Bedankt, die werkt wel op deze PCquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef __aram het volgende:
http://dual-soft.com/files/revolutiontrailer_lowq.mov
Hier staat ook het filmpje van ign. Voor de mensen die het niet daarvandaan krijgen.
Wie zegt dat ik te spreken ben over mijn GameCube?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat mario en donkey kong niet al sinds de nes..
je en je moet al sinds de eerste mario van links naar rechts lopen om vervolgens Bowser in het lava te werpen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat mario en donkey kong niet al sinds de nes..
hoe wil jij FPS spelen zonder analog stick... hoe wou jij mario spelen zonder analoge stick...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Rumble en analoge stick zijn hele andere dingen, ze maken het beter zonder dat gameplay op watvoor manier ook veranderd wordt. Een gyroscopische controller is wel een iets grotere verandering en zal misschien niet door iedereen gewaardeerd worden.
vraag me af waarom je in de topic komt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Beter dan over 80 jaar nog steeds met dezelfde personages
Onzinquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef Rodie83 het volgende:
Ach Nintendo maakt op deze manier de scheidingslijn tussen zichzelf en de PS3/Xbox360 wel heel groot. Waarschijnlijk dus weer een console met een paar leuke 1st party titels, enkel interessant voor de Nintendo liefhebber. Opzich ook prima, maar mainstream gaat ie sowieso niet worden. Komt ie ook te laat voor, op het moment dat het ding op de markt komt hebben Sony en MS het grootste gedeelte van de mainstream al ingepikt.
Als Nintendo ervan kan leven, fine by me
Gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vraag me af waarom je in de topic komt?
In een FPS richt jij met je pols, ik richt met mn analoge knuppel. Leuk, ongetwijfeld, niet bijster anders. Bovendien is die nieuwigheid er natuurlijk ook vrij snel vanaf, en dan? Dan is het gewoon de zoveelste manier om een game te besturen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:01 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alleen tegen de games. Het is allemaal weer hetzelfde, maar dan mooier. Ik wil nu eens games op een andere manier spelen. En als ik dan toch mijn grafische behoefte nodig heb, dan upgrade ik mijn PC, of koop alsnog een PS3. De Xbox 360 haal ik never nooit in huis. Maar ieder z'n smaak.
Ja vind je dat echt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Stuk voor stuk geweldige games? Hou op hoor. Mario tennis, mario golf, mario 64, mario sunshine, mario dit mario dat. G-e-w-e-l-d-i-g.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja vind je dat echt?
Ik heb liever steeds de vertrouwde personages in stuk voor stuk geweldige games met steeds een vernieuwing, dan met dezelfde controllers nog 80 keer die FPS spelen.
Nee grandtourismo 5 of tony hawk 22quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Stuk voor stuk geweldige games? Hou op hoor. Mario tennis, mario golf, mario 64, mario sunshine, mario dit mario dat. G-e-w-e-l-d-i-g.
Onzin, dit is veel preciezer natuurlijk, dat kun je gewoon niet ontkennen, zoals ik niet kan ontkennen dan MGS4/Gears of War er niet vet impressive uit zien. Dan is dit veel intuitiver, kan ik misschien eindelijk eens tegen mn pa gamenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
In een FPS richt jij met je pols, ik richt met mn analoge knuppel. Leuk, ongetwijfeld, niet bijster anders. Bovendien is die nieuwigheid er natuurlijk ook vrij snel vanaf, en dan? Dan is het gewoon de zoveelste manier om een game te besturen.
Dat Nintendo dat kan weten we inmiddels welquote:Ik zou het eerst maar eens van de spellen laten afhangen, want de hamvraag is natuurlijk of Nintendo naast een speciale controller ook echt speciale games daarmee kan maken. En dat blijkt wat mij betreft nog nergens uit.
Dit is ook niet een simpel gyroscoopje.quote:Ik zal het zeker eens uitproberen, maar ik zie zeker niet in waarom een gyroscoop in mn controller mijn spellen leuker zou kunnen maken dan ze nu al zijn.
Nintendo is op dit moment gewoon zijn eigen markt aan het creeeren. Nintendo heeft de industrie gemaakt tot wat het nu is. En heeft de ervaring en middelen om zijn eigen weg in te gaan. Want hoe leuk het ook is om te FPS-en en Fighten voor de huidige hardcore gamer, de gemiddelde vrouw en oudere en jong kind trekt het niet. Die zijn in al die jaren nooit betrokken geweest bij de consolewars.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef Rodie83 het volgende:
Ach Nintendo maakt op deze manier de scheidingslijn tussen zichzelf en de PS3/Xbox360 wel heel groot. Waarschijnlijk dus weer een console met een paar leuke 1st party titels, enkel interessant voor de Nintendo liefhebber. Opzich ook prima, maar mainstream gaat ie sowieso niet worden. Komt ie ook te laat voor, op het moment dat het ding op de markt komt hebben Sony en MS het grootste gedeelte van de mainstream al ingepikt.
Als Nintendo ervan kan leven, fine by me
Neuh niet perse.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee grandtourismo 5 of tony hawk 22dat is boeiend
Fifa 97 fifa 98 fifa 99 fifa 2000 fifa 2005quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Stuk voor stuk geweldige games? Hou op hoor. Mario tennis, mario golf, mario 64, mario sunshine, mario dit mario dat. G-e-w-e-l-d-i-g.
Stuk voor stuk goede games die goed verkopen. De sports games koop ik zelf niet, maar Mario 64 en ook Sunshine waren goede gamesquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, want Nintendo heeft in de afgelopen jaren echt geen nieuwe franchises ontwikkeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 26 : Death of Otaconquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Nou is dat niet helemaal een eerlijke vergelijking, want dat zijn third party gamesquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fifa 97 fifa 98 fifa 99 fifa 2000 fifa 2005
Medal of honer, moh: rising sun: moh european assault...
allemaal spellen die het zelfde zijn met een ligte update...
mario 1 > mario 2 > mario 3 > mario world > mario 64
andere spellen met hetzelfde personage...
FPS zonder analoge stick wordt lastig, maar dit heeft weinig te maken met wat ik postte.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je en je moet al sinds de eerste mario van links naar rechts lopen om vervolgens Bowser in het lava te werpen...![]()
waarom steeds een nieuw karakter bedenken terwijl het toch heel andere gameplay is?
[..]
hoe wil jij FPS spelen zonder analog stick... hoe wou jij mario spelen zonder analoge stick...
een voorbeeld dichter bij de PS, hoe wou je Gran Turismo fatsoenlijk besturen zonder analoge besturing...
Echt niet!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Leuk weer zon ouderwetse discussie trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |