wie zijn project is het nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef rwbrink het volgende:
kunnen jullie het proberen?
Ja maar dat is geen Saabquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef rwbrink het volgende:
heeft imand niet een foto van zijn eigen auto?
Kun jij niet even een foto voor hem maken danquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
eeehm weet je ik weet hou uniek die is, want mijn schoonpa (hoofd importeur saab nederland) heeft 1 van de 50 van die dingen
er zijn er 50 op de hele wereld als ik me niet vergis
het is trouwens de nieuwe 9-3 cabrio in de exclusieve saab kleur
als je schoonvader hoofd importeur saab nederland is waarom vraag je hem dan niet om foto's? hij heeft de connecties!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
eeehm weet je ik weet hou uniek die is, want mijn schoonpa (hoofd importeur saab nederland) heeft 1 van de 50 van die dingen
Als je schoonpa er één heeft, waarom maak je geen foto van zijn auto dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:37 schreef rwbrink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |