Het koelt flink af, lokaal tot zo'n 5 graden. In de zuidoostelijke helft van het land zou een enkele (grond)mistbank kunnen ontstaan.
Zaterdag overdag komen naast perioden met zon nog steeds enkele buien voor. Pas in de loop van de middag neemt de kans op een bui geleidelijk af. De maximumtemperatuur ligt rond de 15 graden bij een matige, aan de kust af en toe vrij krachtige noordwestenwind.
Klomphoogte ja.. nou ja, binnenkort zal de eerste echte nachtvorst toch wel komen hoop ik. Nu het geen 25 graden meer zal worden hoop ik maar op een beetje winter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef i2Them2 het volgende:
Hier was het vannacht 5,4°C, maar in de Twente heeft het gevroren:
[afbeelding]
Hier wel mooie wolkenluchten maar geen neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |