Hij kan mooi zingen, inderdaad. Maar die ene show die ik van hem (op tv) heb gezien, vond ik echt verschrikkelijk. Maar misschien had ik hem met aandacht moeten kijken, en niet met het halve oog dat ik er toen maar voor over had...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vanavond trouwens alle 2 de cabaretprogramma's van Marc-Marie Huijbregts gekeken.
Nou ja, zolang hij niet smeekt om medelijden en zelfspot houdt, heb ik er niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Al is de tweede wel wat te persoonlijk naar m'n smaak. Ik hoef niet zo nodig opgezadeld te worden met zijn problemen.
Ik heb morgen een tien-urige werkdag, dat bespaart mij zulke dilemma's gelukkig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:03 schreef broer het volgende:
Volgens het radionieuws wordt het morgen twintig tot vierentwintig graden. Om daar volop van te genieten zou ik eigenlijk nu naar bed moeten gaan. Weg nachtgevoel.
Wat je allemaal niet moet opofferen voor een beetje zon.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ik draai Marc-Marie's "Waar is de zon" nog wel eens. Zomaar. Af en toe. Daar kan Willeke alleen maar van dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |