quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zou een brief op hoge poten schrijven. Mijn kind zou toch nooit iets banwaardigs doen?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef Orealo het volgende:
Dan zijn de kinderen vast niet goed opgevoed, en vind ik dat de ouders ook een ban moeten krijgen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het je ouders gewoon niet vertellen, R_ON. Over een weekje is het weer overgewaaid.
Vertelquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:
Pffft, ik heb Brechtje ooit gebanned, niks aan de hand, moet ze zich maar aan de regels houden.
ik kan er wel om grinniken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef buzzer het volgende:
Beetje sneue manier dit om over je ban te janken
Ze zat onwijs te spammenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vertel, wat had ze gedaan?
mijn eerste 2 posts in oud![]()
Ah, zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zat onwijs te spammen
Dus kreeg ze een ban, werkt prima
Ja, vette pechquote:
Nee, dat houd je toch niet tegen. Dan zou je je ook verantwoordelijk moeten voelen als ze naar school gaan en ze leren daar een taal die je als ouders zijnde rooie oortjes van krijgt (bwv).quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Interessante materie wel trouwens!
Zou jij je verantwoordelijk voelen voor wat jouw kind uit kraamt op het internet?
IK denk dat dat moeilijk controleerbaar is, en dat dat toch meer een kwestie van vertrouwen is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Interessante materie wel trouwens!
Zou jij je verantwoordelijk voelen voor wat jouw kind uit kraamt op het internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |