[b]Nee trut!{/b] Seks met iemand hebben is geen misdaad!quote:Beth continues with Joran's testimony. "Now I want to tell you the truth. I drove Natalee — We drove Natalee to my home at 1:40am. I want her to come in. I have sex with her. Next’ — and remember in all his statements she's coming in and out of consciousness — next he says that then he took her to the beach, he took her to the Fisherman's Hut. And then he calls Deepak at 3:30 a.m. to come pick him up from the Fisherman's Hut. Deepak comes. And Deepak says ‘Don't f**k with the b**ch. Let's go.’ Every statement that he gives, like I said, so sexually explicit and graphically detailed of what he does to her. It just is amazing to me that he can even admit to having sex with her. And that's not a crime?"
Ze snappen daar in Amerika niet dat een verstikkend conservatief antiseksueel True Love Waits don't drink klimaat met walgelijke moeders als "mevrouw" Holloway "sletten" kweekt zodra de meisjes de kans krijgen en alleen op vakantie gaan. Hoeveel van die groep meisjes zijn nou niet zwanger of hebben een geslachtsziekte opgelopen? Die laatste twee juist weer dankzij mensen zoals "mevrouw" Holloway.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond nog het mooie dat die Deepak in de Dr Phil show zat te vertellen dat Natalee niks meer was als een standaard blonde sloerie, ze gedroeg zich als een slet en kleedde zich als een slet. Vervolgens begint Dr Phil en heel verhaal dat Deepak een leugenaar is en de waarheid verdraaid en hoe hij zulke dingen kan zeggen. Het was gewoon een dronken gewillig meisje opzoek naar piemel en het liep verkeerd af. Jammer maar helaas. Die amerikanen zijn gewoon super ignorant.
Die moeder is echt het prototype attention whore. Ik zag er een paar maanden geleden al in een interview. Een groot drama, ze geniet echt van al die aandacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Ze snappen daar in Amerika niet dat een verstikkend conservatief antiseksueel True Love Waits don't drink klimaat met walgelijke moeders als "mevrouw" Holloway "sletten" kweekt zodra de meisjes de kans krijgen en alleen op vakantie gaan. Hoeveel van die groep meisjes zijn nou niet zwanger of hebben een geslachtsziekte opgelopen? Die laatste twee juist weer dankzij mensen zoals "mevrouw" Holloway.![]()
Volgens mij niet. Maar amerikanen doen er niet moeilijk over om conclusies aan geruchten te verbinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:41 schreef Lucille het volgende:
Zijn de letterlijke transcripts van Joran's verklaringen al openbaar gemaakt dan? Ik had de indruk dat deze nog niet openbaar waren, omdat het onderzoek nog loopt.
OMG! Dit is geen weldenkendheid meer. Dr. Phil zegt hier dat de combinatie "alles er zomaar uit flappen" en wél een geweten hebben onmogelijk is. Wat voor neppsycholoog ben je dan?quote:Dr. Phil continues his observation. "To say, you know, 'She's dressed like that, she's acting like that, she's doing those things.' To even say those things knowing that you're talking about someone that may have met with foul play, knowing that family members are upset and worried about it, and then to go forward with those kinds of comments tells you that you're dealing with somebody here that is without conscience, without the ability to appreciate the consequences of their actions.
De moeder van Natalee reageert daaropquote:Next Deepak gives Jamie his impressions of Natalee: “To tell you quite frankly, dressed like a slut, talked like one. Would go in a car with three strange guys and her mother claiming her to be the goody two shoes. Enough of the BS already.”
En vervolgens doet Dr Phil een duit in het zakje:quote:Dr. Phil asks Beth for her reaction to what Deepak has said.
She says, “When I hear him speak of Natalee, I want to make it perfectly clear that... Natalee is a virgin and she had never had any of these sexual experiences. When I hear Deepak stating you know how her mother is describing her as a goody two-shoes I mean — Natalee is just a decent young lady who has just — has an impeccable record and just sets high standards. And it all makes sense when I hear Deepak and the bartenders. Yes, these bartenders. Yes, they do slip this Ecstasy into these young girls' shots. It's just unbelievable what they have been allowed to get away with."
quote:“I want to make an observation that I think is important here," says Dr. Phil. “The shrink in me listens to this, and I've studied this young man in news footage and seen how he conducts himself and what he does. Think what kind of unprincipled individual you would have to be to, knowing that a young woman is missing, knowing that her mother is there looking for her and then describe her in that way."
Dr. Phil continues his observation. "To say, you know, 'She's dressed like that, she's acting like that, she's doing those things.' To even say those things knowing that you're talking about someone that may have met with foul play, knowing that family members are upset and worried about it, and then to go forward with those kinds of comments tells you that you're dealing with somebody here that is without conscience, without the ability to appreciate the consequences of their actions. The authorities know what we know. They know that there is this alleged pattern of drugging these girls and then taking advantage of them before they leave the island. So this is not some new revelation. But I want us to be very clear about this. Natalee's history, up to this point, the manner in which she had lived her life. The kind of citizen she was in school, the kind of citizen she was in her community, the kind of citizen she was with her friends and socially and family-wise is absolutely inconsistent with everything that was just said on that tape. There is not one shred of history or behavior to support the ridiculous things that were just said on that tape. "
"Absolutely not."
"So let's be real damn clear about that," Dr. Phil says emphatically.
De VS, dat land dat mensen de cel ingooide zonder proces wanneer ze kritiek leverden op de regering? Maar ja, wat wil je van een land dat door Engeland volgestouwd werd met criminelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Whaha, don't get me started on the US legal system
Het Amerikaanse systeem veroordeelt iemand veel eerder op vaag circumstantial bewijs. Het Nederlandse doet dit veel minder, omdat men hier uit principe liever 5 criminelen laat lopen dan 1 man onschuldig op te sluiten, en daar ben ik het eigenlijk mee eens.
Maargoed, ik wil wel es weten wat Phil nou precies heeft gezegd over Nederland en wat Nederland wel niet fout deed.
De mogelijkheid dat hij gewoon *denkt* dat hij het zich herinnert wordt weer eens uitgesloten: er zijn wel vaker mensen die na iets te hebben gelezen een tijdje later denken dat ze het echt meegemaakt hebben in ooggetuigenzaken.quote:"What the polygraph shows is that you really did not see the body being buried on that day. It was a week later when he read in the paper and then he remembered.” He continues, “This individual is not just deceptive, he's extremely deceptive. He's lying. He's lying through his teeth.
Daar heeft Phil natuurlijk gewoon gelijk. Amerikaanse, onschuldige meisjes doen zulke dingen nóóit, het ligt gewoon aan het buitenland. Altijd de schuld van het buitenland. Dat is toch logisch... En dat Dr. Phil en die moeder nu suggesties doen? Kom op zeg! We weten toch al een aantal jaren dat Amerikanen nooit suggereren, maar altijd de waarheid spreken en de feiten open en bloot op tafel kunnen leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Voor de rest denk ik trouwens dat wel meer meisjes zich als sletten kleden zonder dat hun moeder dat weet. Stom dat Phil ook zegt dat het onzin is
Precies, in dat soort derde wereldlanden vraagt men gewoon wat ooms of ze nog maagd is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef Lucille het volgende:
Ik vind het best logisch dat die moeder weet dat haar dochter nog maagd is.![]()
Waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ik lach me helemaal beroerd om die reacties in dat gastenkboek![]()
Lekker fout![]()
Kijk even in het oude topic, hier worden de directe links minder gewaardeerd aangezien iedereen dan WEER de desbetreffende topics vol gaat scheldenquote:
Mkay.. tamelijk triest ja, wat daar geschreven wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:27 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Kijk even in het oude topic, hier worden de directe links minder gewaardeerd aangezien iedereen dan WEER de desbetreffende topics vol gaat schelden![]()
oja tvp
quote:USA IS A BAD LAND
USA IS NOT GOOD
NATTALIE IS A BAD WIFE
AL QAIDA KILLED HER BECAUSE SHE WAS HATE ARUBA
YOUR WELCOME
AL QAIDA ARUBA
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:01 schreef dVTB het volgende:
Laat Dr. Phil zich nou alsblieft bezighouden met waar hij goed in is: bemiddelen bij mensen die problemen hebben binnen hun persoonlijke relaties. Deze man moet zich niet met politieke kwesties bemoeien. Het is niet aan hem om uitspraken te doen over opsporingsmethodes op Aruba, of om boycots af te roepen. Jammer dat hij dat toch doet.
mekiquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Mkay.. tamelijk triest ja, wat daar geschreven wordt.
Als het niet zo vreselijk was voor de ouders van Natalee, zou ik er hardop om kunnen lachen.
Trouwens, bij de onderstaande moést ik ook hardop lachen.
[..]
nummer 1 gevonden (de search werkt niet)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
meki
maar ik krijg
1 niet Natalee gevonden in de archieven en
2 niet de chat gevonden
Goddogot,quote:CHAT RULES
Please read our chat rules before you proceed to registration
Here listed are simple house rules that should be kept in mind. Any user who will violate any of the rules will be banned from our chat system.
Our Motto: Respect "A country of drugs and whores"
(1) Respect each other
(2) Respect our Heavenly Father "And justice for all"
(3) Respect yourself!
Chat Rules:
(1) No offensive nicknames
(2) No flooding
(3) No obscene language
(4) No posting in all caps
(5) No bashing of other chatters, whether they are present or not
(6) Enjoy your chatting experience and come back often!
END
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Innisdemon het volgende:
Is die Dr. PHil eigenlijk wel een Dr.?
In de "serieuzere" media hier is ook wel bekend dat er in plaatsen als panama, cancun en aruba meer gebeurt dan alleen maar bijbelclubjes. Fox ed zijn meer de amerikaanse telegraaf maar dan nog meer sensatie; jammer dat Phil zich daartoe verlaagt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Voor de rest denk ik trouwens dat wel meer meisjes zich als sletten kleden zonder dat hun moeder dat weet. Stom dat Phil ook zegt dat het onzin is
En bedankt voor de reclame.quote:In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
En dan de halve arubaanse jeugd die naar nederland vertrekt omdat er geen werk meer voor ze is?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Chandler het volgende:
Dus laten we hopen dat alle americanen gewoon lekker thuis blijven, hun eigenlandje vervelen.. scheelt heel wat rotzooi opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |