Hoezo? Had ze toch het nummer op je briefje van 10 geschreven?quote:Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het best een aardige dag, op het voetbal na.
Maar het gaat wel om het voetbal.quote:Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het best een aardige dag, op het voetbal na.
Feyenoord niet, denk dat AZ het wel lang gaat volhouden.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
PSV gaat nog wel meer punten verliezen, denk ik zo.
En het is maar afwachten hoelang AZ en Feyenoord het dit jaar kunnen volhouden.
Ajax!
Nee man, mijn auto is gewassenquote:Op zondag 18 september 2005 20:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoezo? Had ze toch het nummer op je briefje van 10 geschreven?![]()
Is dit echt zo? Heeft Feyenoord hem niet sterk genoeg geacht voor het 1ste elftal, maar ondertussen wel ex-topscorer van de 1ste divisie Virgil Breetveld halen? Virgil is/was een topspeler, maar Ronaldo is toch wel beter.quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
-Feyenoord Ronaldo 15 jaar geleden heeft afgetest
Ajax heeft geen superteam, maar is zeker niet minder dan de andere selecties.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een superteam wou je zeggen?
quote:Op zondag 18 september 2005 21:12 schreef Nashje het volgende:
Was het nou een goal of niet? Heb de samenvatting niet eens gekeken.
Luinge, je moeder is een hoer.
Maradona was het toch?quote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef HomerJ het volgende:
Ik hoort toch ook niet steeds dat:
-Feyenoord Ronaldo 15 jaar geleden heeft afgetest
Nee, daar hoor je echt niemand overquote:-Dat Feyenoord Lazovic voor 8 miljoen heeft gekocht en na 4 jaar nauwlijks scoord?
-Dat PSV al die clasules in het contract heeft laten opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |