wie zijn project is het nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef rwbrink het volgende:
kunnen jullie het proberen?
Ja maar dat is geen Saabquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef rwbrink het volgende:
heeft imand niet een foto van zijn eigen auto?
Kun jij niet even een foto voor hem maken danquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
eeehm weet je ik weet hou uniek die is, want mijn schoonpa (hoofd importeur saab nederland) heeft 1 van de 50 van die dingen
er zijn er 50 op de hele wereld als ik me niet vergis
het is trouwens de nieuwe 9-3 cabrio in de exclusieve saab kleur
als je schoonvader hoofd importeur saab nederland is waarom vraag je hem dan niet om foto's? hij heeft de connecties!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
eeehm weet je ik weet hou uniek die is, want mijn schoonpa (hoofd importeur saab nederland) heeft 1 van de 50 van die dingen
Als je schoonpa er één heeft, waarom maak je geen foto van zijn auto dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef rwbrink het volgende:
[afbeelding]
sorry naam mag ik nog niet noemen
haaima?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef rwbrink het volgende:
[afbeelding]
dat is zeker goed geluktquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:48 schreef rwbrink het volgende:
zit je nou te fucken? het hoeft geen superdisign te zijn, het moest juist simpel blijven
dan zou ik toch met wat anders dan Paint gaan werken...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:48 schreef rwbrink het volgende:
zit je nou te fucken? het hoeft geen superdisign te zijn, het moest juist simpel blijven
Mischien is het dan handig om ook de naam van dit fraaie bedrijfslogo te veranderen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef rwbrink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |