irrelevante informatie, ontopic gaarne!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Jett het volgende:
over rellen gesproken.
ik ga naar ajax ado.
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mannen lopen nou eenmaal hun pielemuis achterna!
Eensch, Maryse is zoveel meer mooierderquote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.
Voor een nachtje vleestango zie ik d'r wel graag ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
MaRySe, cerror. Zij is kei gaaf, hè? Lekker ook!
Nee hoor, ik heb mijn eigen neukertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.
Jawel.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef Jett het volgende:
ijsmeis mag ik wat vragen, heb jij er nou nooit spijt van gehad dat je die foto's hebt gemaakt?
Maar het waaide over.quote:
Begrijpelijjk!quote:
Oh! Dus wie loopt er dan d'r kut achterna? Als ik spreek over MaRySe, dan spreek ik over liefde en niet over een of ander neukertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn eigen neukertje.
a la raison van 100 euro uiteraard!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijjk!
Derhalve bied ik bij deze ook geheel onbaatzichtig aan persoonlijk de volgende serie te schieten, om dit probleem in de toekomst te kunnen voorkomen!
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef juiced het volgende:
[..]
Oh! Dus wie loopt er dan d'r kut achterna? Als ik spreek over MaRySe, dan spreek ik over liefde en niet over een of ander neukertje.
Tja, die heb ik dus niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Als ze nou eens de wat mooiere foto's hadden gejat.
Nou zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden! Newbie!![]()
Ok, kut, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.
.
Die kun je uiteraard ook gewoon postenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
At least heb ik mijn neukertje irl, iets wat ik echt kan neuken. En na 3 jaar begeeft zijn pielemuis het nog steeds niet.
.
Ik heb ze zelf niet eens meerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, die heb ik dus niet.
Hodverdomme, komop meis: cerror apenstaartje gmail punt com.
Maar waag het niet om nog eens te zeggen dat ik m'n pielemans achterna loop! Dat gaat je geen reet aan namelijk.quote:
Ik voel aan mijn 3e tepel dat je liegt!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf niet eens meer!
openbaringquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BrauN het volgende:
MaRySe, ik vind het wel flauw dat je nog geen close-up van je schaamlippen hebt gepost... Wanneer komt die?
Ja, 3 jaar oud en verspreidt door iemand van school en/of van fok!, want op school zat ik nooit achter een firewall of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef Jett het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon niet![]()
http://www.bibel-online.de/quote:
ik denk dat ze bedoeld dat ze al 3 jaar met haar vriend kan neukenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef Jett het volgende:
[..]
dusss, die naakt foto;s zijn al 3 jaar oud? offf jou neukertjes heeft die foto's verspreid? OF ik snap het gewoon niet![]()
Mijn 2e paar lippen zeggen van niet. GRFSH GRSFSHGFSGFHquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn 3e tepel dat je liegt!
Nou.. best wel kan ik zeggen uit ervaring en ik woon nog relatief dichtbijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Dan moet jouw huis ook niet ver weg zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Jett het volgende:
ijsmeis, een ietwat gekke vraag.
vinger jij je op je eigen naaktfoto's?![]()
kennelijk wil je weten of wat je zelf doet normaal is, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Jett het volgende:
ijsmeis, een ietwat gekke vraag.
vinger jij je op je eigen naaktfoto's?![]()
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ookquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef BrauN het volgende:
Jett, leg eens uit. Ik lees hier wat over geile foto's van ijsmeis... Ik heb dat gemist denk ik, ik lag er 3 maanden uit.
Ik weet zeker dat jij ze me wel even wil laten zien. Mailen, sturen, of persoonlijk brengen? Wat wil je?
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoeld dat ze al 3 jaar met haar vriend kan neuken
Ik heb geen exquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
[..]
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?
ik weet geen detailsquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Jett het volgende:
[..]
ja dat snapte ik nog, maar die foto's zijn toch door haar EX verspreid?
Moet je Jaguarized even vragen, die had er 30 zei die pasquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ook''
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, 3 jaar oud en verspreidt door iemand van school en/of van fok!, want op school zat ik nooit achter een firewall of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |