Dat vraag ik me ook af. Een punt die ze maakte was dat iemand die normaal niet zo snel zou beginnen omdat al die knopjes veel te ingewikkeld zijn, het ding eerder geneigd was van de tafel te pakken en het eens te proberen. Ik denk dat dat zeker klopt. Een afstandsbediening kan iedereen mee overweg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Wordt een kwestie van mond op mond reclame denk ik, even bij elkaar proberen en vervolgens hopelijk inzien dat het tof isquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
quote:De Nintendo Revolution, die begin 2006 in de winkels ligt
Goeie reclamequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Zelfs op nu.nl wordt er de nodige aandacht aan besteed
/edit
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef Merkie het volgende:
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).quote:Eurogamer: How is the controller going to work with games that aren't designed specifically for the Revolution - multi-platform titles and so on?
Jim Merrick: We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded.
Inversie kinematics zat al in excitebike 64quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Oh, dat vergroot de kansen op succes aanzienlijk. Geduchte concurrent voor de PS3 en X360 dus. Met een lage prijs kan het heel spannend worden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Ja, maar wij willen niet dat onze characters opgebouwd zijn uit 3 delen of wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Inversie kinematics zat al in excitebike 64
http://www.nintendo.com/gamedev?gameid=m-Game-0000-101
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Cerbie het volgende:
OMG WTF ja, Gamedemon als TS
Ik ben net thuis en ga eens wat filmpjes kijken, maar ben nog erg sceptisch hierover.
Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Microsoft de grote winnaar wordt, Nintendo is té anders voor de mainstream en Sony is een en al arrogantie, dalijk gaan ze net als Nintendo met de N64
Ja, lijkt me ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.
Nintendo heeft de laatste jaren zo'n naam opgebouwd dat de mainstream NFS:U en FIFA spelers gewoon geen Revo zullen kopen. Jammer, maar waar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...
Nintendo's grafische kracht, of het aanslaat, marketing...
Het was natuurlijk 'n prototype, ik ben vooral benieuwd naar de andere toepassingen die je erin kunt steken, zitten deze bij de Revo of moet je die los kopen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Misschien heeft de PS3 daarom input voor 7 controllers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook.
Ik denk dat de controller poorten maar een input tegelijk kunnen krijgen.
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat wel. Maar het draadje ziet er ook erg kort uit. Misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Webby het volgende:
[..]
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |