Oh wat lekker, dat zou ik nou ook wel willen. Beter dan naar dat gezwam van die monsters hier te moeten luisteren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:22 schreef JPM01 het volgende:
en dat ik voor de 2e dag oprij weer alleen op kantoor zit
![]()
er zitten wel een paar mensen hier, maar de meesten zijn op vrijdag vrij van daar de naam VRIJdagquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wat lekker, dat zou ik nou ook wel willen. Beter dan naar dat gezwam van die monsters hier te moeten luisteren.
koffie zonder caffeine is geen koffiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef JPM01 het volgende:
volgens mij is hebben ze de koffie met cafeine ik moet er erg vaak van pissen![]()
het maakt me ook niks uit.., dit is pas de 2e maand dat ik koffie drinkquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
koffie zonder caffeine is geen koffie
en dat pissen spoelt je lichaam enzo.. erg gezond...![]()
ik zit hier nu 2 weken en dit stage bedrijf bevalt me veel beter dan vorig jaar..., toen heb ik stage ook niet afgemaakt door problemen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hier zijn er ook een aantal vrij. Helaas zijn de ergste er wel![]()
Ben jij een kind van Pheno soms?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef JPM01 het volgende:
het maakt me ook niks uit.., dit is pas de 2e maand dat ik koffie drinken dan ben ik 22
ik wist t!!! ik wist t!!!!quote:
ik ben een kind van mijn mama en papaquote:
Ah toch familie van Pheno danquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef JPM01 het volgende:
mijn zwager wordt dinsdag 20-9 28 en die drinkt nog steeds geen koffie![]()
tis geen bedrijf maar een stichting.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:02 schreef 2flower het volgende:
*meldt*
stage... wat voor bedrijf werk je dan?
hier thee en water verslaafdquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nog ouder en zal nooit koffiegaan drinken. Smerige bagger.
nein geen familiequote:
Waterquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier thee en water verslaafd
en koffie alleen op kantoor als ik de dag ervoor goed gezopen heb, om de dag door te komen
ik heb hier zo'n watercooler staan,quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water![]()
En ik drink nog wel eens cola light![]()
*jalours isquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb hier zo'n watercooler staan,
en doe ongeveer 2 weken met 1 can (18.9 liter)
t is niet zo best om zoveel cola te drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:48 schreef JPM01 het volgende:
momenteel neem ik 2 pakken YES yoghurt drank mee en die gaan er door
maar meestal neem ik een 2 liter fles cola mee, die is aan het eind van de dag ook leeg
ik weet dat het slecht is, maarja melk lus ik niet (vroeger ooit zure melk gehad en dat is geen karnemelk want dat vind ik juist wel weer lekker) sindsdien drink ik geen melk meer en das nu een jaar of 14 geledenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is niet zo best om zoveel cola te drinken
kunt beter water, of melk (als je dat kunt verdragen) of thee afwisselen met cola
ut ken netquote:
Ik ben al een uur of vier op hoor, maar moest eerst andere zaken afwikkelen alvorens te kunnen gaan fokken.quote:
dr zijn nog genoeg alternatieven behalve melkquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik weet dat het slecht is, maarja melk lus ik niet (vroeger ooit zure melk gehad en dat is geen karnemelk want dat vind ik juist wel weer lekker) sindsdien drink ik geen melk meer en das nu een jaar of 14 geleden
Regenachtigquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:02 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze...en interne controle![]()
Iedereen nog hard aan het werk op deze regenachtige vrijdagmiddag?
en.... senseo...heb al 1 fles water leeg....![]()
Ja hier is het regenachtig.. brrrrrrquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RegenachtigDe zon schijnt hier gewoon hoor
![]()
En interne controle? Wat ga je intern controleren.
Hier regent het gewoon.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Nou das mooi... dan mag jij doorgaan naar de volgende rondequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik ben redelijk hard bezig, moet alles van die verloren dag van gisteren ook nog inhalen.
Maar ik wil helemaal niet naar de volgende rondequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou das mooi... dan mag jij doorgaan naar de volgende ronde![]()
Ik ben bang dat het met mij niet veel meer wordt....te veel afgeleidt..
Dan mag je blijven..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet naar de volgende ronde![]()
En waardoor ben jij teveel afgeleidt?
ja de zon schijnt hierquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Das verkeerd hoor, ik ben niet nieuwsgierig maar wil altijd alles wetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben met zoveel dingen in mn hoofd bezig, dat wil je geeneens weten..
Das moet nog te doen zijn he, de laatste 1.5 uurquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja de zon schijnt hiermaar * JPM01 gaat pauze houden
ben er tegen 1 uur weer om de laatste 1,5 te doen![]()
![]()
Ongetwijfeld...maar ik ben een gesloten persoon..en hou het lekker voor me ..of in me..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Das verkeerd hoor, ik ben niet nieuwsgierig maar wil altijd alles weten
Das ook helemaal niet erg, maar zeggen dat ik het niet weten wil is als rode lap -> stier, etcquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld...maar ik ben een gesloten persoon..en hou het lekker voor me ..of in me..
(Sorry)
ja dat is nog te doen en zeikmodes moet beter kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das moet nog te doen zijn he, de laatste 1.5 uur![]()
[zeikmouds]Klopt jouw signature nog wel? 240 september, wanneer is dat? En is de grandprix van brazilie echt in Spa?[/zeikmodus]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:09 schreef Ynske het volgende:
net ff gaan lunchen
goh wat valt t toch op, de dagen dat we lunchen als een collega er niet is, duren de lunches altijd veel langer
lol mijn baas zit erbij, en die blijft lekker langer zittenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:17 schreef JPM01 het volgende:
[..]
mag niet he.. ik hou me ook aan de 45 minuten
![]()
Ah sorry, had het niet gezien hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja dat is nog te doen en zeikmodes moet beter kijken![]()
![]()
tot dat je ontslag krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol mijn baas zit erbij, en die blijft lekker langer zitten
Das om jullie uit te testen hoor, hier worden zeker notities van gemaakt hequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol mijn baas zit erbij, en die blijft lekker langer zitten
vaak gaat dat wel zo hoor.., zegt je baas ga eens bij mij op schoot zitten.... en van het 1 komt het anderquote:
halloquote:
dan ken jij mijn baas niet, die zat te genieten van de rust, en de goede gesprekken die we aan t voeren waren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:40 schreef JPM01 het volgende:
[..]
vaak gaat dat wel zo hoor.., zegt je baas ga eens bij mij op schoot zitten.... en van het 1 komt het ander![]()
Volgende keer toch maar optijd naar bed?quote:
Wat zeg je daar nou toch voor iets viesquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar optijd naar bed?
Ja, erg hequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat zeg je daar nou toch voor iets vies
Vanavond ga ik wel op tijd, moet morgen om 6.30 op
Hehehehe morgen vrij!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
lijkt me wel verstandigquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lig ik er zelfs voor 1 uur al in, maar dat hangt van mijn visitequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, erg he![]()
Das dus weer geen instelling he, vannacht al voor 2 uur op bed willen liggen![]()
Je laat je collega postbodes in de steek!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hehehehe morgen vrij!!!![]()
vanavond stappen
Het wordt dus gewoon een uur of 4quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lig ik er zelfs voor 1 uur al in, maar dat hangt van mijn visiteaf
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
lijkt me wel verstandigmorgen uitslapen
en zondag ookeen weekend uitslapen
ja en volgende week hopelijk ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:04 schreef melismay het volgende:
Je laat je collega postbodes in de steek!
Nee, zo laat... uhm vroeg, wordt het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt dus gewoon een uur of 4
en je hebt wel zin in de visite zo te zien
quote:
Waarom doe je het dan? Als het gaat irriteren is het toch niet leuk meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, zo laat... uhm vroeg, wordt het niet
Ach, die visite is een verplicht rondje en dat begint me een beetje te irriteren
volgende week is er een schietdag, dat is veel leukerquote:
Omdat ik me verplicht voel en nog wat dingen met haar op de plannning heb staan, maar dan moeten we het inderdaad nog maar een keer beter onder de loep nemen. Daar komt bij dat ik eigenlijk ook niet weet hoe ik het zou moeten afbrekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Als het gaat irriteren is het toch niet leuk meer
Dan is het jachtseizoen op de postbodes weer geopend?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende week is er een schietdag, dat is veel leuker
Hahaha, dat kan ik me dan wel weer ergens voorstellenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende week is er een schietdag, dat is veel leuker
wil je twist dumpenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef melismay het volgende:
Omdat ik me verplicht voel en nog wat dingen met haar op de plannning heb staan, maar dan moeten we het inderdaad nog maar een keer beter onder de loep nemen. Daar komt bij dat ik eigenlijk ook niet weet hoe ik het zou moeten afbreken
Ow nee, zeer zeker niet, kan nu al niet meer zonder haarquote:
Je zou eerlijkheidquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat ik me verplicht voel en nog wat dingen met haar op de plannning heb staan, maar dan moeten we het inderdaad nog maar een keer beter onder de loep nemen. Daar komt bij dat ik eigenlijk ook niet weet hoe ik het zou moeten afbreken
Wat een eng mannetje ben jij zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
Je zou eerlijkheidkunnen proberen. Vindt het ook een raar idee maar goed.
kijk eens naar de PI Caraquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor, vind ik niet..
Ik ben normaal heel erg eerlijk... Serieus... Maar ik vind het moeilijk om te breken met iemand waar ik toch 6 jaar lang vrienden mee ben geweest en die er in moeilijke tijden toch wel heel erg voor me is geweest. Het lijkt zo ontzettend ondankbaar nuquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou eerlijkheidkunnen proberen. Vindt het ook een raar idee maar goed.
dan ist goedquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
I did
Hoe word ik nou ineens weer eng!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan ist goed
Er zijn hier heul geen enge mensen... (behalve mel af en toe )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |