Wat heb je gezegd? Of ie weet wat EX betekent, en dat haar MSN niet meer de zijne is? Heb je haar aangeraden een ander wachtwoord te nemen (ideetje maar hoor)...?quote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef Viperdesign het volgende:
Zegge. Over die 'date' van vrijdag. Haar ex schijnt helemaal de weg kwijt te zijn. Hij heeft d'r mail gelezen en vanavond zat hij onder haar naam op MSN met mij een gesprek aan te knopen.
Waar ík wel niet mee bezig was..
quote:Op maandag 26 september 2005 03:20 schreef Godshand het volgende:
Wat heb je gezegd? Of ie weet wat EX betekent, en dat haar MSN niet meer de zijne is? Heb je haar aangeraden een ander wachtwoord te nemen (ideetje maar hoor)...?
Heeft ie al doodsbedreigingen geuit?
Het valt dus wel mee. Maar ondertussen heb ik niets meer van haar gehoord.quote:(20:06) Olaf: Hey!.
(20:07) Jane Doe: hi schat
(20:07) Olaf: Je timing zuigt. Ga net richting vrienden.
(20:07) Olaf: Enfin.
(20:07) Olaf: Wilde je alleen even sterkte wensen en je zeggen dat als je wilt ik vanavond nog wel even kan langskomen. Maakt niet uit hoe laat, ga wel vanuit u naar m'n werk.
(20:08) Olaf: Denk er maar over. Aanbod blijft staan..
(20:08) Jane Doe: sterkte waarvoor ook al weer?
(20:08) Olaf: Waar je mee zat.
(20:09) Jane Doe: weet je dat ik een vriend heb?
(20:09) Olaf: Hoi -naamex-.
(20:10) Jane Doe: pff...
(20:10) Jane Doe: gast
(20:10) Olaf: Ja hallo hè, alsof ik dat niet doorheb..
(20:10) Jane Doe: waar ben je mee bezig, als ik vragen mag?
(20:10) Olaf: Want?
(20:11) Olaf: Je bent even vergeten dat het al zeven maanden uit is?.
(20:11) Jane Doe: wat bedoel je, goser
(20:11) Olaf: Zucht. Het zal me een zorg zijn. Vecht het maar uit met Jane Doe. Maar door haar mailtjes te lezen en je op MSN voor te doen als haar scoor je geen punten.
(20:12) Olaf: Sterkte..
(20:12) Jane Doe: tsss. jij bent brutaal zeg!!
Ik krijg er een raar gevoel bij. Wat moet hij met haar wachtwoord van MSN als ze al 7 maanden uit elkaar zijn? Een wachtwoord is zo gewijzigd en zonder deze op te slaan zou hij er nooit meer bij kunnen mocht hij nog wel bij haar wonen.quote:Op maandag 26 september 2005 07:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[..]
Het valt dus wel mee. Maar ondertussen heb ik niets meer van haar gehoord..
Zou ie doorgeslagen zijn?.
Wat is dat voor een zielige goser zeg?! Die kerel is echt niet lekker, die jongen heeft dringend hulp nodig. Na zeven maandenquote:Op maandag 26 september 2005 07:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[..]
Je kan een programma installeren die al jouw toetsaanslagen registreert. Programma zie je nergens ook niet in je taakbalk. Iets met stealth nog wat...Ook mailtjes, msn berichten, alles wordt onthouden via de verschillende functionaliteiten. Op scholen wordt het ook gebruikt.quote:Op maandag 26 september 2005 09:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik krijg er een raar gevoel bij. Wat moet hij met haar wachtwoord van MSN als ze al 7 maanden uit elkaar zijn? Een wachtwoord is zo gewijzigd en zonder deze op te slaan zou hij er nooit meer bij kunnen mocht hij nog wel bij haar wonen.
Haar computer stond nog aan. Zodoende.quote:Op maandag 26 september 2005 09:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik krijg er een raar gevoel bij. Wat moet hij met haar wachtwoord van MSN als ze al 7 maanden uit elkaar zijn? Een wachtwoord is zo gewijzigd en zonder deze op te slaan zou hij er nooit meer bij kunnen mocht hij nog wel bij haar wonen.
En hij woont daar nog? Of zij... kan ook nog natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Haar computer stond nog aan. Zodoende..
Gevaarlijke kerel, neem dat maar van mij aan. Dat soort jongens leven in hun eigen wereld en zien zelf niet in dat ze ziekelijk bezig zijn. Dat meisje zal het er ongetwijfeld zwaar hebben. En ze wonen ook nog in dezelfde woning? Dat is toch niet vol te houden. Wat het verhaal een hele andere wending zou geven is dat ze misschien toch nog wat hebben. Of elkaar in de nacht af en toe op zoeken, waar de jongen in de veronderstelling is dat er nog steeds iets is. Ik zou ook maar kritisch zijn, want hoe weet jij zeker dat zij de waarheid spreekt.quote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Haar computer stond nog aan. Zodoende..
Neu, maar ze hebben wel gezamelijke vrienden. En haar deur zat niet op slot.quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Mickeys het volgende:
En hij woont daar nog? Of zij... kan ook nog natuurlijk
En dat weet ik niet. Vandaar dat ik er vrij luchtig over kan doen. Merk het allemaal vanzelf wel.quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Chewbacca het volgende:
Wat het verhaal een hele andere wending zou geven is dat ze misschien toch nog wat hebben. Of elkaar in de nacht af en toe op zoeken, waar de jongen in de veronderstelling is dat er nog steeds iets is. Ik zou ook maar kritisch zijn, want hoe weet jij zeker dat zij de waarheid spreekt.
Hattie dat niet eerder kunnen bedenken?quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Mickeys het volgende:
Hij is verliefd... op zijn ex. Vrienden blijven we wel
Daar koop je wat voorquote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Mickeys het volgende:
Allerlaatste Update:
nou goed, de onzekerheid is tenminste over...quote:Op maandag 26 september 2005 12:05 schreef Mickeys het volgende:
Zijn ex is dus bij deze ook geen ex meer. En ja mogelijk had hij het eerder kunnen bedenken en nee, daar koop je niets voor. Maar niet getreurd... Ik had het al zien aankomen aangezien een echte afspraak maken telkens niet lukte
Nou, lekker is dat......wees maar blij dat je geen afspraak hebt kunnen maken......met een beetje pech had je het labeltje rebound op je hoofd geplakt gekregen. Gelukkig heeft hij dat zelf tegengehouden.quote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Mickeys het volgende:
Allerlaatste Update:
Weet je wel zeker dat het haar ex is......of blijkt dat uit text die wij niet te zien krijgen?quote:Op maandag 26 september 2005 07:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
[..]
De afspraak gaat er komen. Als vrienden dus. We hebben gewoon een boel lol. Ik was er anders zelf ook nog bij. Ik peins er niet over om 2e viool/keuze te zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou, lekker is dat......wees maar blij dat je geen afspraak hebt kunnen maken......met een beetje pech had je het labeltje rebound op je hoofd geplakt gekregen. Gelukkig heeft hij dat zelf tegengehouden.
Jammer dat het niet op een relatie is uitgelopen, Mickes.quote:Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De afspraak gaat er komen. Als vrienden dus. We hebben gewoon een boel lol. Ik was er anders zelf ook nog bij. Ik peins er niet over om 2e viool/keuze te zijn.
quote:Op maandag 26 september 2005 15:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op een relatie is uitgelopen, Mickes.
quote:quote mams: Geen hand val maar een land vol
Natuurlijk was je er zelf bij geweest, dat snap ik.quote:Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De afspraak gaat er komen. Als vrienden dus. We hebben gewoon een boel lol. Ik was er anders zelf ook nog bij. Ik peins er niet over om 2e viool/keuze te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |