Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, basketball is zijn favoriete sport.

Nederland maakt fouten en staat vanaf het begin achter, dat is slecht voor het vertrouwen. Nu hopen op een rally in slagbeurt vier of vijfquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Interessant, een andere werper, maar ik vrees dat het niet de wedstrijd gaat laten kantelen.

Met zulke woorden lijkt 't er op dat jij dat doetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?

ja laten we het maar weer over de wedstrijd hebben, komt het nog goed>?????quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Waarom probeer je nou doelbewust een topic te verkankeren?

Wat ji wilt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:14 schreef popolon het volgende:
Met zulke woorden lijkt 't er op dat jij dat doet

Hou eens op met je dodelijke ziektes in je taalgebruik!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef Tamagotchi het volgende:
De halve finales zijn al verkankerd.
Door mensen die zieken hoog in het vaandel heeft staan.

Ophouden kloon.quote:

Ik dacht van niet, maar Nederland is nog niet onder de zenuwen vandaan. in het honkbal komt het soms pas laat los. Je kan ook in de laatste drie innings nog toeslaan. Voorlopig zegt het aantal hits echter voldoende 1-7.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
In gedachten zat ik al in de halve finale, dit wordt een eitje dacht ik.

quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef rubbereend het volgende:
mag je koppen bij honkbal?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |