Nee.. Ajax heeft em 10 jaar geleden afgetest ( stond laatst in de vi, dat stukje van 10 jaar geleden n shit )quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
Pfff, ik heb er nu wel genoeg van met het Arveladze gezeik. Ik heb het echt op elke website al 3x gehoord, alle voetbalfans vroegen me of het echt dom was en op dit forum heb ik het ook al minstens 10 keer gelezen. Het was dom jah en achteraf een fout, maar moet je dat minstens honder keer zeggen? Misschien wouden ze het risico niet nemen, voor het zelfde geld is het een geval van Mols of Litmanen. Dat weet je van tevoren toch niet?
Ik hoort toch ook niet steeds dat:
-Feyenoord Ronaldo 15 jaar geleden heeft afgetest
-Dat Feyenoord Lazovic voor 8 miljoen heeft gekocht en na 4 jaar nauwlijks scoord?
-Dat PSV al die clasules in het contract heeft laten opnemen?
-Utrecht Mols heeft gehaald en fors betaald(salaris vooral) waar hij na een half jaartje al weg gaat?
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoewel ook deze foto een wat vertekend beeld geeft, zou ik toch zeggen: hij was over de lijn...
Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
quote:Regel 10 - Hoe wordt een doelpunt gemaakt?
Behalve als de regels anders bepalen, is een doelpunt gemaakt zodra de bal geheel en al over de doellijn tussen de doelpalen en onder de doellat is gegaan, mits hij niet door een speler van de aanvallende partij is geworpen, gedragen of opzettelijk met de hand of arm is voortbewogen, behalve als dat gebeurt door de doelverdediger wanneer hij zich in zijn eigen strafschopgebied bevindt.
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.quote:Op zondag 18 september 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie die 70% onzin vandaan halen, maar volgens de officiële regels moet de bal 100 % over de lijn zijn geweest.
[..]
Dan heb je dus niet goed opgelet.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef popolon het volgende:
Wat een gedoe, is gewoon een doelpunt.
Okay, in dat geval is t helemáááááááál geen goal.quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed opgelet.
Ik heb regel 10 van het officiële regelement veldboetbal van de KNVB zelfs nog even voor je opgezocht.
Zoek zelf maar na op de KNVB-site bij de regelementen.
Er staat echt geheel en al.
Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze wel doelpunt/ geen doelpunt zaken horen ook bij het voetbal. Soms heb je geluk, soms pech.
Misschien kijk ik wel te reeel tegen het spelletje aan, sorry daarvoor.quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Tjezus je wordt nou wel erg correct hoor.
Moderatiemedewerker.
Sorry dat ik me even in deze discussie meng, maar hoe kom je hierbij? Op de foto is de bal de achterste paal bijna geheel gepasseerd, en vertekent de foto ook nog in het voordeel van de vedediging, omdat de camera zich achter de achterlijn bevindt. Iedereen met een beetje geometrisch inzicht kan zich voorstellen dat wanneer je de camera naar links zou gaan draaien om op één hoogte met de achterlijn te komen, al heel snel dat kleine restje paal achter de bal zal verdwijnen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet voor meer dan 70%, vergelijk maar met de dikte van de paal ten opzichte van hoever de bal op die foto voorbij de paal is.
In theorie mag ie dan niet goed gekeurd worden, maar dat gebeurt toch dat weet iedereen...quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Op de scheidsrechter cursus zeiden ze toch echt 70%, 100% is natuurlijk klinkklare onzin want als een bal voor 90% over de lijn is telt ie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |