!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! Nu komen we eindelijk alles te weten over de Patriots.Zo niet... dan is Hideo verplicht mee te werken aan MGS5!
Of een spin-off over The Boss (en dan bedoel ik niet Big Boss) en haar avonturen vóór MGS3. Zij had natuurlijk óók vanalles te maken met de Patriots.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
!!!
Ik hoop dan op een MGS 5 met Solid Snake natuurlijk in de hoofdrol de ouwe knakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinner ik het me zo nog goed?
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben het verhaal van MGS2 en MGS3 even een beetje kwijt.Je hebt een goed geheugen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinner ik het me zo nog goed?Hij komt niet naar de xbox.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb MGS 3 nog niet gespeeld ben aan het wachten en hopen dat hij alsnog en ooit op de X-Box komt
Maar komen in MGS 3 ook de patriots voor ? of hoor je er niks vanDus koop 'm voor de PS2 en je krijgt gelijk antwoord op je volgende vraag.
![]()
Maar als je'm niet op de PS2 wilt, dan zul je'm nóóit kunnen spelen!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik hoef hem niet op PS2
Het is een feit. MGS3 ÌS het beste deel uit de serie!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef H.Flick het volgende:
Nooit de beste Metal Gear uit de serie kunnen spelen?! (Ja, ik vind hem beter dan MGS1) Wat een drama!
Toen MGS2:Substance werd aangekondigd werd bekendgemaakt dat 'ie op de PS2, xbox en pc uit zou komen. Nu MGS3: Subsistence is aangekondigd is bekend dat het wederom een PS2 exclusive wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Van MGS 2 was het eerst ook niet dat die uitkwam op X-Box.
Ik wacht het gewoon af
Ooit heb ik hem en dan is het niet op een playstationquote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is een feit. MGS3 ÌS het beste deel uit de serie!
[..]
Toen MGS2:Substance werd aangekondigd werd bekendgemaakt dat 'ie op de PS2, xbox en pc uit zou komen. Nu MGS3: Subsistence is aangekondigd is bekend dat het wederom een PS2 exclusive wordt.
Met andere woorden: Je kunt wachten tot je een ons weegt, MGS3 zal nooit op een ander platvorm verschijnen dan de PS2.
Op de PS3 dan, die speelt immers ook PS2 games af. En trouwens... je moét wel een PS3 aanschaffen anders kun je MGS4 niet spelen!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooit heb ik hem en dan is het niet op een playstationweet ik zeker
Zeg... als je geen MGS3 wilt voor de PS2 en niet van plan bent een PS3 te kopen... wat de hel doe je dan in een Metal Gear Solid topic?!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien koopt mijn broertje dan wel een PS3
En als groot fan van de reeks hoef je straks maar één ding te doen... een PS3 aanschaffen!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben groot fan van de reeks
we will seequote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef P-Style het volgende:
Met andere woorden: Je kunt wachten tot je een ons weegt, MGS3 zal nooit op een ander platvorm verschijnen dan de PS2.
zelfresident evil komt naar de xbox en FF, dus we zullen wel zien als MGS niet naar de xbox komt, want je kenthet spreekwoord: "money makes the wordl go round"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
En als groot fan van de reeks hoef je straks maar één ding te doen... een PS3 aanschaffen!Je hebt immers geen keus.
Ik schaf geen PS3 aanquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
En als groot fan van de reeks hoef je straks maar één ding te doen... een PS3 aanschaffen!Je hebt immers geen keus.
Niks persoonlijks hoor... maar in dat geval vraag ik me serieus af wat je in deze topic doet... of waarom je überhaupt beweert dat je fan van de Metal Gear Solid reeks bent...quote:
Idd, mgs en xboxquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor... maar in dat geval vraag ik me serieus af wat je in deze topic doet... of waarom je überhaupt beweert dat je fan van de Metal Gear Solid reeks bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |