altijd als je dat denkt valt t tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
In gedachten zat ik al in de halve finale, dit wordt een eitje dacht ik.

jij wilde m aannemen en doorpassen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel af te raden.
Kreeg van de week een hit op m'n bovenbeen, wheheh, dat voel je wel even.

Een halve finale WK honkbal met Nederland valt nooit tegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd als je dat denkt valt t tegen

Ik ging voor de gein even pitchen, dat doen we dus ook maar even niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde m aannemen en doorpassen?

dat klopt maar dat bedoelde k dan ook niet hèquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:31 schreef okee6 het volgende:
Met fouten als deze ga je het natuurlijk nooit winnen
[..]
Een halve finale WK honkbal met Nederland valt nooit tegen
hier past maar één dingquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ging voor de gein even pitchen, dat doen we dus ook maar even niet meer
Heb nog een blauwe plek.

4-0quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:45 schreef popolon het volgende:
Is de stand nog steeds 2-0 dan ?

lig je al in de rij voor kaartjes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef golfer het volgende:
Morgen dus w.s. Haarlem om plek 3 en 4 tegen Panama

Nee, we gaan morgenmiddag naar Hilversum om te kijken naar Bluezzekind die daar de beslissende wedstrijd moet honkballen om winnaar van zijn poule te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lig je al in de rij voor kaartjes?

Tegen Amerika hadden ze al een bench brawl na een doorslide actie op thuis. Ze kunnen er wat vanquote:

dramaquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:19 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van honkbal, maar ben toch wel benieuwd hoe ze 't doen.. Zo te horen gaat 't niet best, of wel?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |