Omdat je nog geen top bent wanneer je zo jong bent, terwijl je geen Messi heet.quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van Manu en Boerrigter zeggen dat het niet echt top is?
quote:Ook Klaas Jan Huntelaar heeft een schikkingsvoorstel gekregen. Als het aan de aanklager ligt moet de aanvaller van SC Heerenveen de rode kaart in het duel met Feyenoord bekopen met een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk.
Huntelaar liet zich provoceren door Feyenoord-linksback Bosschaart. Met een schopje in het kruis reageerde de Friese spits, die zijn actie moest bekopen met een rode kaart.
Minder zware straf terwijl je iemand in z'n kruis trapt, en in de krant aangeeft dat je het de volgende keer weer zou doen. Schrik-reactie my ass, als je het gezien hebt.quote:'Het was een schrikreactie. (...) Volgende keer doe ik 't waarschijnlijk weer.'
Klaas Jan Huntelaar over zijn rode kaart vanwege het trappen van Pascal Bosschaart (de Volkskrant)
Heb je er weer zo een...quote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
blaat
Wat voor één? Iemand die ziet dat Rosenberg geen kwaliteiten bezit voor het spelen op Nederlands topniveau? Dat lijkt me toch meer dan duidelijk.quote:
Het misschien wat expliciet uitgedrukt door de man, maar mag je mij uitleggen wat jij in rosenberg ziet op het moment? Ok, ik weet dat je moet aanpassen, maar dit is wel heel erg zwak wat de man heeft laten zien de laatste paar wedstrijden.quote:
jij hebt de wedstijd gister niet gezien... die Charisteas kan echt helemaal niets!quote:Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat voor één? Iemand die ziet dat Rosenberg geen kwaliteiten bezit voor het spelen op Nederlands topniveau? Dat lijkt me toch meer dan duidelijk.
Ik ben geen groot fan van Charisteas, ook een hele beperkte voetballer/spits, maar hij kan in ieder geval nog een bal inspelen en een bal vasthouden. Fysiek is Markus namelijk ook nog eens zeer in het nadeel op het veld.
De concurrentie is moordend tussen die twee, allebei hele gebrekkige spitsen. Charisteas schiet er in ieder geval, express of niet, nog wel eens een balletje in. Ik zou zeggen gooi die talentvolle jongens maar voor de leeuwen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef keijz het volgende:
[..]
jij hebt de wedstijd gister niet gezien... die Charisteas kan echt helemaal niets!
Dat is waar, je kan Pienaar ook nog inwisselen voor De Jong.quote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Tranceptor het volgende:
Dat lijkt me een prima opstelling, al is Pienaar behoorlijk uit vorm de laatste weken. Hij staat natuurlijk als veredelde rechtsbuiten ook niet op zijn vaste stek, maar je kunt wel zien dat hij geen vorm heeft nog.
quote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het misschien wat expliciet uitgedrukt door de man, maar mag je mij uitleggen wat jij in rosenberg ziet op het moment? Ok, ik weet dat je moet aanpassen, maar dit is wel heel erg zwak wat de man heeft laten zien de laatste paar wedstrijden.
Het is niet dat hij niet scoort omdat de ballen onmogelijk is. Hij mist voor vrijwel open doel, binnen de 16 geheel vrij, etc etc. De tegenstander hoeft geen keeper op te stellen, zo slecht is hij.quote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist de wedstrijd tegen Praag en de wedstrijd tegen AZ is Rosenberg aan het groeien. En hoe wil je je aanpassen, vertrouwen winnen, scoren etc als je maar een wedstrijdje of 4 de kans krijgt? Zoals al herhaaldelijk gezegd, we (en dan bedoel ik het merendeel van de supporters) moeten eens wat normaler doen. Altijd maar dat eeuwig durende "kritische" gedrag. Nee, het is niet kritisch, het is altijd gewoon ronduit negatief.
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!quote:Op maandag 19 september 2005 19:00 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg is al weer op de weg terug, nog een paar weekjes geloof ik.
Je bedoelt die keeper die niet eens een klauw uitsteekt om een bal tegen te houden? Inderdaad een topperquote:Op maandag 19 september 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
Vonk is oké olé olé.
Ik denk dat keeper nog van minste zorg is binnen de huidige selectie.
Ik zeg niet dat het een topper is.quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
Je bedoelt die keeper die niet eens een klauw uitsteekt om een bal tegen te houden? Inderdaad een topper
Die zijn nog geen top, niet beter dan Ryan Babel in elk geval. In de winterstop moet er een linksbuiten komen, meer niet. Dan komen de successen vanzelf wel.quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van Manu en Boerrigter zeggen dat het niet echt top is?
Trabelsi had de hersenschudding, Steek had z'n schouder uit kom en een scheurtje in z'n schoudergewricht.quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!
[..]
Hij heeft geen hersenschuddingquote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
zolang duurt een hersenschudding toch niet?!
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
wanneer is stekelenburg weer fit? Wat een kneus is die Vonk zeg, flutkeeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |