abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2063615
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen donderdag 1 november 2001.

pi_2063619
Breedbandstream 1.

23.58 Pascal en Coos in de sauna. Pascal : Mijn mensen stemmen op jou, dat weet ik zeker. Maar jij gaat niet weg Coos. Coos : Ik heb hier helemaal geen zin meer in. Coos over de band : De grootste schaamte van de Tweede Wereldoorlog. Ik vond het heel sterk.

0.02 Coos : Ik denk dat van het weekend Ellen voor de deur staat. Pascal : Jij verliest niet van Priscella. Coos : De week erop Leo. Pascal : Ook niet, daarna wordt het moeilijk. Coos : Je weet niet hoe het nederlandse publiek over mij denkt. Pascal : Qua afspiegeling van de nederlandse bevolking lig jij beter als Leo. Snap je wat ik bedoel ? Coos : Mmm. Pascal : Pleurisstreek dat je niet weet wie hoeveel stemmen had. Coos : Dat is helemaal niet belangrijk.

0.08 Pascal : Ik zit er minimaal tien weken. Coos ? Minimaal tien. Coos zegt niets.

0.10 Pascal lacht. Coos : Je bent pissed hè ? Pascal : Ja. Coos : Omdat ik genomineerd ben ? Pascal : Ja. En omdat het allemaal zo belachelijk duidelijk is. Waarom ik net lachtte. Coos : Ze zeiden iedereen gedag behalve ons. Pascal : Ja. Coos : Daar houden we ook niet van. Als je er last van hebt moet je het zeggen. Pascal : Alsjeblieft. Maar iedereen laat het zo duidelijk blijken.

De stream gaat naar de arme tuin waar ze nog steeds op muizenjacht zijn.

Coos en Pascal zijn niet meer te zien op een stream. Ik kijk nu naar breedbandstream 2.

0.16 Diane : Ik ben ongesteld, ik ben ouder, ik heb zeven dagen rijst en ongaar brood in mij lijer. Frank over het ongare brood : Zij heb een gevoelige maag. Gert Jan : Eindelijk een battle gewonnen zonder dat we problemen hebben opgelopen. Diane : Ik had niet harder kunnen lopen. Ik loop nooit. Ik heb er een schurfthekel aan. Gert Jan : Jij gaat wel iedere keer het fitnesshok in (op de hometrainer). Je doet wel je best. Diane dacht dat ze naar huis moest na het fietsen. Kelly : Dat dacht ik ook. Er stond in de brief, het publiek heeft besloten, ga maar naar het battlefield, en later zei Patty, neem je team maar me. Ed : Ik dacht dat jullie er om moesten fietsen wie ging. Kelly : Dat was erger geweest. Diane, dan was ik afgestapt. Ik gun het jou veel meer om hier te zitten. Diane : Doe niet zo raar. Gert Jan : Diane, als je er uit komt heb je getraind en kun je afzien. Gert Jan zegt dat de zadels en de versnelling niet goed afgesteld stonden maar hij vond wel dat het eerlijk is gegaan. Gert Jan tegen Diane : Na twee rondjes lag jij op kop. Diane : Dat had ik helemaal niet door. Gert Jan : Diane had ook een goede start (ik dacht juist dat Kelly te vroeg weg was). Kelly : Kapot was ik. Diane : Ik was ook stuk. Gert Jan zegt dat lopen sneller ging als fietsen. Kelly : Wel een leuke battle. Gert Jan : Ik vond het ook een leuke battle. Kelly : Ik dacht dat we rondjes gingen fietsen. Ik had die balken helemaal niet gezien. Gert Jan vond het mooie fietsen. Diane : Met zo'n battle moet je je kunnen voorbereiden. Ed : Ik denk dat ze met tijdsnood zaten. Gert Jan : Het is nu geen week meer. Ik denk dat de volgende battle zaterdag of zondag is. Ik maak het niet laat vanavond. Kelly : Leuk dat ze ons gekozen hebben. Diane : Ik weet niet helemaal hoe dat zit. Gert Jan : Je hebt een battle verloren maar je zit in ieder geval nog twee weken binnen. Diane over het nomineren van Priscella : Ze wil graag weten waarom. Ik vind het ook leuk om het te vertellen. Het is leuk om tegen een hard iemand hard te kunnen zeggen wat je vind. Gert Jan : Ik ben blij dat het bij ons anders is.

0.30 Kelly tegen Gert Jan : Jij wou toch terugsteken (tegen Coos). Nou is het anders. Je hebt voor niks tegen mij in bed zitten lullen. Ik hou helemaal niet van dat gezeur. Ik ben blij dat het over is. Je moet er ook niet meer over beginnen. Gert Jan vertrekt. Diane en Kelly zingen het lied 'fietsie foetsie'. Diane : Dat zijn van die liedjes die je zingt bij de avondvierdaagse (daar heb je natuurlijk veel ervaring mee als je een schurfthekel hebt aan lopen). Diane is brood aan het kneden.

0.38 Pascal in de badkamer : Kel, kom je nou ? Je wilde toch een schuimparty. Kelly : Frank wilde dat. O wat leuk. Pascal : Je moet een handdoek voor de deur leggen zodat het er niet uitloopt. Blijkbaar ligt er schuim op de vloer in de badkamer. Kelly : Hoeveel flessen zitten er in ? Pascal : Nog niet één. Kelly : Nou succes nog. Kelly vertrekt. Ze wil een paar nummertjes bestellen, ook wat teringherrie voor Ed, maar de butlertelefoon is in gesprek. Kelly : Zal ik het in de dagboekkamer vragen Ed ? Coos : Waar is Gert ? Kelly : Op zijn bed. Coos : Moet ie niet in de sauna ? Kelly : Nee.

0.43 De stream gaat naar de arme tuin. Frank : Coos blijft genomineerd staan. Tenminste, als hij niet verandert. Moet je luisteren, als ik tegen Coos had gemoeten had ik ook niet gewonnen (hij bedoelt bij de battle). Tegen Diane : Ik liep met je mee, fuck it, die lange dweil pak je wel even. Ze was nog boos ook dat ik haar niet had gefeliciteerd, vond ze erg. Leo : Kelly is het troeteldier van BB. De anderen zijn het daar mee eens. Danielle : Ook van Nederland. Frank zegt dat Coos volgende week weer genomineerd wordt. Hij ziet duidelijk twee groepen in het andere team, een groep van vier en Pascal en Coos. Frank zegt dat ze hem moeten nomineren omdat hij wel een kans maakt tegen Coos. Frank : Ik zeg niet dat jullie het moeten doen. Als ik dat bandje moet dragen heb ik er geen probleem mee. Leo, Diane en Danielle zeggen dat ze het bandje niks vinden. Andries : Het is voor de herkenbaarheid. Frank : Priscella gaat weg volgende week. De week erop gaat er weer één bij ons. Dan sturen ze de zwakste schakel, Kelly of Ed. Andries : Daar zitten we niet op te wachten. Frank denkt dat Ed wel in hun groep past. Frank : Maar het battle aspect gaat naar de klote. Hoeveel battles hebben we gehad waar je Ed in kan zetten ? Diane over het plan van Frank : Ik doe absoluut niet mee aan die praktijken. Diane : Kelly tegen Frank, dan weet ik niet wie er dan wint. Leo : Gert Jan hoeft Coos niet te kiezen volgende week. Ze hebben wel respect voor elkaar. Ik kan me best voorstellen dat Gert Jan iemand anders kiest.

0.55 Frank : Ik denk dat Diane best wel populair is. Misschien ben ik ook wel populair, dat interesseert me helemaal niet. Het enige waar ik van zou balen is dat ik bij de laatste zes zit. Leo : Ik zeg niet dat ik naar huis wil, ik mis het wel.

0.58 Frank vertelt dat zijn trouwerij 25000 gulden kostte. Frank : En mijn ouders hebben ook nog wat dingen betaald, o.a. de boot. Haar ouders hebben de bruidsjurk betaald. Hij geeft een overzicht van de kosten. Zijn ouders hebben het feest betaald. Frank vertelt verder over zijn bruiloft.

pi_2063715
1:39

Priscilla laat zich nog even uit over haar team. vind het een speeltuin lijken. Vindt de spelletjes van haar team niks aan. (Volgens mij zit het haar ook dwars dat Daniëlle haar genomineerd heeft, terwijl ze gisteren nog over een gevoelige onderwerp met haar had)
Coos zit nog over de nominaties te praten. Hij vindt dat ze beter hadden moeten uitleggen waarom iemand genomineerd wordt

The name is Nnikmal
pi_2063762
1.25 Andries : Ik word hier gelukkig door de dingen die ik thuis straks weer heb. Frank : Dat heb ik ook, alleen wil ik wat eerder. Je hebt misschien meer uithoudingsvermogen. Als ik zo eens kijk naar het hele gebeuren kan het nog best een maand gaan duren (voordat hij eruit gestemd wordt). Leo : Ik herken wel wat jij zegt Andries. Acht weken zonder informatie, dat mis ik heel sterk.

1.28 Frank : Als ze mij in de live uitzending vragen hoe voel je je dan zeg ik kut. Het concept klopt niet als wij hier twaalf dagen zitten. Frank zegt weer hoe jammer hij het vindt dat Diane verloren heeft. Diane : Er viel niet te fietsen met dat ding, echt niet. Dat is ook waarom ik me kut voel, dat we niet naar de andere kant gaan. Ik heb alles gegeven dat ik in me heb. Ik baal wel, ik dacht die heb ik in mijn pocket.

1.33 Danielle : Waarom heb jij genomineerd ? Frank : Ik heb Leo genomineerd omdat hij onpraktisch is en zijn hoofd staat ergens anders. Dat zijn bepaalde elementen die we in de groep niet kunnen gebruiken. Als ik het voor hem opneem als hij in de zeik wordt genomen, dat wordt ook niet gewaardeerd. Ik heb ook niet veel met Priscella. Diane geeft haar motivatie weer.

Breedbandstream 1

1.37 In de woonkamer. Coos : Als je in een groep samenleeft zijn de mensen die er buiten vallen degenen met een grote mond of met afwijkende ideeen. Priscella : Ik heb gewoon niks met ze. Als ze een verhaal vertellen gaat het het ene oor in en het andere oor uit. Totaal geen humor. En als het humor is is het kinderachtig gedrag. Zout gooien. Of kussengevechten. Het is een kinderkamp hier. Ik ben blij dat ik weer gedeporteerd wordt naar huis. Coos : Ik heb het ook met die band. Ik associeer het er echt mee. Ze hebben het niet eens uitgelegd die band. Misschien hebben ze er een gode reden voor. Voor ieder wissewasje moet je naar de dagboekkamer. Ik heb er steeds meer moeite mee om als klein kind behandeld te worden. Is ze een beetje over de klap heen van de uitslag van de battle ? Priscella lacht. Priscella : Ik heb heel kalm met haar gepraat en haar getroost. Coos : Ik heb het helemaal gehad. Ik heb het idee dat ik verkeerd wordt neergezet. Gert wordt in de live uitzending naar zijn mening gevraagd. Mij wordt niks gevraagd. Ik denk dat Ellen in het weekend komt. Als ze zegt Coos, loop ik er uit. Het geld kan me niet schelen. Frank komt binnen : Coos, gaat het goed ? Coos : Hardstikke goed. Coos begint over zijn deportatieband. Hij zegt dat Pascal nog in de badkamer is. Frank : Ik blijf morgen lang op mijn nest liggen. Coos : Misschien een battle. Frank : Geloof je het zelf ? Jij mag volgende week blijven. Priscella : Jij staat sterker, qua persoonlijkheid, in de groep. Voor de kijker is dat juist leuk. Coos : Ik ben één van de eersten door mijn karakter, mijn grote mond en ik ben dominant. Frank : Dat heb ik toch ook. Coos : Dat is anders, bij jou accepteren ze het. Ik heb ook het vermoeden dat BB het niet helemaal leuk vindt dat ik er in zit. Ik heb verleden week ook gevraagd of ze een hekel aan me had en of ze spijt had dat ik er in zat. Ik heb in vorige BB's nooit gezien dat iemand naar de dagboekkamer geroepen werd voor een waarschuwing. Frank : Dat komt niet op tv. Coos : Dat is lachen, ze (de anderen in het team) zeggen ons nooit gedag als ze gaan slapen. Frank : Ik heb nergens meer zin in. Priscella : Ik heb wel zin om in de laatste week nog stennis te schoppen. Frank vertelt over de muizen. Coos wil geen grieks eten. Coos : Dat vind ik goor.

1.48 Coos : Ik ben wel benieuwd naar de motivatie.

pi_2063825
Andries en Daan hebben zojuist enkele muizen in de tuin van Arm ontdekt. Ze vonden ze maar snoezig en deden een poging om ze te vangen. Frank ontdekte ook iets in het huis, maar het was mij niet helemaal duidelijk wat, iets van een wit staafje.
pi_2063833
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:07 schreef Htje het volgende:
Andries en Daan hebben zojuist enkele muizen in de tuin van Arm ontdekt. Ze vonden ze maar snoezig en deden een poging om ze te vangen. Frank ontdekte ook iets in het huis, maar het was mij niet helemaal duidelijk wat, iets van een wit staafje.
Hhahaha ja dat waren tampons .

OOOO Yes Kelly gaat nog in bad hihihihih

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 2 november 2001 @ 02:11:07 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2063842
Andries heeft het idee om Priscella teamcaptain te maken om haar zo wat meer kans te geven niet eruit gestemd te worden. Andries heeft bedacht dat het erg zinvol voor de battles is als Coos verdwijnt. Danielle is wat terughoudend maar lijkt wel mee te willen werken.
Leo komt er bij en vraagt zich af of Priscella dat wel wil. Andries zegt dat het ophoudt als ze niet wil. Hij verzekerde Danielle dat het niets met haar te maken heeft. Hij zegt dat hij haar geweldig vindt als captain en zegt ook weer op haar te zullen stemmen als Priscella toch weg moet donderdag.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2063863
Frank vraagt in het algemeen Is het nou een nominatieband of een deportatie band ....

Hhahahha LOL

vrijdag 2 november 2001 @ 02:16:23 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2063874
Diane zegt ook dat ze denkt dat Priscella er niet aan mee werkt omdat ze naar huis wil.
Andries vraagt zich af hoe Diane van zijn plannetje op de hoogte is. Ze zegt dat hij het haar al verteld heeft, maar Andries kan er zich niets van herinneren. Hij zegt dat hij het ook al met Frank overlegd heeft en dat die ook twijfels had. Andries is van mening dat Priscella zowiezo weg moet als ze niets doen.
Diane zegt dat Frank misschien captain wil worden als Priscella dan toch weg moet donderdag. Andries en Leo reageren meteen dat hij hun stem in ieder geval niet krijgt. Diane ziet het ook niet zitten als Frank dan captain zou worden... dus dat risico is van de baan!
pi_2063884
Andries wil iets ondernemen om Pris erin te houden, zodat Coos eruit gaat. Hij wil Pris captain maken, niet om Coos eruit te gooien maar omdat ze het andere team af moeten breken omdat het anders veel te sterk wordt.
A: Coos gaat link worden deze week, dat merk ik nu ook al.
Di: Ja, dat zei die net ook al "Je begrijpt toch wel dat ik me nu ook ... voel".
A: Ja, maar ik wil het er eerst met Pris over hebben, maar dan moet het wel morgen al.
Andries en Diane discusiëren er nu over of A dit nou wel of niet eerder vandaag met D over gehad heeft.
A: ... maar ik vind Daan gewoon een steengoeie captain.
L: Ja goed, ik denk er effe over na.
Di: Maar we moeten wel oppassen. ....Frank...
A: Hij heeft mijn stem niet.
Da: Mijn stem ook niet.
Diaan vertelt iets over Frank en captainschap, maar volgens mij zijn haar batterijen leeg, ze is slecht verstaanbaar.
Leo wenst iedereen welterusten en vraagt of ze wel eten voor hem bewaren.
Da: Neem je Minnie mee naar bed?
L: Ja.
A: Volgens mij zitten er drie muizen, maar als er drie zitten dan zitten er vijftien. En volgens mij zitten ze er al dagen.
pi_2063943
2.05 Priscella zegt dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan. Ze laat haar pols zien. Frank : Dan moet je schuin snijden. Priscella : Dat wist ik niet. Frank : Je kan mij niet in de maling nemen.

2.07 Coos : Ik ben nog steeds pissed. Diane : Ik snap het niet. Coos : Zomaar. Diane : Je wil het niet vertellen ? Coos : Kleren mogen niet over maar stank mag niet ook. Ik klets maar wat. Ik ben ook een beetje in een emotionele bui. Door mijn teamleden ben ik op een deportatie gezet. Dan reageer ik niet normaal. Diane : Ik zou mij ook niet lekker voelen. Frank : Je laat je toch niet in de maling nemen door Coos. Je kent hem toch ? Diane : Dat doe ik toch niet ? Frank : Je lult met hem mee.

2.10 Frank : Coos, volgende week is jouw bedje vrij. Dan kan Pascal dwars in het bed liggen. Priscella : Als er twee hier weg gaan krijgen wij Ed. Coos tegen Pascal : Eén van ons. Alsof er niks verandert in twee weken, alsof al onze teamleden allemaal boemannen zijn. Ed : Misschien ben ik dan wel captain. Pascal tegen Ed : Jij stuurt echt niet Gert Jan of Sandy naar de overkant. Ed : Dat weet je niet. Coos : Zeg het niet te hard, hij zit zo in de dagboekkamer en over een kwartier hebben we weer een motie van uitdaging.

2.14 Kelly : Heb jij mij genomineerd Pascal ? Pascal : Ja, en ik jou. Dat lag allebei in de verwachting. Kelly : Je moet iemand nomineren. Als je goed na gaat denken. Pascal : Weet je überhaupt wie wie heeft genomineerd. Coos dacht dat Kelly hem genomineerd had om wat ze in de dagboekkamer had gezegd. Kelly : Ik vind jou wel leuk. Af en toe een beetje vreemd maar wel lekker. Coos : Hoezo vreemd ? Geef eens voorbeelden. Ik vind het leuk om dat te horen. Kelly begint weer over het wat kijk je chagrijnig verhaal etc. Coos na de uitleg van Kelly : Als dat alles is ben ik helemaal niet vreemd.

2.22 Kelly : Heb jij mij genomineerd ? Coos : Ja, dat is nu wel lullig. De battles worden steeds zwaarder. Ik moest kiezen tussen jou en Ed. Ed is met puzzels heel erg goed. Het heeft niks te maken met de persoon. Als het om de persoon gaat had ik iemand anders genomineerd. Vanavond win jij een battle, dus het gaat niet op. Had jij het verwacht dat ik je had genomineerd ? Kelly : Ja. Pascal gaat rekenen, hij heeft één stem, Kelly heeft er twee, dus de andere drie zijn voor Coos. Coos : Gert Jan heeft al gezegd dat hij mij genomineerd heeft, Sandy ligt voor de hand, de laatste moet Ed zijn. Kelly : Ed wordt voor blok gezet. Coos : Ik zou het leuk vinden als je een motivatie geeft. Dat wil je niet zeggen ? Ed : Daar heb ik geen behoefte aan.

vrijdag 2 november 2001 @ 02:32:41 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2063950
Kelly zeg dat ze haar allemaal mogen nomineren.
"Ik ga toch niet weg", zegt ze resoluut. "Dus nomineer me maar".

(mag ik even een teiltje)

Coos en Pascal denken dat Daan en Diaan de populaiste bewoners uit het andere team zijn. Frank zit aandachtig te luisteren.

pi_2064016
Diaan en Andries zitten nu alleen buiten te praten. Ik wacht eigenlijk nog steeds op de vervolgzoen maar het ziet er nu nog niet naar uit dat die er gaat komen aangezien ze het over werk en vaste lasten hebben. Andries oppert dat Diaan's stem ook ontdekt kan worden en dat ze daar wat mee kan doen. Diane is wel eens naar een concert van Job uit de Bus geweest.
O wacht Daan zit er ook nog bij. A en Daan willen naar bed, Diaan wil persé blijven zitten.
Di: Jij hebt het geduld van Frank jij.
A: Ja, op een gegeven moment heb ik het gehad, ik heb al 1,5 uur, wat zeg ik, 3 uur naar die oven liggen staren.
Di zingt een liedje.
A: hé daar heb je hem weer dat muisje, zie je daar, in dat holletje. Ritsel, ritsel, ritsel, ik hoor ze hier gewoon ritselen joh.
D: Ik moet deze broek echt wassen.
A: Hé jongens ik wil nu echt naar bed, het is koud, maar ik wil eerst eten.
Diaan zingt en fluit driftig voor zich uit.
Andries vertelt binnen aan Coos dat er muizen zitten.
Di zingt: Piep, piep, piep, piep, piep, piep, piep, piep, piep, piep, pieeeeeeeeeeeeeeep.
Ed oppert een methode om de muizen te vangen.
Andries gaat naar bed.
pi_2064024
2.31 Pascal : Niemand wint dat miljoen. Zes weken van te voren krijg je encyclopedien en daar krijg je dan vragen over of zo.

2.34 Pascal : Ben je er stil van Kel ? Kelly : Als Ed op mij had gestemd was ik genomineerd.

2.38 Coos en Ed in de keuken. Coos : Misschien wil ik er wel aan werken. Het is alleen maar positief. Ed : Ik heb gezegd dat jullie een sterk team vormen. Ik ben daar niet de dupe van maar anderen wel. Met Pascal heb ik meer. Pascal : Zie je wel, het was één van ons. Ed : Ik heb ook aan Kelly gedacht i.v.m. de battles. Coos zegt dat hij en Pascal vaak hetzelfde denken. Ed vertelt dat hij in de tuin een discussie begon met Coos en dat tien minuten later hij met twee man stond te praten. Coos : Jullie hebben eigenlijk precies hetzelfde. Hij zegt dat als Sandy naar bed gaat zij Gert Jan, Kelly en Ed goedenacht wenst maar hem en Pascal niet. Coos : Wat doen we dan verkeerd ?

2.43 Coos : Ed, ik ben absoluut niet boos hoor. Ik was alleen benieuwd naar je beweegredenen en dat kan ik goed begrijpen.

2.45 Bij het hek. Pascal : Ik denk dat Frank tot het einde blijft. Frank : Waarom ? Pascal : Stel dat er vier over blijven bij jullie. Dan nomineer jij Daan, Diane nomineert jou, Andries nomineert denk ik ook Diane en Daan Frank (of ik heb het niet goed verstaan of het klopt niet). Zo zal het gaan denk ik op dat moment. Danielle : Tegen die tijd kan je er weer heel anders over dingen denken. Pascal : Jij hebt meer aan Andries en Diane. Jij gaat je irriteren aan iemand die loopt te brommen.

2.48 Coos : Die reactie van die Patty vind ik een beetje vreemd. Over die envelop. Pascal : Zij dacht dat het de envelop was waar de dinge (de opdracht voor Kelly) in zat. Het kwam bij mij ook vreemd over. Coos : Ik had echt gehoopt dat ik weg mocht. Ik vind het echt een domper. Pascal : Ik ben toch wel blij dat ik er nog ben. Ed : Wou je ook naar huis ? Pascal : Een beetje tweestrijd. Gister en eergister waren zulke klotedagen. Het kwam me echt mijn strot uit.

2.53 Coos en Pascal gaan naar bed.

2.55 Andries vertelt Ed over de muizen. Coos, die niet naar bed is maar op de bank ligt : Met het koude weer komen ze naar binnen. Dan gaan ze echt het hooi binnen. Andries : Dan gaan ze holletjes maken. 's Nachts kruipen ze over je slaapzak. Ik ga morgenavond muizen vangen. Met een stukje kaas. Ed heeft de eerste muis al binnen gesignaleerd. Met een paar biertjes op. Ed : Ik drink Redbull. Andries gaat naar bed : Jongens welterusten. Coos en Ed wachten op Kelly die in de badkamer is.

pi_2064043
Herstel: Andries is nog op, wenste iemand anders welterusten. Hij zit nog met Diane en Daan buiten en meldde net dat Ed binnen ook een muis had gezien. Ze wachten nog op het brood.
In Rijk zijn Ed en Coos nog op en zit Kel in bad. Volgens mij zei ze zojuist dat het haar niet uitmaakte dat de heren de badkamer binnenkwamen (Ed en Coos).
C: Veel plezier Kel.
E: Soo, alles lekker beslagen hiero.
Ed wenst Kel welterusten, zij merkt volgens mij op dat ze het wel lekker vindt om effe alleen te zijn.
Einde beeld Kel in bad.
Pascal ligt in bed te lezen, Coos kruipt bij hem in bed, het lijkt wel een getrouwd stel.

Arm:
Da: Ben je er een beetje over heen?
Di: Nee.
Da: Ik baalde toen ook zo van die brancardrace.
A: Muizen ... waar houden die niet van?
Di: Katten.
A: Ooo, hier zit een heeeeele mooie, een heeeeele mooie.
Da: Hoezo istie mooi dan?
A: Hij heeft een mooie bruine pels. Die heeft genoeg te eten.
Di: Vacht.
A: Pels, pels.
De drie armen gaan nu eten.
Di: Het brood is warmer dan de thee.
Da: Daar zitten we dan brood te eten, thee te drinken en kou te kleumen om drie uur 's nachts.
Di: Ze vroegen aan mij hoe gaat het nu met eten. Nou we hebben meer maar ik heb honger....
Da: Ik ben ontzettend bang dat we weer gekort gaan worden of zo.
Di: Het spijt me echt, het spijt me eigenlijk helemaal niet (?).
A: Soo, die Kel die ging als een snoek.

OT: trouwens wel erg goede beeldkwaliteit vandaag, haarscherp.

pi_2064052
Diane blijft in haar eentje bij de oven .
Andries wil haar over halen om toch te gaan slapen .
Hij zecht dat het half vier is en vraagt of ze zijn horloge in zijn laatje wil leggen .
Daan poetst de tandjes en andries gaat naar binnen .
Daantje blijft toch bij Diane omdat ze het anders zieleg vind dat ze alleen zit .
pi_2064056
Diane en daan hebben lol over de laatste batel .
Diane voelde zich voor paal staan In de kleding die ze moest dragen en de manier waarop BB deze batel heeft geregiseerd .
pi_2064057
Daan kan Diaan niet alleen laten en komt weer bij de oven zitten.
Daan: Maar je hoort het aan Patty's stem als ze zenuwachtig is. Wat doe je?
Di: Ik bereken mijn kansen.
Andries komt weer terug, hij voelt zich zo schuldig dat hij naar bed gaat, hij vindt dat zij ook moeten komen en vertrekt weer.
Daan: Wat een dag, dit is wel de raarste donderdag uit mijn BB-tijd.
Ze beginnen over Kel. Dat ze niet/wel ongesteld is, dat ze geen kindertjes kan krijgen. D en D vinden het wel knap hoe ze is. Ze is wel verstandig voor haar leeftijd. Je kan merken dat ze veel support heeft gehad van haar ouders.
Nu over de mislukte battle, de losse helm en de tape.
Di: Er staat wat in de fik. (krijgt een flinke hoestbui).
Da: Hoe kan dat nou? Wel een heel bizar broodje, alleen bruin aan de onderkant.
Di: Hij is ingevet met spekvet, even kijken, nog een kwartiertje.
Da: We zitten gewoon in het BB-huis (komt er ook 1 achter).
Di: GVD, wat baal ik, ik voel me echt voor paal gezet weet je dat. Gewoon zeggen de Battle begint nu, uitgelachen worden door je captain.
Da: Hoe je dat ook zei van die helm?
Di: Dat ding zat hartstikke los op mijn kop. Ik zei moet dat ding niet wat strakker, het is toch een valhelm? Geeft niet, het is toch een show, het hele project is maar voor de fun.
Daan lacht om haar.
Di: Het is toch de bedoeling dat ie me beschermt als ik val? Ik voel me echt voor paal gezet en dan ook nog verliezen. En ik rennen.
Da: Kel kon trouwens wel in ene rennen met die enkel. Maar hij was nog wel dik, sooo wat zag die blauw zeg.
Diaan weer een hoestbui.
Da: Heb je het benauwd?
Di: Nee, ik ben gewoon zwaar aan het ademen.
Da: Net als ik vorige keer, we zijn echt aan het aftakelen.
pi_2064065
Diaan vertelt dat zij zich achtergesteld voelt door BB. Ze heeft een bepaalde cd niet gekregen, een douchegel niet, zij werd niet de DBK ingeroepen voor een gezellig gesprek maar aan haar vroegen ze wil je wel? En als zij bestelde dan werd er weer gezegd dat ze duidelijker moesten praten.
Di: Ik weet ook wel dat ik daar niets achter moet zoeken, maar ja, en ik ga er dan ook niet meer om vragen. Waarom laten ze mij dan ook weer in de zenuwen zitten door me tijdens de live-uitzending naar de DBK te roepen. Ik heb gewoon heel vaak het idee .... nee, gewoon, van dat ik ...zo van laat 'r maar lullen.
Da: Nee, dat is niet zo. Je moet niet zo negeatief denken.
Di: Maar alles wijst er ook op. Als ik iets wil (tampons) dan moet ik het weer met minder doen terwijl ze voor anderen stad en land af zoeken. Dan voel ik me echt kut, dan denk ik wat mankeer ik? Elke keer komt er iets terug, ik vind dat gewoon raar.
Da: Maar je moet daar niet te veel achter zoeken.
Di: Ik weet wel dat het aan mij ligt, maar zo voel ik het wel. Al die kleine dingetjes. Als ik in Rijk Zovirax bestel dan krijg ik het niet terwijl Andries alles krijgt.
Da: Maar jij ziet alleen de dingen die hij wel krijgt en niet de dingen die hij niet krijgt, en hij doet er ook erg zijn best voor.
Di: Maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ze zullen mij echt niet betrappen op wissewasjes. Ik doe één keer iets en ik heb gelijk een 1000 sanctie aan m'n kont hangen.
Da: Maar het gras bij de buurman is altijd groener. Misschien moet je die dingen gewoon duidelijker aangeven.
Di: Dat is het niet, ik heb gewoon het gevoel dat er niet naar me geluisterd wordt.
pi_2064068
Di: Net als die Schifmacher, opeens vindt iedereen hem leuk, en dan krijg ik een opmerking van Frank, terwijl hij later ook aan het hek staat.
Da: Maar al die kleine dingetjes die stop jij in een doosje die jij in de kast zet en al die doosjes stapel je op. Ik gooi al die doosjes het raam uit.
Di: Nou dat vind ik knap van je. Ook met die handtekeningen, dan ben ik weer als laatst aan de beurt terwijl hij voor jou en voor Frank gelijk een papiertje haalt.
Da: Jeetje, dat je dat allemaal onthoudt. Eigenlijk moet je dat gelijk tegen iemand zeggen omdat de wereld uit te helpen. Ik denk ook dat mensen snel denken dat jij er wel tegen kan, jij bent toch best goed gebekt. Jij laat sommige stukjes van jezelf niet zien, of niet op een kwetsbare manier. Dan reageren mensen ook niet op een bepaalde manier op jou, net zoals ze bij mij op een bepaalde manier reageren. En ik snap ook wel dat het moeilijk voor je is omdat je vaak gekwetst bent, maar toch is dat de enige manier om er over heen te komen. En Coos die doet wel koel maar die vindt het ook allemaal kut, en die pakt dan de zwakke schakel. Net als jij een muurtje hebt heeft Pris ook haar muurtje met humor. Voor jou is het ook allemaal zo en voelt het allemaal zo, en dan kan ik wel zeggen dat het allemaal niet zo is maar dat is niet zo, maar je moet die doosjes niet opstapelen.
Di: Ik vind het zelf ook stom dat ik zo denk, als ik die doosjes tampons niet krijg dan denk ik gelijk hebben ze een hekel aan me. Als ik me kut voel dan moet het er gewoon effe uit. Dan denk ik ook waarom moet ik ook die fiets?
Da: Ja, maar dan ga je alles zo bekijken, dan kan ik ook gaan denken waarom zijn mijn schoenen er niet. En de dingen die er wel voor je gedaan worden die zie je toch ook wel.
Di: Maar soms voel ik me zo kut dat alles waardoor ik aan alles denk waarin ik in een slachtofferpositie verkeer.
En als ik dit alles uitspreek dan realiseer ik ook wel dat het allemaal onzin is, maar ja, daar praat je nooit over. Het schiet niet op, het slaat nergens op.
Da: Nou dat is niet waar, het slaat nergens op.
pi_2064072
Na een flinke knuffel van daan gaat Diane haar tandjes poetsen .
pi_2064075
D en D huggen elkaar nog eens flink.
Da: Het is toch niet erg om je af en toe kut te voelen. Je moet niet al die kleine dingetjes opstapelen.
Di: Wat ik niet begrijp is dat ik helemaal niet blij ben dat ik er nog in zit, ik denk alleen maar aan die battle.
Nu wat gefluister, onverstaanbaar.
Ze gaan naar binnen, Di poetst haar tanden, weer huggen, Da gaat naar bed, Di gaat naar de plee, pyamaatje aan (hé, hebben ze wel deo aan de arme kant?) en naar bed, hèhè, kan ik ook eindelijk. Welterusten!!!
  vrijdag 2 november 2001 @ 09:18:04 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_2064456
Zowel arm als rijk nog steeds in diepe rust
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 2 november 2001 @ 09:36:08 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_2064538
Arm ontwaakt langzaam maar blijft nog op het stro liggen.
In rijk is iemand opgestaan niet zo snel kunnen zien wie
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 2 november 2001 @ 11:12:25 #25
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2065341
Diana is een half uurtje geleden opgestaan.

GJ is al langer wakker. Hij heeft gestept en ligt nu onder de zonnebank.

vrijdag 2 november 2001 @ 11:27:48 #26
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2065488
Diana ligt weer in bed, en Gj ligt nog steeds onder de zonnebank.
  vrijdag 2 november 2001 @ 11:38:39 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_2065573
En nog steeds onder de zonnebank.
Lijkt me niet echt gezond....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2065636
BB-regie, gooi maar eens weer wat house in tha house. Wat een slome gebakjes.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_2065686
De cameraman verveelt zich zo te zien ook stierlijk. Hij zoomt steeds in op allerlei objecten. Misschien om ons bezig te houden.
pi_2065978
GJ lijkt me als enige wakker. Hij ruimt het een en ander op (loopt alleen in zijn boxer buiten....brrrr...)

Laat BB de bewoners a.u.b. wekken, want er gebeurt helemaal niets

pi_2066282
Coos is nu ook wakker. GJ en C proberen een gesprek gaande te houden. Het weer is al aan de orde geweest, de zonnenbank, het al of niet goed slapen.
Arm ligt nog steeds op apegapen.
pi_2066317
Coos vertelt dat hij vroeg naar bed gaat irl met een glas melk en dan Nova kijkt. GJ: ik kijk ook tv in bed, maar niet met een glas melk. Gewoon normaal.
Ze hebben het nu over de nominaties. Coos vertelt dat hij Kelly heeft genomineerd, maar dat het leuke nu is dat de reden waarom hij haar genomineerd aan gruzelementen is omdat ze de battle heeft gewonnen.
pi_2066365
Voor GJ is BB meer een emotionele battle. Hij vindt zichzelf best een emotionele trut soms. Normaal jankt hij alleen als er iemand dood gaat. In het huis wordt er een emotionele aanslag op hem gepleegd.
pi_2066494
GJ en C nog steeds in gesprek over de nominaties. GJ heeft net verteld dat hij het gemakkelijk vond om C te nomineren.
GJ denkt dat C mensen kapot kan maken. In ieder geval zou C hem kunnen slopen. GJ wil het niet uitpraten met C omdat hij het gevoel heeft dat hij in de tang zit. En met tang bedoelt hij de combi C - P.
De mannen hebben een heel open gesprek. GJ is heel duidelijk in zijn gevoel tegenover C. Dat hij geen vriendjes met C wil zijn. C vindt dit gesprek positief ook al zullen de mensen wel denken na de ruzie die ze hebben gehad.
C zit niet bij GJ in groep 1. Hij zal niet terugvallen op eerdere gebeurtenissen. Zoals het geval dat P hem niet naar het andere team liet gaan. Hij vertelt dat bij de volgende keer dat C hem te grazen neemt hij zijn defensiesyteem in werking stelt. C zegt dat dit niet meer zal gebeuren. Dat het de afgelopen 3 dagen goed ging en dat ze het zo moeten houden. C gaat nu voor een bakkie troost zorgen.
pi_2066713
C is nu aan het hardlopen. P ook wakker, hij ligt te lezen op een bank. De rest van rijk is niet te zien.
Arm NOG steeds in dromenland. Zou BB ze een slaapmiddel hebben gegeven??
pi_2066842
Het valt me nu ineens op dat C zijn nominatiebandje niet draagt om één van zijn armen. Hij gaf vannacht al aan in de sauna dat hij het niet zou dragen. Houdt hij zijn woord? Heeft iemand van de andere streamers het bandje al gezien?
Leo is ondertussen van zijn matras afgerold en loopt ook buiten.
pi_2066982
Gert Jan en Kelly praten al enige tijd over lekkere geurtjes.
Van bepaalde geurtjes wordt Kelly helemaal gek als een man die op heeft. Ongeacht hoe lelijk hij is.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 2 november 2001 @ 14:32:10 #38
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2067189
Even een vraagie tussendoor:
Hoe heet dat nummer wat er wel eens gedraaid wordt in het BB huis, dat trance nummer, zo'n vrouw zingt er door heen, iets van Fly Away ofzo. Elke keer als ze muziek krijgen , draaien ze dat nummer, weet iemand het??????????????
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  vrijdag 2 november 2001 @ 15:00:26 #39
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2067487
kelly: "het is wel vervelend voor jou dat je als captain steeds tegen Coos moet zeggen dat ie zijn armband om moet"
Sandy: "aagh dat lukt me wel hoor"
Kelly stokerig: "ja maar is toch vervelend"
Sandy: "ja ik begrijp het ook wel"
kelly: "ja"
Sandy: "'t is ook niet leuk"
  vrijdag 2 november 2001 @ 15:01:40 #40
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2067506
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:32 schreef BIGMAMA het volgende:
Hoe heet dat nummer wat er wel eens gedraaid wordt in het BB huis, dat trance nummer, zo'n vrouw zingt er door heen, iets van Fly Away ofzo. Elke keer als ze muziek krijgen , draaien ze dat nummer, weet iemand het??????????????
-edit- je had het over trance...sorry.. (kan dus geen furtado zijn)
  vrijdag 2 november 2001 @ 15:08:21 #41
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_2067579
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 14:32 schreef BIGMAMA het volgende:
Fly away - Captain hollywood project toevallig ??
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 15:54:51 #42
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2067985
Frank is (van karton?) een tweedekker vleigtuigje aan het bouwen.
Ziet er goed uit.

Er kwam even een somber voor zich uit kijkende Priscella in beeld.

Buiten spreken Andries en Leo af vanavond te proberen de muis te vangen.
Ze willen het temmen.

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 02-11-2001 16:03]

The future is after you
  vrijdag 2 november 2001 @ 16:03:04 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2068043
Kelly loopt te schreeuwen terwijl Sandy aan het bestellen is.
Sandy:" he stil"
daarna lopen ze door naar de slaapkamer.
Kelly: "als ik vrolijk ben dan schreeuw ik gewoon"
Sandy: "en als ik zeg dat je stil moet zijn dan ben je effe stil"(grappig bedoeld)
Kelly: "nou ik mag toch wel schreeuwen als ik vrolijk ben dat doe ik altijd" (beledigd)
Sandy: "ik was toch aan de telefoon, ik verstond hem helemaal niet meer"
Kelly: "nou dan schreeuw ik toch niet meer"
pi_2068513
Ik val er net in, maar volgens mij heeft BB het verzoek van GJ eerder vandaag "mogen we een bal voor een uurtje en met de buren voetballen op het battlefield" ingewilligd.

Ze zijn lekker bezig aan een potje voetbal.

Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
pi_2068537
oeps realiseer me ineens dat het ook wel eens een battle zou kunnen zijn!
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 17:32:25 #46
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2068571
Nee het is geen battle.
Arm krijgt er wel extra rantsoen voor. Oorspronkelijk was er sprake van een inzet van F250.
Wat daar van geworden is en de details is me ontgaan.
The future is after you
pi_2068595
Het lijkt me een vriendschappelijke potje, aangezien Diane en Danielle in het doel staan.
  vrijdag 2 november 2001 @ 17:39:54 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_2068621
Priscella doet niet mee geloof ik, het lijkt of ze alleen bij de oven zit.
  vrijdag 2 november 2001 @ 17:49:41 #49
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2068699
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 17:39 schreef APK het volgende:
Priscella doet niet mee geloof ik, het lijkt of ze alleen bij de oven zit.
Oh, is ze weer aan het stoken???
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 17:57:15 #50
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2068751
Sandy kan trouwens best goed met de bal overweg.

Ze doet wat bal kunstjes tijdens de pauze.
In het spel loopt ze wat te rennen, maar wordt niet aangespeeld.

The future is after you
  vrijdag 2 november 2001 @ 18:00:42 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_2068773
In de rust van de wedstrijd is Pascal aan het 'Louis van Gaalen' tegen Leo.
P: (tekenend in het zand). Als je nou hier naar binnen trekt, als Andries de bal heeft, dan kan ik alleen verdedigen.
L: Oh, ja, aanvallen, het moet even een mechanisme worden.
(etc.)

Coos heeft inderdaad zijn 'aanvoerdersband' niet om.
Priscella ook niet in het arme gedeelte.

(Over naar Hugo Walker voor de tweede helft...)

vrijdag 2 november 2001 @ 18:16:49 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_2068874
In de 52ste minuut raakt Frank geblesseerd.
'Wat een kankerspelletje zeg, Godverdomme!'

Ik ben benieuwd of rijk van deze 'Elk voordeel hep ze nadeel' situatie zal profiteren.

vrijdag 2 november 2001 @ 18:26:08 #53
7531 Dutztrasz
't rommelt in Nederland .
pi_2068938
Sandy en Kelly verlaten het battlefield, de rest een begint een spelletje 'paaltjesvoetbal'
Big Brother roept Sandy en kelly terug, 'niemand verlaat het battlefield totdat BB het zegt!'
  vrijdag 2 november 2001 @ 18:30:56 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_2068972
Stem: 'Het team van Andries heeft verloren.'
(Dit was alleen te horen in de tuin waar Priscella uiterst depressief in een potje zat te roeren. Zag er niet vrolijk uit.)
(Team van Andries? )

Priscella wordt nu naar de dagboekkamer geroepen.
Priscella blijft gewoon in d'r potje roeren.
(Of ze moet snel geweest zijn toen ik dit opschreef.)

vrijdag 2 november 2001 @ 18:38:02 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_2068998
Andries: Big Brother, we willen graag van het Battlefield af.
Stem: Jullie mogen nog niet weg.
Bijna op het zelfde moment gaat het hek open en wordt er patat binnen gebracht.
Iedereen: Oooooh, wat lekker.
Frank: Beter dan klaarkomen dit, mogen we een pilsie d'r bij?

Arme Priscella krijgt niets, zit nog steeds bij de oven te koken.

vrijdag 2 november 2001 @ 18:42:24 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_2069025
18.35

Kelly: hahaha, die arme Priscella heeft niks, of zou ze daarvoor naar de dagboekkamer zijn geroepen?

Frank: Nou, vanavond nog effe een motie van uitdaging en morgen een formule 1 autootje bouwen van karton.

Alle bewoners worden nu naar binnen geroepen.

Kelly: Pris, heb jij geen patat gekregen.
Pris: Nee, ik zat hier te koken, en ik was lekker alleen.
(Iedereen in arm gaat nu naar binnen en laat Priscella bij de oven zitten.)

vrijdag 2 november 2001 @ 18:48:16 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_2069058
Frank: Nou daar zitten we weer in kut-arm, wat een kutzooi, moet we ons weer behelpen, wat een kutzooi. Ik doe niet meer mee met dit soort activiteiten. Als er nog een keer wat gebeurd dan leg ik er uit.

(Ik ga effe snel nog wat lip gloss aanbrengen voor de uitzending.)

pi_2069573
GJ en K zijn gezellig aan het bubbelen met zijn tweetjes.
Ed is geïnspireerd door Schiffmacher blijkbaar, want hij is nu bezig een tattoo bij C te tekenen. Bloemetjes!
pi_2070041
In rijk liggen Kelly en GJ op bed te kletsen. In arm zijn Frank, Priscelle en Danielle buiten bij de stoof, ze hebben het over de prijs van rijlessen, Frank betaalde destijds maar 35 piek per uur en Daan wel 60 gulden. Frank wil nu dat hij genomineerd wordt, omdat hij denkt dat hij dat wel wint Daan: ja, daag, dat risico gaan we toch niet lopen, stel dat je naar huis moet? Frank: nou, dan kan ik lekker naar huis... heb ik ook tegen Priscella gezegd, dat ik haar benijd om dat bandje, ben je toch wat eerder thuis. Het gaat er nu weer over hoe lang ze al in het huis zitten (dat is ook een dagelijks terugkerend gesprek, tast een verblijf in het BB-huis het korte-termijn geheugen aan?)

Verder gebeurt er helemaal niks, het is saai en ik ga dus even wat anders doen... tot later

vrijdag 2 november 2001 @ 21:42:26 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_2070428
'Wie dorst heeft in alcohol, zoekt, en gij zult vinden.'
Coos laat een boodschap achter voor de wijndrinkers die allen op bed liggen.

Alle wijn wordt verstopt in de fontein. Dit idee kwam van Pascal. Danielle en Frank kijken belangstellend toe over het arme hek.
Ed doet ook mee, hij heeft weinig keus, dus ze laten een paar biertjes voor hem achter.

De drie dames (Kelly, Sandy en GJ) babbelen in de slaapkamer over uitgaansgelegenheden in de Reguliersdwarsstraat.

pi_2070463
Coos, en paskwal pakken alle flessen drank in en kieperen die in de vijver, halen dus weer een geintje uit, Frank slaat alles gade en ziet er de lol wel van in.
GJ vertel in slaapkamer een verhaal dat hij mer zakenrelaties een gay bar per ongeluk in was gegaan, en dat een van zijn vrienden een tik op zijn billen kreeg en dit wel leuk vond.
Verder een gezapig sfeertje +:
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  vrijdag 2 november 2001 @ 21:58:44 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_2070585
Stem: Wil Coos naar de dagboekkamer komen, Coos naar de dagboekkamer.'
Pascal tegen Ed: Dan krijgt ie dadelijk weer op z'n sodemieter.
(Coos is weer terug, ik weet niet wat er gezegd is in de DKB)

Frank: bla bla bla, en dan ga ik morgen lekker m'n formule-1 autootje bouwen.
Coos: Frank, jij bent echt de perfecte BB bewoner.
Frank: Hoezo?
Coos: Nou gewoon.

(Ik ga nu even die fontein leeghalen en de stad in.)

pi_2070665
rijk heeft het koud.
Pascal:ik heb nou wat losgelaten wat lekker warm is.
Arm: Frank; we gaan dadelijk lekker muizen vangen.
Frank; hier is het helemaal niet koud.
Prisc zit wat stilletjes te kijken, heeft weinig te melden.
Frank:Die kale pleurishond (Coos) heeft me vanmiddag gvd keihord op mu knieen geschopt.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
pi_2070709
n.a.v. flessen verstoppen;
P en Coos speculeren op wat GJ zal zeggen als die straaks wat wil drinken en er is niets meer.
ze zitten weerwat te zieken.
pi_2070750
Ed heeft muziek gekregen, en zet zijn favoriete headbang muziek op, toch leuk dat hij daar lekker van geniet.
Hij zingt de teksten mee: (Rage against the machine)
Andries heeft de cd ook en zingt ook mee.
Kelly is wakker en meldt zich joelend.
pi_2070792
Sandy en Kelly zijn weer van de partij.
GJ komt er ook bij. kijkt in koelkast, pakt glas, ....
heeft toch een wijntje ingeschonken (of bessensap) ???
Kelly heeft iets van passoa met ijs.
Ik doe toch die kut schoenen uit, kan er niet op lopen.
Queen:Don't stop me now. (lekker nummer)GJ staat en zit lekker in zijn vel.
GJ : We kunnen best gaan zingen: W're the champions.
Kelly : BB mag ie wat harder ???
pi_2071764
Breedbandstream 1.

23.44 Pascal, Coos, Ed en Frank spreken over computerspelletjes. Ed : Mensen zeggen, waarom koop je geen pc, maar ik ga geen vijf zesduizend gulden uitgeven voor een pc. Ik speel er toch alleen maar spelletjes op. Frank : Op de Playstation heb ik alleen maar voor mijn zoon spelletjes. Playstation 2 speel ik bij mijn nichtje. Frank speelt verder spelletjes op zijn pc. Pascal : Als ik thuiskom wil ik de Playstation 2. Frank : Wacht nou op de X-box. Ed : Koop ze gewoon allebei. Ed vertelt dat hij vijf spelcomputers heeft gehad. Frank : Op een pc speel je de mooiste spelletjes. Pascal : Playstation is een volwaardige computer. Frank : Kom op.

23.49 Frank : Ik heb twee firewalls op mijn pc. Hij vertelt een verhaal over hackers. Frank is van plan via zijn pc gratis Canal plus te gaan kijken. Hij vertelt dat hij dvd-spelers regiovrij maakt. Pascal weet niet wat regiovrij is. Frank legt het uit. Ed : Volgens mij is er op zo'n pc niets waterdicht. Frank heeft alle Fifa spelletjes en alle Formule 1 spelletjes. Hij heeft een force feedback stuur. Frank : Misschien kan je hier zo'n ding (spelcomputer) voor een avond huren.

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 00:05:10 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2071821
Bedankt weer iedereen!

En hier weer verder:
Streamverslagen van zaterdag 3 november 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')