quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:33 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze een beetje een snor heeft zo...
Zou wel lachen zijn als zij de omgebouwde persoon is, als die er is tenminstequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat té graag zien misschien?
De regie kan het ook niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef BtheBest het volgende:
Ik word echt freaky van te luisteren naar dit soort gesprekken.. wat ongelovelijk saai is dit. Zal wel weer 03.56 uur worden voordat ze gaan slapen, maar iets leuks gebeuren? Echt niet!
hahaha dank u, dank uquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Geluid is pleite.. fuckin' Talpa ze kunnen daar echt helemaal niets!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef bemeall het volgende:
Fucken ze nu met het geluid of ligt dat hier
edit:
ah streamswitch
Zeker lachen... maar die foto van Rikkert spande wel de kroon eigenlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Benje wel alleen denk ik ..hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef Sealord het volgende:
ik vond het wel ff een leuk gesprek om te horen eigenlijk....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij vinden ze daar dat ik naar bed moet, want ze switchen alle streams naar de slaapkamer
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef bemeall het volgende:
Hmm nu is er ook niet veel meer te zien
* bemeall gaat dan ook maar eens slapen
Truste allemaal
Het zijn eerste klas prutsers, die eigenlijk een nekschot verdienenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]lijers he ... eerst die uitzending die ze verkloten en dan de lurkers naar bed sturen..
Ja, jij gaat straks nog iemand het graf in wensen.quote:
Dit slaat idd echt helemaal nergens op!!!! Misschien volgens ze daar FOK ook en lezen ze teveel negatieve reactiequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn eerste klas prutsers, die eigenlijk een nekschot verdienen![]()
![]()
Hier dan alle genomineerden naast Menno nog maar even op een rijtje!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zeker lachen... maar die foto van Rikkert spande wel de kroon eigenlijk!![]()
Alle genomineerde moesten hun koffer vandaag inpakken. Rikkert is pleite en deze koffer is van.. weet ik veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:42 schreef harrie1 het volgende:
waarom staat er een volle koffer?
zijn er rellen in het huis?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:43 schreef BBscanner het volgende:
Zeker weer storing bij Talpa
BB; TALPA ZENDER TSJEKKEN TALPA ZENDER TSJEKKEN!
Vindt ik ook. Hebben ze geen goede visagiste bij Talpa die make-up van Linda ziet er echt niet uit!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Linda ziet er op die foto ook eigenlijk paranoia uit... Ralph heeft het minst te klagen.
Breng nú uw voorkeursstem uit!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij gaat straks nog iemand het graf in wensen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |