abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30713222
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
Pfff, ik heb er nu wel genoeg van met het Arveladze gezeik. Ik heb het echt op elke website al 3x gehoord, alle voetbalfans vroegen me of het echt dom was en op dit forum heb ik het ook al minstens 10 keer gelezen. Het was dom jah en achteraf een fout, maar moet je dat minstens honder keer zeggen? Misschien wouden ze het risico niet nemen, voor het zelfde geld is het een geval van Mols of Litmanen. Dat weet je van tevoren toch niet?
Ik hoort toch ook niet steeds dat:
-Feyenoord Ronaldo 15 jaar geleden heeft afgetest
-Dat Feyenoord Lazovic voor 8 miljoen heeft gekocht en na 4 jaar nauwlijks scoord?
-Dat PSV al die clasules in het contract heeft laten opnemen?
-Utrecht Mols heeft gehaald en fors betaald(salaris vooral) waar hij na een half jaartje al weg gaat?
Nee.. Ajax heeft em 10 jaar geleden afgetest ( stond laatst in de vi, dat stukje van 10 jaar geleden n shit )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30713279
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoewel ook deze foto een wat vertekend beeld geeft, zou ik toch zeggen: hij was over de lijn...
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
  zondag 18 september 2005 @ 23:45:58 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30713470
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.
quote:
Regel 10 - Hoe wordt een doelpunt gemaakt?
Behalve als de regels anders bepalen, is een doelpunt gemaakt zodra de bal geheel en al over de doellijn tussen de doelpalen en onder de doellat is gegaan, mits hij niet door een speler van de aanvallende partij is geworpen, gedragen of opzettelijk met de hand of arm is voortbewogen, behalve als dat gebeurt door de doelverdediger wanneer hij zich in zijn eigen strafschopgebied bevindt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30713536
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.
[..]
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
  zondag 18 september 2005 @ 23:53:28 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30713694
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:

Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
Dan heb je dus niet goed opgelet.

Ik heb regel 10 van het officiële regelement veldboetbal van de KNVB zelfs nog even voor je opgezocht.
Zoek zelf maar na op de KNVB-site bij de regelementen.
Er staat echt geheel en al.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 18 september 2005 @ 23:57:23 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30713824
Wat een gedoe, is gewoon een doelpunt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30713889
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe, is gewoon een doelpunt.
  maandag 19 september 2005 @ 00:25:23 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30714668
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

pi_30714691
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet goed opgelet.

Ik heb regel 10 van het officiële regelement veldboetbal van de KNVB zelfs nog even voor je opgezocht.
Zoek zelf maar na op de KNVB-site bij de regelementen.
Er staat echt geheel en al.
Okay, in dat geval is t helemáááááááál geen goal.
pi_30714731
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
That's all folks!
  maandag 19 september 2005 @ 00:38:48 #186
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30714898
-

[ Bericht 99% gewijzigd door TimmyAsd op 19-09-2005 00:41:08 ]
  maandag 19 september 2005 @ 00:43:55 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30715008
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.

Moderatiemedewerker.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30715361
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30715434
Kan me ook nog een bal herinneren bij Lyon-Ajax paar jaar geleden die zeker één meter over de lijn was en die niet telde. Chivu :"Die bal haalde ik zeker anderhalve meter voor de doellijn weg"

Soms heb je idd pech, soms mazzel...
pi_30715495
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef popolon het volgende:

[..]

Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.

Moderatiemedewerker.
Misschien kijk ik wel te reeel tegen het spelletje aan, sorry daarvoor.
That's all folks!
  maandag 19 september 2005 @ 01:05:02 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30715534
Soms heb je inderdaad mazzel, soms pech. Wat me wel dwars zit is dat de mentale weerbaarheid van deze groep gewoon helemaal niks is. Door zo'n goal gelijk de weg kwijt en direct een tweede tegen. Met die 3e en 4e idem dito.
pi_30716048
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Sorry dat ik me even in deze discussie meng, maar hoe kom je hierbij? Op de foto is de bal de achterste paal bijna geheel gepasseerd, en vertekent de foto ook nog in het voordeel van de vedediging, omdat de camera zich achter de achterlijn bevindt. Iedereen met een beetje geometrisch inzicht kan zich voorstellen dat wanneer je de camera naar links zou gaan draaien om op één hoogte met de achterlijn te komen, al heel snel dat kleine restje paal achter de bal zal verdwijnen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_30717490
Ja, het was geen goal, AZ maakte onterecht de gelijkmaker, en als die goal niet was gevallen, zou Shota Arveladze wellicht ook niet de 2-1 hebben gemaakt, 2 minuten later. Dus dan had AZ misschien wel helemaal niet gewonnen.

Maar wat hebben we hieraan, AZ heeft gewonnen en heeft 3 punten binnen en Ajax niet. Zo oneerlijk is voetbal dus, dit seizoen is echt een beetje een pechseizoen voor Ajax, het wil steeds maar net niet lukken met het binnen halen van de punten. Komt natuurlijk ook omdat we niet echt een goede spits hebben, maar het komt ook omdat het steeds allemaal net niet mee zit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30717901
D'r is wel een goede spits. maar die staat linksbuiten ... daar waar ie nou net niet uit de verf komt.
  maandag 19 september 2005 @ 08:48:37 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30718426
Woensdag de matjes van ADO verslaan, daarna winnen van Roda JC (waar ik helaas niet bij kan zijn) en tenslotte Arsenal verslaan. Want een mooie reeks overwinningen hebben wij nu nodig, de beste remedie!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 september 2005 @ 08:56:21 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30718537
Eindelijk de tijd om te reageren .

AL met al wel WEER heel erg teleurstellend, het komt elke keer op hetzelfde verhaaltje neer, leuk voetballen, niet scoren en dan de deksel op de neus krijgen. En voor een gedeelte kan meneer Blind dat zich aanrekenen.

Leuk en ohzo vertrouwen gevend dat ie Rosenberg weer neezet, maar die faalt weer, en Charisteas komt erin en geeft meer dreiging, ok die verkloot ook weer knullig een kans, maar goed je WEET niet hoe hij speelt als hij veel meer speeltijd krijgt.

En verder, ef-fec-tief voetballen kleuterklasje!!! Als je ziet hoe deze keer vooral Perez en 2 keer achter elkaar inrost moet je je als Ajax spits toch eens een keer of 100 achter je oren krabben....

Het is nog niet dodelijk, maar je loopt zo wel meteen lekker achter de feiten aan. En MOET nu iemand staan die goals maakt, anders gaat het alleen maar erger. Deze jongens spelen nu nog wel leuk, maar ook dat gaat snel veranderen als ze elke wedstijd punten verliezen door het falen van de voorhoede....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 19 september 2005 @ 10:16:59 #197
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30719807
Volgens mij zou Boukhari in de spits nog gevaarlijker zijn dan Rosenberg en Charisteas bij elkaar, ok, hij is geen topscorer, maar hij komt zeker aan de 15/16 doelpunten denk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30719881
Ondanks de nederlaag gisteren heb ik er juist alleen maar meer vertrouwen in gekregen sinds de afgelopen week. Ze stonden woensdag en gisteren eindelijk weer eens bij vlagen dominant te voetballen. En AZ uit is met het huidige scorend vermogen van AZ nou eenmaal lastig. Zeker als de scheids- en grensrechter AZ een handje helpen.

ook een nederlaag tegen Feijenoord kan gebeuren. Ajax heeft nu zes punten laten liggen tegen directe concurrenten en ik denk dat juist het puntverlies tegen de kleintjes je uiteindelijk de titel gaat kosten. Wat dat betreft staat PSV er wel iets beroerder voor want die hebben tegen de mindere goden al 5 pnt ingeleverd. AZ en Feijenoord houden dit ook nooit het hele seizoen vol denk ik.

Het elftal zoals het er nu staat mag van mij wel blijven staan, jammer voor Escude maar de balans is nu gewoon veel beter in het elftal. Wel jammer dat Rosenberg maarn iet los komt maar ik denk dat als die jongen eenmaal een goal maakt dat ie dan wel op gang komt...

Ik zie het wel zitten met Ajax dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30720034
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:

[..]

In theorie mag ie dan niet goed gekeurd worden, maar dat gebeurt toch dat weet iedereen...
JOHNNY HEITINGA
pi_30720088
Ben het wel eens met Vulture...
Face life nu eens. Ajax zijn op de weg terug, voor het eerst dominant voetbal, verwacht nu niet dat ze meteen AZ in semi topvorm oprollen, al stonden die kaasboeren dit seizoen wel voor het eerst met de rug tegen de muur, en als die bal van Lindenbergh (op de lat, -red) had gevallen was het in the pocket geweest. SQD moet nu gewoon wegblijven, want die is te sloom en niet stabiel, wat Ajax nu wel nodig heeft.

Rosenberg moet wel ff asap scoren dan komt dat goed... Woensdag ADO, dan RODA uit Arsenal thuis (YEAH!!!)

WIJ ZIJN AJAX!! DE BESTE!!
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')