Dit is honkbal, daar mag je roepen wat en wanneer je wilquote:
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef golfer het volgende:
Snoek voorafgaand aan de wedstrijd: "Voorgaande wedstrijden zeggen niets in het Honkbal"
Snoeks nu: "In de voorgaande wedstrijden bla, bla... "
Hallo, Smeets vind het zelf gewoon veel leuker om bij het honkbal te zijn. Zo vaak doet de NOS zoiets niet, en het is in eigen land. Zijn zoon helpt met ingooien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.
En dat maakt hem team-member..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:52 schreef okee6 het volgende:
Zijn zoon helpt met ingooien.
Jij bent trouwens ook van god los...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Zwansen het volgende:
Dit is het eindstation. Over en uit.
yep, maar dat is geen reden voor pa Smeets om er altijd bij te zijn als Nederland moet spelen. En ik kon daar dus verder niet tikken dat ie kwam om zijn zoon te zien spelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
En dat maakt hem team-member..![]()
Jij zou wel eens de eerste honkbalkloon op FOK! kunnen zijn, gezien je opkrikgedragquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook van god los...
Nou, dan snap ik wel waarom het niet zo vaak op tv is, die Urbanus van Anus praat alsof ie het tegen een kudde dove en debiele ijsberen heeftquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit is honkbal, daar mag je roepen wat en wanneer je wil
Moet je eens even in de topics terugkijken wat honkbal kijken leuk maakt voor veel mensen, dat is mede inzien wat er allemaal kan gebeuren. Dan helpt dat commentaar zeer kan ik je verzekeren. Urbanus weet er nou eenmaal veel van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dan snap ik wel waarom het niet zo vaak op tv is, die Urbanus van Anus praat alsof ie het tegen een kudde dove en debiele ijsberen heeft
Ik heb het geluid uitgezet, zo irri - van dat Heinze bakker gelul, een soort Char, hij doet van die nepvoorspellingen
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Het is een lul. En ik vind het ook een schande dat 'de voetbal-boys' nu effe het Honkbal mogen doen. Nu opeens wel. Cadeautje. Ze hebben Smeets er zelfs voor uit de Vuelta gehaald.
Nee hoor, basketball is zijn favoriete sport.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef maril het volgende:
[..]
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.![]()
En basketbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:06 schreef maril het volgende:
[..]
das unfair Smeets houd volgens mij meer van honkbal als van welke sport ook.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |