whehe deze moet ik zeker uitprinten en meenemen naar henk is een goede grap. ik denk alleen dat ik hem vergeet voor ik bij henk ben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik dan m'n piemel onder m'n boxer door doe in m'n gat zit m'n piemel in m'n broekzak. Dan doe ik net alsof ik iets aan m'n handen heb en vraag ik aan een lekker wijf of ze iets uit m'n broekzak kan halen.
![]()
![]()
![]()
hmmnnnn... btje hopeloos, maar dat geeft niet, dat mag als fokker....quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik dan m'n piemel onder m'n boxer door doe in m'n gat zit m'n piemel in m'n broekzak. Dan doe ik net alsof ik iets aan m'n handen heb en vraag ik aan een lekker wijf of ze iets uit m'n broekzak kan halen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij kunt het weten?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef renz0r het volgende:
Moet je piemeltje eerst nog groeien om tot je broekzak te kunnen komen
Ja maar dan heb je hem toch op papier?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe deze moet ik zeker uitprinten en meenemen naar henk is een goede grap. ik denk alleen dat ik hem vergeet voor ik bij henk ben.
hang dan gewoon gelijk je janneman in je broekzak ipv zo'n papiertje... dan is ie veel leukerdererder enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe deze moet ik zeker uitprinten en meenemen naar henk is een goede grap. ik denk alleen dat ik hem vergeet voor ik bij henk ben.
Nee, dan zit je piemel in je gat. Een erg onprettige ervaring, lijkt mij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
![]()
![]()
![]()
En nu wachten op een vrouw met sambal aan de handenquote:
Dan stop ik gauw een broodje pindakaas erinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Reneuh het volgende:
[..]
En nu wachten op een vrouw met sambal aan de handen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |