Ze hebben gewoon te lusiteren simpel.quote:
Doen ze niet, zijn ze te koppig voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Renesite het volgende:
Als ze nou gewoon een béétje mee werken.
ja idd probleem ze worden steed brutaler..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon te lusiteren simpel.
Leuk he.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
ja idd probleem ze worden steed brutaler..
bij de parttimers die ik kan ik goed onderdrukken ... ik weet hoe het werkt en wat er gedaan moet worden ..
maar zodra ze dan jou gaan commanderen, wordt ik kwaad...
mijn instellingen.
"Het moet allemaal gebeuren, klanten eerst, dan de rest."
dat gaat meestal goed
maar meisje A praat met meisje B .. rij bij kassa Meisje B ... ik zeg tegen A .. jij kan er ook wel bij het is druk ..
A zegt ja zo
ik zeg nee NU klanten eerste.
gaat magazijn in pakt krat komt terug
zit A nog niet..
zegt tegen A.. nu ga draaien er wachten mensen en opschieten
A loopt boos na de kassa...
bijdehand mens dan
Hier ook, van 12-20. Ze zullen wel weer lopen zeiken dat er gisteren niet is schoongemaakt bij de kassaquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
1200 tot 2000, zal wel weer gezellig worden.
Doe maar op filiaal dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:53 schreef Weemz het volgende:
Een vraagje: Is het misschien een idee om het lijstje in de OP op alfabet, filiaal of grootte te sorteren?
Ik zal het er zo is met Carpento over hebben, zie hem toch op het werk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:53 schreef Weemz het volgende:
Een vraagje: Is het misschien een idee om het lijstje in de OP op alfabet, filiaal of grootte te sorteren?
Wanneer heb je je gegevens gepost? Zal het straks tegen Carpento zeggen dat ie je vergeten is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Doe maar op filiaal dan.
En ik sta er nog steeds niet tussen
mooie foto´squote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de concurrent![]()
[afbeelding]
AH XL in Hoofddorp, gisteravond
Mooie winkel!
Ah nog niet gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef blrrrt het volgende:
Is jullie trouwens al opgevallen dat de posters van AH in de abri's ook al zijn vervangen voor posters met nieuwe prijzen?
AH gaat als een gek!!
Door elkaar mag hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef MouseInteractive het volgende:
Ah nog niet gezien
Ik word trouwens gek van die shampoo actie 2+1 gratis. Mensen nemen het door elkaar, snappen het niet of gaan uit van de prijs die voorop de AH bonus staat, maar dat is alleen de prijs voor Andrelon![]()
En bij de counter mag je ze dan gaan uitleggen hoe het wél zit![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Weemz het volgende:
[..]
Door elkaar mag hoor!
12 t/m 18 september
Alle shampoos
3 stuks naar keuze
Bijv.: Palmolive elke dag, Andrélon iedere dag, Nivea
2+1 gratis
Van:5.33 Voor: 3.56*
alle combinaties mogelijk (Bron: www.ah.nl)
Net zoals met de L'Oreal productenEr gaat gewoon uiteindelijk 33.34% vanaf!
Oh oké dan. Maar iig kwam er b.v. een vrouw terug die 9,99 moest betalen voor drie Guhl shampoo's.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Weemz het volgende:
[..]
Door elkaar mag hoor!
12 t/m 18 september
Alle shampoos
3 stuks naar keuze
Bijv.: Palmolive elke dag, Andrélon iedere dag, Nivea
2+1 gratis
Van:5.33 Voor: 3.56*
alle combinaties mogelijk (Bron: www.ah.nl)
Net zoals met de L'Oreal productenEr gaat gewoon uiteindelijk 33.34% vanaf!
SE K750i/D750i/W800i?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de concurrent![]()
[afbeelding]
AH XL in Hoofddorp, gisteravond
Mooie winkel!
Heerlijke actie idd....quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Oh oké dan. Maar iig kwam er b.v. een vrouw terug die 9,99 moest betalen voor drie Guhl shampoo's.
-"Ja maar, op de AH bonus staat ¤ 3,56"
-"Ja mevrouw, maar dat is alleen de Andrelon"
- "Neehoor, hier staat alle shampoo's"
- Etc.![]()
Wheheheh!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heerlijke actie idd....
Mevrouw aan m'n counter: "Ik heb 3 keer shampoo en er is niets afgegaan!"
Ik: "Mag ik even zien welke u heeft gekocht?"
Mevrouw: "Deze 3."
Ik: "Mevrouw, dit is crèmespoeling. Het geldt alleen voor shampoos."
Mevrouw: "Ow. Maar ik wil helemaal geen crèmespoeling!"
Toen hebben we de crème maar ff opgeruild voor een shampoo en alles verrekend
2 x koffiepauzequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef Renesite het volgende:
dat soort uren zijn onmenselijk!
heb jij nooooit last van je rug achter de kassa?
Max. bij ons is 9 uur inclusief pauze.
Ik moet of van 9 tot 6 op z'n laatst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Clauw het volgende:
[..]
2 x koffiepauze
en lunchpauze van 1 uur.
Deze tijd vind ik nog wel gaan om 18:00 ben je ook echt weg. Als je van 10:00 tot 20:00 moet ben je pas om half 9 weg. Zulke tijden krijgen we ook. Maar meestal heb ik gewoon van 12 tot 20 uur.
Ik ben dan al wel 21quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet of van 9 tot 6 op z'n laatst.
Vorrige week had ik een vrouw die had 3 weken geleden iets gekocht en had 10cent teveel betaald. Ik zou me echt schamen als ik voor die 10cent terug zou gaan :xquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heerlijke actie idd....
Mevrouw aan m'n counter: "Ik heb 3 keer shampoo en er is niets afgegaan!"
Ik: "Mag ik even zien welke u heeft gekocht?"
Mevrouw: "Deze 3."
Ik: "Mevrouw, dit is crèmespoeling. Het geldt alleen voor shampoos."
Mevrouw: "Ow. Maar ik wil helemaal geen crèmespoeling!"
Toen hebben we de crème maar ff opgeruild voor een shampoo en alles verrekend
Half uur pauze heb ik ook. En die last heb ik alleen als ik verkeerd eet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef TomR het volgende:
[..]
Vorrige week had ik een vrouw die had 3 weken geleden iets gekocht en had 10cent teveel betaald. Ik zou me echt schamen als ik voor die 10cent terug zou gaan :x
Trouwens meer mensen met een avondeetpauze van 30min? Ik heb echt zwaar last van mn maag, is gewoon te kort om het eten in de magnetron te gooien+op te eten.
Vandaag van 11.30 t/m 21.00 gewerkt, was best chaotisch. Sinds de invoering van replenishment is de winkel vanaf vrijdag heel erg leeg. Best veel nee-verkoop als dan ook nog niet alles met de middag-vracht meekrijgt.
Ik ga om 5 uur eten, tot half 6, en dan om 10 voor 6 weer naar boven voor het gesprekje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:26 schreef firecow het volgende:
30 min hier ook..... Plak altijd me 2e koffie pauze eraan vast dus 45 mijn pauze...
Vindt het trouwens echt nergens op slaan hoor... In de middag heb je gewoon 1 uur pauze als je bijv van 7 tot 4 of 8 tot 5 werkt... En als je in de avond werkt van 12 tot 9 oid heb je maar een half uurtje eet pauze.... Terwijl je dan vaak warm eet..... dus veel meer tijd nodig heb om het warm te maken etc
Komt me bekend voor, bij ons op het winkelcentrum is er zo'n hang ouderen plek en die komen dus ook vaak bij ons koffie ed. drinken (naja, eigenlijk lopen ze de halve dag wel door de winkelquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef Meki het volgende:
er komt bij ons een Oma die om alles vraagt
als zij komt dan sla ik alarm en gaan we allemaal weg
dan mag die elke dag komende vrouw zelf maar uitzoeken
vorige keer stond ik bijna 15 min. bezig met haar
laaste slok bier voordat ie dood gaatquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef SHERMAN het volgende:
Had gister avond ene man die niet zo erg stabiel meer op zijn benen stond en aan mij vroeg waar het bier stond.
bij ons tel ik elke dag zo´n 30 tot 40 hangouderenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef TomR het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, bij ons op het winkelcentrum is er zo'n hang ouderen plek en die komen dus ook vaak bij ons koffie ed. drinken (naja, eigenlijk lopen ze de halve dag wel door de winkel. Er zit zo'n vrouw bij die loopt altijd te mopperen op kinderen of gaat ineens zingen, ze kent onderhand elk artikel van de winkel wel uit de kop en nog steeds gaat ze om de paar minuten een collega lastig vallen met vragen waar een product staat.
Hoeft die embalage machine ook niet meer zo hard te werken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
laaste slok bier voordat ie dood gaat![]()
We krijgen toch een nieuwe.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoeft die embalage machine ook niet meer zo hard te werken.
oh van zulke klanten hebben wij ook een hoop. Oud vrouwtje dat bijna elke keer dezelfde fles rode bordeaux koopt. En elke keer vraagt ze aan iemand waar die fles staat. Als ik haar op zaterdag zie aankomen sta ik klaar met die fles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef Meki het volgende:
1000?!?!quote:Op zondag 18 september 2005 01:03 schreef MewBie het volgende:
Voor in de OP: 1377 is officieel in Den Haag, maar was eerst in Leidschendam idd.
En mn baas is zo liev geweest bijna 1000 lege flessen aan te nemenben benieuwd hoe die daar kratten voor gaat bestellen
Als ze bij ons ons bijdehand gaan toen tegen de verkopers2 sleuren we ze altijd mee naar het rooster en mogen ze even hardop voorlezen wat er achter vk2's naam staat en wat er achter hun naam staatquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:28 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
ja idd probleem ze worden steed brutaler..
bij de parttimers die ik kan ik goed onderdrukken ... ik weet hoe het werkt en wat er gedaan moet worden ..
maar zodra ze dan jou gaan commanderen, wordt ik kwaad...
mijn instellingen.
"Het moet allemaal gebeuren, klanten eerst, dan de rest."
dat gaat meestal goed
maar meisje A praat met meisje B .. rij bij kassa Meisje B ... ik zeg tegen A .. jij kan er ook wel bij het is druk ..
A zegt ja zo
ik zeg nee NU klanten eerste.
gaat magazijn in pakt krat komt terug
zit A nog niet..
zegt tegen A.. nu ga draaien er wachten mensen en opschieten
A loopt boos na de kassa...
bijdehand mens dan
wat de neukzou er achter moeten staanquote:Op zondag 18 september 2005 01:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als ze bij ons ons bijdehand gaan toen tegen de verkopers2 sleuren we ze altijd mee naar het rooster en mogen ze even hardop voorlezen wat er achter vk2's naam staat en wat er achter hun naam staatwerkt prima en daarna hebben ze geen grote bek meer, en anders hebben we altijd het grote boek nog
![]()
Ik ben zo'n nieuwelingquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef zenith_ust het volgende:
in het begin kan je die nieuwelingen goed bezig houden maar na een paar maandjes... beginnen ze zich te realiseren dat er leukere dingen zijn als kassa draaien,
- bij de counter hangen
- brood helpen
- kleine dingen op ruimen..
hoe leer je ze dat af..
ga HB maar helpen ...
wordt naar HB gestuurd moeten ze spiegelen ... 9 van 10x bedenken ze zich voordat ze er weer uit lopen
Bij ons was het echt hardstikke druk, echter kochten de meeste mensen niks tot bijna niks, omzet was niet zo superquote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef Renesite het volgende:
Bij ons was het uberrustig.
Wij hebben weleens last van een dronkenlap die verwacht dat je al zijn boodschappen voor hem gaat pakken. Is ook niet echt alles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef Meki het volgende:
Bij mij Verkoper 2 en bij hun Medewerkervulploegquote:Op zondag 18 september 2005 08:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat de neukzou er achter moeten staan
ja en dan, staje dan ineens hoger in de hierachiequote:Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef MewBie het volgende:
[..]
Bij mij Verkoper 2 en bij hun Medewerkervulploeg![]()
Das pas servicequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef AversusZ het volgende:
[..]
oh van zulke klanten hebben wij ook een hoop. Oud vrouwtje dat bijna elke keer dezelfde fles rode bordeaux koopt. En elke keer vraagt ze aan iemand waar die fles staat. Als ik haar op zaterdag zie aankomen sta ik klaar met die fles.
Denk aan onze Campine drankjes vent.quote:
Bij ons zit een gesticht, dat is pas fijnquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij hebben weleens last van een dronkenlap die verwacht dat je al zijn boodschappen voor hem gaat pakken. Is ook niet echt alles.
bij ons komt een man elke week zijn 3 koolies ES energydrink ophalen elke weekquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij hebben weleens last van een dronkenlap die verwacht dat je al zijn boodschappen voor hem gaat pakken. Is ook niet echt alles.
dat is wel netjes... fijn dat de oudere die het niet alleen kunnen toch geholpen wordenquote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef Renesite het volgende:
wij hebben elke dag dezelfde blinde man, hij staat bij de balie, 1 iemand loopt met hem door de winkel; naar de kassa, pakt de tas in en brengt hem naar de overkant van de straat![]()
Konden ze de kluis niet openboren dan?quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef blrrrt het volgende:
Even lachen:
Wij waren vandaag open. Normaal zijn we dus nooit open op zondag, maar er was feest in het winkelcentrum, dus gingen wij ook maar is open op zondag.
Hebben ze zaterdag de kluizen geklokt op maandag!![]()
Die dingen gingen dus niet open vanmorgen. Hebben ze lades uit het Spui gehaald in Den Haag. Waren we uiteindelijk open om 13.30 ipv 12.00 uur.En super weinig geld in de lades.
Batterijen die op zijn van het slot doen het ook goed.quote:Op maandag 19 september 2005 08:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Konden ze de kluis niet openboren dan?
Doen ze bij ons ook wel eens. kost alleen een nieuwe kluisdeur
(en toen hadden ze zich een week vergist in de datum, ging ie in plaats van de volgende dag 8 dagen later pas open)
En dan geld er uit halen?quote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhh...
Een kleuterarmpje komt er door heen.
Dunkt mie wel he.quote:Op maandag 19 september 2005 10:30 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom boor je dan een gat? Is zo'n kluis van binnenuit te openen?
Omdat hij van buiten het niet meer deed, dus probeerdden ze hem van binnenuit te openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |